۸۱۱
۴
۰

اولین سایت نیازمندی‌های صنعت زنبورداری کشور آغاز به کار کرد

اولین سایت نیازمندی‌های صنعت زنبورداری کشور آغاز به کار کرد
به همت گروهی از پژوهشگران و تولیدکنندگان صنعت زنبورداری کشور، اولین پایگاه اینترنتی نیازمندی‌های این صنعت با نام «پرتال جامع نیازمندی‌های عسل» در آدرس اینترنتی (www.Asal.ir) ایجاد و آغاز به کار کرد.

اخبار زنبورداری ایران - به گزارش پایگاه خبری صنعت زنبورداری ایران، کلیه تولیدکنندگان محصولات زنبورمحور، زنبورداران و تولیدکنندگان عسل طبیعی و مصنوعات زنبورعسل نظیر ژل رویال، گرده گل، بره موم و نیز تولیدکنندگان ادوات زنبورداری، شرکت‌های بسته‌بندی و صنایع ارائه‌دهنده خدمات به زنبورداران، می‌توانند ازاین‌پس با مراجعه و ثبت‌نام در این سایت، کلیه خدمات و محصولات خود را به‌رایگان در این نیازمندی‌ها ثبت و به معرض دید عموم قرار دهند.

پرتال جامع نیازمندی‌های عسل که اولین و تنها نیازمندی‌های صنعت زنبورداری کشور است به همت گروهی از پژوهشگران و تولیدکنندگان صنعت زنبورداری کشور، در آدرس اینترنتی (www.Asal.ir) با دو سال کار فنی و پژوهشی و تحقیقات بر روی بازار خریدوفروش این محصولات با امکانات کامل برای ارتقای این صنعت و افزایش خریدوفروش محصولات، ایجاد رقابت سالم در جهت حذف واسطه‌ها، دسترسی آسان، سریع و ایمن به همه محصولات صنعت زنبورداری آغاز به کار کرده است.

به گزارش عسلنا، تمامی آگهی‌های این سایت به‌صورت رایگان و در راستای افزایش رونق کسب‌وکار و ارتقای صنعت زنبورداری بوده و این سامانه وابسته به هیچ نهاد دولتی یا اقتصادی نیست.


 

 

تجار و صادرکنندگان، کارخانه‌داران و صاحبان کارگاه‌ها در زمینه محصولات زنبورعسل به‌راحتی می‌توانند علاوه بر ثبت و تبلیغ محصولات خود در این سایت برای بالا بردن فروش، نیازها و مواد اولیه موردنیاز خود را نیز از این سایت با استفاده از تنوع و رقابت به وجود آمده با بالاترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت خریداری کنند.

 در این سایت عرضه‌کنندگان کلیه محصولات می‌توانند بر اساس دسته‌بندی موجود، انواع عسل، ژل رویال، بره موم، ابزار و ملزومات زنبورداری، مکمل و دارو و انواع موم و گرده گل و دیگر محصولات را خریدوفروش کنند و با تنوع و کیفیت محصولات سایر تولیدکنندگان نیز آشنا شوند.

نیازمندی‌های جامع صنعت زنبورداری یک بانک اطلاعاتی مهم و مورد وثوق برای خریداران عمده، تجار و کارخانه‌داران است.

در این نمایشگاه و فروشگاه متنوع مجازی، بازدیدکنندگان می‌توانند به تفکیک استان و نوع محصولات همه تولیدات موجود در بازار این صنعت را مشاهده و مقایسه نموده و به بهترین خریدوفروش دست بزنند.

اطلاع‌رسانی گسترده و حضور همه برندهای مهم و معتبر و تولیدکنندگان باسابقه کشور و تجار و صادرکنندگان و عمده‌فروشان و بنکداران مطرح کشور در این سامانه از نقاط قوت اولین نیازمندی‌های صنعت زنبورداری کشور است.

اطلاع‌رسانی مفید و وجود همه محصولات صنعت زنبورداری به‌صورت یکجا و حذف واسطه‌های دلالی همراه با صرفه‌جویی در وقت از دیگر مشخصه‌ها و برتری‌های استفاده از این سامانه است.

همچنین در این سایت بازدیدکنندگان می‌توانند به مطالعه جدیدترین مقالات تخصصی در خصوص صنعت زنبورداری بپردازند.

۴
۱
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید