۱۸۴۸۷
۴۲
۴

۴ ویژگی شگفت‌انگیز گرده گل برای باروری

۴ ویژگی شگفت‌انگیز گرده گل برای باروری

آیا قصد باردار شدن دارید؟ اگر می‌خواهید باردار شوید و مشکلاتی مانند ناباروری دارید، می‌توانید یک راه حل مطمئن و بی‌خطر را امتحان کنید تا این مشکل شما رفع شود. شاید تعجب کنید اگر بدانید گرده گل زنبور عسل می‌تواند این مشکل را برای شما یا همسرتان رفع کند.

گرده گل یکی از خاص ترین مواد طبیعی روی کره زمین است. اگرچه این ماده منشاء گیاهی دارد؛ اما نقش بی بدیل زنبور عسل در تولید آن را نمی توان نادیده گرفت. به همین علت است که استفاده از گرده گل های جمع آوری شده از طبیعی نمی تواند خواص زیادی در زمینه های مختلف مثل باروری داشته باشد.

گرده گل تولید شده توسط زنبور عسل یک ماده غذایی بسیار مغذی و طبیعی است که فواید بسیار زیادی دارد و برای سلامتی مفید است. از جمله این فواید می‌توان به افزایش ایمنی، تنظیم وزن و آلرژی‌ها، معالجه مشکلات پروستات و تقویت قدرت باروری اشاره کرد.

گرده گل می تواند به درمان ناباروری در مردان و زنان کمک کند. این موضوع نیز به دلیل ویژگی های این ماده طبیعی است. شاید کمتر کسی باور داشته باشد که این دانه های رنگارنگ که از دل طبیعت بر می آید، بتواند به سادگی باعث رفع مشکل بسیاری از زوج های جوان در عصر حاضر شود. اما خوشبختانه پشتوانه علمی خوبی در این زمینه وجود دارد.

 

 

بیشتر در مورد درمان ناباروری بخوانید:

آیا واقعا ژل رویال برای تقویت باروری مناسب است؟

گرده گل چطور به باروری مردان کمک می کند؟

16 راهکار ساده برای افزایش باروری

درمان ناباروری با بره موم؛ روند درمان ناباروری را سرعت ببخشید

درمان ناباروری در مردان به کمک ژل رویال

در این مطلب به صورت خلاصه فقط به 4 ویژگی گرده گل پرداخته ایم که می تواند به رفع ناباروری کمک کند. البته طبیعی است که برخی از مشکلات ناباروری به دلایلی خاص هستند؛ اما در اکثر موارد گرده گل به تنهایی یا در کنار دیگر مواد طبیعی مثل ژل رویال، می تواند به درمان ناباروری کمک نماید. این 4 علت را با هم مرور می کنیم.

فواید گرده گل برای قدرت باروری

همانطور که گفته شد، گرده گل یک ماده فوق العاده عالی برای باروری است. این خاصیت را نیز از مواد و ترکیبات درونی خود می گیرد. اگر شما هنوز هم برای استفاده از گرده گل شک دارید، بد نیست علت اثرگذاری گرده گل بر روی باروری زنان و مردان را بدانید. البته علت های زیادی وجود دارد که می توان در مورد تمامی آن ها بحث کرد. با این حال در اینجا به 4 مورد از این موارد اشاره می کنیم.

گرده گل، سرشار از مواد مغذی

گرده زنبور عسل دارای ۹۶ ماده مغذی حیاتی است که برای داشتن یک زندگی سالم به آن احتیاج دارید. ۴۰٪ از گرده، شامل پروتئین‌هایی است که بدن شما می‌تواند بدون داشتن متابولیسم از آن‌ها استفاده کند. همچنین، گرده گل زنبور عسل دارای بسیاری از مواد معدنی مفید مانند کلسیم، آهن، مس، روی، منیزیم، پتاسیم، مس و منگنز است که به سلامتی بدن و تقویت باروری شما کمک می‌کند.

بسیاری از موارد ناباروری در جهان به علت مشکلات تغذیه ای است. گرده گل می تواند عمده کمبود مواد معدنی در بدن را رفع کند. با رفع شدن کمبود انواع ویتامین، املاح معدنی و... درمان ناباروری نیز ساده تر می شود. بسیاری از مشکلات زمینه ای مثل درمان کم خونی با گرده گل نیز کمک می کند تا قدرت باروری افزایش یابد.

گرده گل سطح استروژن را در بدن بانوان افزایش می‌دهد

استروژن به تحریک عملکرد تخمدان و کمک به آزاد شدن تخمک سالم در طی تخمک‌گذاری کمک می‌کند. تخمک‌ها هرچه سالم‌تر باشند، احتمال باردار شدن شما بیشتر است.

اگر می‌خواهید باردار شوید، گرده گل می‌تواند به شما کمک کند تا سطح استروژن را به طور مناسب افزایش دهید و هورمون‌های لازم برای بارداری را متعادل کنید. همچنین، گرده توانایی تخمک‌ها را برای مقاومت و زنده ماندن در طول دوره انکوباسیون افزایش می‌دهد.

گرده گل در کنار ژل رویال خواص فوق العاده ای برای تنظیم هورمون های زنانه دارد. مصرف منظم گرده گل می تواند سطح استروژن را در حدی قرار دهد که باروری ممکن شود.

بهبود لیبیدو و ایمنی بدن

گرده باعث افزایش میل جنسی و افزایش سطح انرژی می‌شود که به بارداری کمک می‌کند. همچنین، گرده ایمنی بدن شما را افزایش داده و از آن در برابر عفونت‌های مختلف محافظت می‌کند. گرده گل حاوی کلیه اسیدهای چرب ضروری، کربوهیدرات‌ها، گلوکز، آنتی اکسیدان‌ها، فروکتوز، ویتامین‌ها، آنزیم‌ها و مواد معدنی است که سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می‌کنند. تقویت سیستم ایمنی بدن مساوی است با افزایش بارداری هم در مردان و هم در بانوان. به جای استفاده از مکمل های شیمیایی مضر به سراغ این ماده طبیعی بروید.

باروری مردان را افزایش می دهد

گرده گل نه تنها قدرت باروری بانوان را افزایش می‌دهد، بلکه میزان اسپرم و کیفیت اسپرم مردان را نیز افزایش می‌دهد و باعث افزایش باروری مردان می‌شود. افزایش تعداد اسپرم‌های سالم احتمال بارداری در بانوان را افزایش می‌دهد. همچنین، گرده یک درمان موثر برای بهبود مشکلات پروستات در مردان است. رفع مشکلات پروستات رابطه مستقیمی با تقویت باروری در مردان دارد.

گرده گل چطور به باروری مردان کمک می کند؟

برای درمان ناباروری در مردان، ژل رویال را به این صورت مصرف کنید

نکاتی برای مصرف گرده گل برای تقویت باروری

گرده گل هیچ عوارض جانبی قابل توجهی ندارد اما ممکن است در مواردی نادر باعث مشکلات جزئی شود. اگر به زنبور عسل حساسیت دارید، گرده زنبور عسل می‌تواند شما را در برابر آلرژی آسیب‌پذیر کند. همچنین گرده مناطق صنعتی شامل مواد شیمیایی، سموم و فلزات سنگین است که می‌تواند برای سلامتی شما مضر باشد.

برای تقویت باروری به دنبال گرده تازه، خالص و تمیز باشید تا از عوارض جانبی احتمالی گرده گل جلوگیری کنید. همچنین مطمئن شوید که گرده در محیط تمیز و بدون آلودگی تولید شده است. اگر به محصولات یا نیش زنبور عسل حساسیت دارید، بهتر است که فقط مقدار کمی گرده زنبور عسل تحت نظر پزشک استفاده کنید.

سخن آخر

باردار شدن سخت و دشوار است بنابراین علاوه بر اینکه گرده گل می‌خورید، باید از غذاهای سالم و غیر فرآوری شده استفاده کنید. زیرا غذاهای فراوری شده حاوی مقادیر زیادی نمک و سم هستند. همچنین استراحت خوبی داشته باشید و به طور منظم ورزش کنید. ناباوری ممکن است شرایط سختی برای شما بوجود بیاورد، اما با کمی ورزش، رژیم غذایی مناسب و دوز سالم گرده گل زنبورعسل، به احتمال زیاد شما به زودی مامان خواهید شد.

آیا تجربه ای برای استفاده از گرده گل در رژیم درمان ناباروری داشته اید؟ لطفا تجربیات خود را با خوانندگان این مطلب در میان بگذارید.

۴۲
۷
منبع https://blog.bongmi.com/data/knowledge/445_1465356825.html
۴ دیدگاه
 
ir
سارا | ۲ سال پیش
سلام از گرده ی گل دوماه استفاده کردم برای زخم رحمم و گرم کردن رحم خدارو شکر خیلی خوب جواب گرفتم وضعیت تخمک و تخمدان هم خیلی خوب شده درد دوره ی قاعدگی تغریبا به صفر رسید عالیه
۰
۰
 
 
ir
Hemati | ۳ سال پیش
از گرده گل یه چند دوره ایی برای کمبود هورمون استروژن استفاده کردم خدا را شکر نتیجه گرفتم البته همیشه احساس خستگی زیاد هم داشتم که به برطرف شدن این مشکل هم کمک کرد .
۰
۰
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید