۸۵۸
۲
۰

ژل رویال ماده ای موثر برای تقویت باروری؛ با ژل رویال اسموتی بارورکننده بسازید!

ژل رویال ماده ای موثر برای تقویت باروری؛ با ژل رویال اسموتی بارورکننده بسازید!

ژل رویال؛ اگر قبلا درباره اش نشنیده  اید، شاید نامش عجیب به نظر برسد. یک غذاست یا پماد پا؟! در واقع، ژل رویال عنصری است که برای تغذیه به ملکه زنبور عسل یک کندو داده می شود تا در طول زندگی اش از او محافظت کند و برای به دنیا آوردن میلیون ها بچه زنبور عسل به او کمک کند. ژل رویال، رحم ملکه زنبور را می سازد و او را آماده می کند تا در عرض 5 روز سریع به بلوغ برسد؛ دقیقا زمانی که آماده است شروع به تخم گذاری میلیون ها نسل آینده کند. بیش از 2000 تخم در روز! به همین دلیل است که ژل رویال به عنوان مکمل تقویت باروری مورد بررسی قرار گرفته است.

یک ملکه زنبور دو برابر سایز و وزن زنبورهای کارگر عادی است و برای 5 تا 6 سال، به جای عمر فقط چند ماهه بقیه زنبورهای کندویش، زنده می ماند. پس، اگر شما همان چیزی هستید که می خورید، ژل رویال آشکارا ماده ای است که از لحاظ تغذیه ای غنی است! اگر ژل رویال می تواند چنین کاری را برای زنبور ملکه انجام دهد، پس برای یک زن می تواند چه انجام دهد؟!

از سال ها پیش و با بررسی های انجام شده، ژل رویال به عنوان یک ماده موثر در تقویت باروری مورد بررسی قرار گرفته است. این ماده حیاتی توانسته جای خود را در بین داروهای ضد ناباروری باز کند. تا جایی که بسیاری از متخصصان زنان و زایمان در دنیا و حتی در ایران، برای درمان ناباروری زنان و حتی رفع ناباروری مردان، ژل رویال تجویز می کنند.

بیشتر با ژل رویال آشنا شویم:

 

 

ژل رویال چیست؟

چرا هنوز خواص ژل رویال را نمی دانید؟

از روش های مصرف ژل رویال چه می دانید؟

اسرار حیرت انگیز از نقش ژل رویال در کندو

اگر قیمت ژل رویال شما را ناامید کرده، این مطلب را بخوانید

چرا روش های عرضه ژل رویال خاص است؟

داستان ژل رویال از گذشته تا امروز

ترفندهایی برای نگهداری ژل رویال

در این مطلب تلاش شده تا با بررسی نقش بارورسازی ژل رویال به نکاتی پیرامون این ماده حیات بخش اشاره کنیم. همچنین در انتهاب همین مطلب به شما آموزش داده ایم که چطور از ژل رویال برای درست کردن یک اسموتی ضد ناباروری استفاده کنید.

ژل رویال به عنوان تقویت کننده باروری

مطالعه ای که در سال 2007 در خارج  از ژاپن انجام شد، کشف کرد که ژل رویال مشابه استروژن فیتو است و از خواصی برخوردار است که ممکن است از سلامت ماهیچه ها و لایه داخلی رحم حمایت کند. با کمک ژل رویال مطالعات متعددی بر روی باروری حیوانات وجود داشته که اظهار می کند ژل رویال پتانسیل ارتقای نرخ بارداری و به صورت کلی حمایت از باروری را دارد.

ژل رویال از نظر آمینواسیدها، زنجیره متوسط اسیدهای چرب (مانند آن هایی که در روغن نارگیل پیدا می شود)، پروتئین ها، ویتامین D، E، همه ویتامین های B، به علاوه ی آهن و کلسیم غنی است. همچنین طیفی از پروبیوتیک ها را در بر دارد. این یعنی یک معجون تمام عیار که می تواند خواص متعددی برای انسان داشته باشد.

بدن های ما برای داشتن هورمون های سالم، چرخه های سالم و تخمک گذاری منظم و سالم اگر قرار است بارور شویم و توانمندی باردار شدن را داریم، نیاز به مواد مغذی و عناصر دارد. ژل رویال یک بسته تغذیه ای بسیار قدرتمند را که تقریبا تمام ویتامین ها و مواد معدنی ای که بدن یک زن نیاز دارد تا به طور موفقیت آمیز آبستن شود را تامین می کند.

ژل رویال به عنوان یک مکمل، به طرزی باور نکردنی قدرتمند است. با دریافت روزانه مقداری اندک از آن، دارید دوز مناسبی از همه مواد مغذی ضروری را دریافت می کنید. ژل رویال برای قرار گیری در انواع رژیم های غذایی برای بارداری مناسب است. مگر اینکه برخی بیماری های خاص داشته باشید یا به فراورده های زنبور عسل حساسیت نشان دهید. بیماری هایی مثل آسم ممکن است مانعی برای مصرف ژل رویال توسط شما باشند.

خواص ژل رویال برای باروری بانوان

ژل رویال درمان ناباروری

فواید ژل رویال رویال برای یک متخصص زنان و زایمان، از منظر فردی که به بسیاری از زنان کمک کرده است تا از طریق تغییر رژیم غذایی به طور طبیعی باردار شوند، کاملا منطقی است. برای باروری و بارداری، زنان به موارد زیر نیاز دارند:

  • ویتامین D برای ایمنی قوی
  • روده سالم و غیبت باکتری های مضر در هرکجای بدن (با غذاهای پروبیوتیک به دست آمده است)
  • ویتامین B6 براس سطوح تقویت شده ی پروژسترون
  • آمینواسیدها برای تولید هورمون
  • اسیدهای چرب برای رشد تخمک
  • پروتئین ها برای تعادل هورمونی

و ژل رویال تمام این عناصر را در دوزهای بالا در بر دارد. این برای آن نیست که بگوییم ژل رویال تنها جایی است که شما می توانید این مواد مغذی را پیدا کنید؛ قطعا اینطور نیست! اما این یک راه ساده و آسان برای تقویت سطوح ویتامین  و مواد معدنی، همراه با دریافت پروبیوتیک ، اسیدهای چرب و پروتئین تان، زمانی که دارید سعی می کنید باردار شوید است. پس ژل رویال می تواند جایگزین بسیاری از مواد شود یا حداقل اینکه در کنار دیگر مواد طبیعی، به بارداری شما کمک کند.

چرا برای باروری، ژل رویال بهتر از عسل است؟

اگرچه ژل رویال و عسل هر دو تقویت کننده ی سیستم ایمنی بدن هستند، برای پوستتان خوب هستند و ضدالتهابند، با این حال عسل ویژگی تقویت کنندهگی باروری ژل رویال را ندارد.

عسل یک درمان باستانی برای میل جنسی پایین است، چرا که حاوی عنصر بور است که مطمئنا در زمان باردار شدن بسیار سودمند است. اما اگر شما به دنبال مزایای باروری هستید، ژل رویال برای شماست.

دستور تهیه اسموتی ژل رویال برای تقویت باروری

خب، چگونه ژل رویال را مصرف کنیم؟ من کشف کردم که بهترین راه برای ادغام آن در رژیم تان، از طریق یک اسموتی هفتگی است. به تنهایی می تواند به نوعی طعم تلخی داشته باشد. اما اگر آن را به روش های مختلف امتحان کنید، احتمالا می توانید از این طعم فرار کنید. یکی از راهکارها، درست کردن یک اسموتی خوشمزه و البته بارور کننده است

اسموتی ملکه زنبور عسل اسمی است که یکی از متخصصان ناباروری بر روی این اسموتی گذاشته است. روش تهیه اسموتی باروری ساده است. فقط این مواد را در یک مخلوط کن یا اسموتی ساز اضافه کنید و مثل فرفره بچرخانید! حالا برای تقویت باروری آماده اید! درمان خوشمزه!

به کمک این اسموتی توصیه شده توسز یک متخصص زنان و زایمان و درمانگر ناباروری، یک تقویت عظیم از فولیک اسید را از اسفناج، گروه کاملی از ویتامین ها و موارد معدنی را از میوه ها، به علاوه روی را از دانه های کنجد دریافت خواهید کرد.

خب حالا در ادامه می توانید مواد اولیه ای که باید با هم مخلوط کنید را بخوانید. این اسموتی ضد ناباروری معجزه می کند؛ پس از آن غافل نشوید.

  • 1 فنجان اسفناج تازه
  • یک سوم فنجان انبه تازه یا یخ زده
  • یک چهارم فنجان بلوبری های تازه یا یخ زده
  • 1 قاشق چای خوری ژل رویال
  • 3 قاشق سوپ حوری ماست نارگیل
  • 1 پینچ هل و زنجبیل
  • یک چهارم فنجان آب نارگیل
  • یک قاشق دانه کنجد سیاه یا سفید (امتیاز اضافه برای ابتدا آسیاب کردن آنها در دستگاه آسیاب ادویه!)
  • یک دوم قاشق چایخوری عسل

همواره به یاد داشته باشید، هنگامی که اطلاعات درستی درباره نحوه صحیح عملکرد بدن خود به دست دارید، می توانید تصمیم گیری های صحیحی را آغاز کنید که در نهایت برای شما جواب خواهند داد! شما می توانید این را انجام دهید، علم بدن تان در کنار شماست!

سخن آخر

تاکنون احتمالا در مورد خواص ژل رویال برای بارداری شنیده اید. در این مطلب که از زبان یک متخصص ناباروری نوشته شده بود، به نکاتی مهم در این زمینه پرداختیم. امیدواریم خیلی زود فرزند دلبندتان را در آغوش بکشید و لذت بچه دار شدن را بچشید. باورکندی ژل رویال می تواند با کمترین هزینه، این آرزوی شما را براورده کند.

۲
۰
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید