۱۵۲۸
۳
۵

اگر قیمت ژل رویال شما را ناامید کرده، این مطلب را بخوانید

به نظر شما قیمت ژل رویال گران است؟
به نظر شما قیمت ژل رویال گران است؟
اگر دیدتان نسبت به این ماده یک ماده درمانی باشد، قیمت آن نسبت به بسیاری از مواد شیمیایی و مواد طبیعی که باید برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده کنید، پایین تر است!

کافی است نگاهی به خواص ژل رویال بیندازید تا بیشتر برای مصرف این ماده پرخاصیت ترغیب شوید. بسیاری از بیماری هایی که علم نوین امروزی هنوز توانایی فکر کردن برای درمان آن را هم ندارد، با استفاده از ژل رویال راهکارهای درمانی مناسبی یافته است. لیستی از اثرگذاری ژل رویال بر درمان بیماری های مختلف مثل درمان ناباروری، درمان آلزایمر، تقویت قوای جنسی به صورت طبیعی و... نشان دهنده این واقعیت است که ژل رویال یک ماده پرخاصیت و پرکاربرد برای سلامتی و بهبود شرایط زندگی انسان ها است.

وقتی ژل رویال وظیفه تقویت قوای جنسی را بر عهده می گیرد

آنچه که باعث شده از ژل رویال به درستی استفاده نشود، تصور این موضوع بوده که ژل رویال یک ماده گران قیمت است که مصرف آن فقط به قشر مرفه جامعه اختصاص دارد. در این مطلب قصد داریم تا این واقعیت را مورد بررسی قرار دهیم که آیا ژل رویال با توجه به خواص درمانی که دارد، گران است یا خیر؟ و چه عواملی باعث شدند که قیمت گذاری ژل رویال به این صورت باشد.

از نحوه قیمت گذاری ژل رویال چه می دانید؟

قیمت گذاری ژل رویال توسط زنبورداران به سختی انجام می شود. دلیل این موضوع این است که به ویژه در زنبورستان هایی که در ایران وجود دارد، سیستم های مالی به صورت دقیق برقرار نیست. در نتیجه امکان قیمت گذاری دقیق بر روی ژل رویال با توجه به تولید و میزان عرضه امکان پذیر نیست.

 

 

با این حال شرایطی وجود دارد که باعث شده قیمت ژل رویال نسبت به دیگر فرآورده های زنبور عسل بیشتر باشد. این موضوع کاملا منطقی است. اگر شما هم علاقه مندید دلایل منطقی قیمت گذاری ژل رویال را بدانید، بد نیست ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

ژل رویال در کندو به میزان کم تولید می شود. در واقع میزان تولید ژل رویال در کندو بسیار بسیار ناچیز است. در اینجا نمی توانیم عدد مشخصی در مورد گرم تولید شده ژل رویال در کندو به شما ارائه دهیم؛ چرا که این موضوع به عوامل مختلفی وابسته است. این عوامل می توانند به نژاد زنبور عسل، شرایط آب و هوایی هر سال و همچنین بیماری های مختلفی که زنبور عسل با آن مواجه می شود، مربوط شود.

با این حال آنچه که مشخص است، میزان تولید ژل رویال در هر کندو به شدت محدود بوده و همین موضوع تولید آن را دچار محدودیت می کند. ناگفته نماند که همین میزان ژل رویال تولید شده در کندو نمی تواند به طور کلی برداشت شود. اگر نگاهی به کاربردهای ژل رویال در کندو بیندازیم، متوجه خواهیم شد که خود کلونی زنبور عسل به شدت به ژله رویال نیاز دارد تا بتواند به حیات خود ادامه دهد. در نتیجه برداشت ژل رویال از کندو نیز با محدودیت های زیادی مواجه است.

اسرار حیرت انگیز از نقش ژل رویال در کندو

به طور کلی درصد بسیار ناچیزی از ژل رویال تولید شده توسط زنبور عسل از کندو برداشت می شود. بیشتر این ماده تولید شده برای مصرف خود کلونی در کندو باقی می ماند.

محدود بودن تولید ژل رویال اولین عامل برای قیمت گذاری این ماده است. همانطور که می دانید یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت گذاری انواع کالاهای مختلف، میزان عرضه نسبت به تقاضا است. با توجه به اینکه ژل رویال از مواد کمیاب در دنیا محسوب می شود، قیمت نسبتا بالایی را به خود اختصاص داده است.

عامل دومی که باعث نحوه قیمت گذاری ژل رویال شده، سختی برداشت آن است. اگرچه در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا با استفاده از دستگاه های خاصی ژل رویال تولید شده توسط زنبور عسل برداشت می شود؛ اما در ایران روش برداشت ژل رویال به صورت سنتی بسیار سخت بوده و به همین علت میزان تولید ژل رویال در ایران بسیار ناچیز است.

ناگفته نماند که قیمت ژل رویال برداشت شده از کندوهای ایرانی نسبت به ژل رویال های وارداتی بسیار مناسب تر است. البته باید در مورد خواص ژل رویال های خارجی نسبت به ایرانی و مقایسه آن ها با هم به صورت کلی بررسی انجام شود. در هر صورت برداشت ژل رویال از کندو نیز با محدودیت و شرایط خاصی مواجه بوده و این موضوع بر قیمت ژل رویال اثر می گذارد.

آیا ژل رویال گران است؟

حال که با نحوه قیمت گذاری ژل رویال آشنا شدیم، بد نیست به این سوال هم پاسخ دهیم که آیا واقعا ژل رویال ماده گران قیمتی برای درمان بیماری ها به حساب می آید؟ قبول داریم که اگر بخواهید از ژل رویال به عنوان یک ماده خوراکی در مصرف روزانه خود استفاده کنید، نسبت به بسیاری از مواد طبیعی و پرخاصیت دیگر، ماده گران قیمتی به حساب می آید. در نتیجه ممکن است تنها افراد خاص توانایی استفاده از آن را به صورت مداوم داشته باشند. هر چند باز هم اگر قیمت ژل رویال را با بسیاری از مواد خوراکی مضری مقایسه کنید که روزانه مصرف می کنیم، نتیجه جالبی به دست می آید. نتیجه این است که حتی مصرف ژل رویال به صورت عادی نیز برای شما به صرفه تر از مصرف بسیاری از مواد دیگری است که در سبد غذایی شما قرار دارد و غیر از ضرر به شما چیزی نمی رسانند.

چرا هنوز خواص ژل رویال را نمی دانید؟

حال اگر به ژل رویال از منظر خواص درمانی بنگریم، به این نتیجه می رسیم که اگر دیدتان نسبت به این ماده یک ماده درمانی باشد، قیمت آن نسبت به بسیاری از مواد شیمیایی و مواد طبیعی که باید برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده کنید، پایین تر است! درست است که در ظاهر قیمت ژل رویال نسبت به برخی مواد درمانی دیگر بالاتر به نظر می رسد، اما نباید این نکته را فراموش کنید که ژل رویال یک ماده طبیعی پرخاصیت است که هیچ ضرری برای انسان ندارد.

در واقع شما یک ماده طبیعی خالص را می خرید که خواص درمانی فوق العاده ای داشته و می تواند درمان بیماری های مختلفی را در بدنتان انجام دهد. علاوه بر درمان بیماری های خاص، اثرات کلی دیگر نیز بر روی بدن شما بگذارد.

درمان ناباروری زنان با مصرف ماده شگفت انگیز ژل رویال

با این اوصاف به نظر شما آیا قیمت بالای ژل رویال نسبت به دیگر مواد شیمیایی توجیه پذیر نیست؟ وقتی شما یک ماده شیمیایی برای درمان برخی از بیماری ها مثل آلزایمر، پوکی استخوان و.. را مصرف می کنید، باید آن را تا زمان زیادی مورد استفاده قرار داده و از عوارضی که برای بدن شما دارد نیز استقبال کنید. این در حالی است که مصرف ژل رویال حتی اگر به صورت مداوم هم تجویز شود؛ اما دیگر اثرات جانبی خاصی بر روی بدن شما ندارد. همین موضوع باعث شود شما مجبور به خرید دیگر داروها برای درمان آن عوارض نباشید.

اگر یک بررسی کوتاه بر روی عوارض مختلفی انجام دهید که داروهای شیمیایی بر روی بدن شما دارند، متوجه خواهید شد که مصرف ژل رویال نه تنها برای شما هزینه زیادی در بر نخواهد داشت، بلکه در هزینه هایتان نیز صرفه جویی خواهد کرد. به همین علت است که می گوییم ژل رویال برای درمان بیماری تمامی اقشار جامعه مفید است و از هزینه های اضافی برای درمان های مختلف جلوگیری به عمل می آورد.

سخن آخر

اگرچه در دنیای امروز با توجه به مشکلات فراوانی که از لحاظ اقتصادی برای افراد وجود دارد، توجه به مواد طبیعی برای درمان بیماری ها یا جلوگیری از بیماری های مختلف به شدت کم شده؛ اما امیدواریم با فرهنگ سازی بیشتر و اطلاع از خواص درمانی موادی چون ژل رویال از مشکلات مختلفی که داروهای شیمیایی و مکمل های شیمیایی دارند جلوگیری به عمل آید.

داستان ژل رویال از گذشته تا امروز

پیشنهاد می کنیم اگر به خواص ژل رویال ایمان دارید، شما هم به آگاه سازی افراد مختلف برای مصرف این ماده بپردازید. یکی از بهترین راهکارها این است که تجربیات خود از مصرف ژل رویال و کمک به کاهش هزینه های درمانی تان را در این مطلب بنویسید. قطعا تجربیات شما می تواند کمک بزرگی برای بسیاری از افراد به شمار آید.

۳
۰
۵ دیدگاه
 
ir
مریم | ۳ سال پیش
به نظر من با توجه به خواصی که داره، قیمت ژل رویال کم هم هست. من خودم مشکل مالی دارم اما مقایسه می کنم با اون همه دارو که می خریدم برای تنبلی تخمدانم. واقعا الان هزینه م کم شده تازه عوارضم نداره. بهتر از این؟
۰
۰
 
 
ir
زینب | ۳ سال پیش
ژل رویال واقعا گرونه ما که نتونستیم بخریم حالا هر چی هم که شما بگین خواص داره وقتی نمیشه خرید چه فایده :(
۰
۰
 
 
ir
علی | ۳ سال پیش
خب میشه یه توضیحی هم بدید قیمت ژل رویال امروز چقدره؟ از کدوم منبع می تونیم قیمت روز ژل رویال رو بفهمیم که سرمون کلاه نره؟ ما برای درمان سرطان مجبوریم خرید کنیم اما هرجایی یه قیمته
۰
۰
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید