۱۳۴۲
۱
۰

ماسک ژل رویال، مرهمی بر روی پوست شما

2 ماسک پرطرفدار پوست صورت با استفاده از ژل رویال
2 ماسک پرطرفدار پوست صورت با استفاده از ژل رویال
ماسک های زیادی با استفاده از ژل رویال تولید می شوند که برای پوست صورت فوق العاده عمل می نمایند

ژل رویال از آن دست ماده های طبیعی و خاصی است که در درمان بیماری های مختلف به اشکال گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع این ماده، هم به صورت خوراکی و هم به صورت موضعی به کار گرفته می شود تا درمان مشکلات گوناگونی در بدن انسان را به سرانجام برساند.این در حالی است که بسیاری از مواد طبیعی نمی توانند تا این حد دامنه گسترده ای از خواص را از خود نشان دهند.

یکی از مشکلات حادی که برای بسیاری از افراد ایجاد می شود، مشکلات پوستی است. مشکلات پوستی به ویژه برای بانوان بسیار سخت و غیرقابل تحمل بوده و ممکن است بار روانی زیادی برای آنها به همراه داشته باشد. به همین علت است که درمان مشکلات پوستی اهمیت زیادی داشته و باید خیلی سریع به آن پرداخته شود.

خوشبختانه استفاده از ژل رویال برای برطرف کردن مشکلات پوستی تا حدودی در بین مجامع علمی به اثبات رسیده است. تا همین چند سال پیش استفاده از ژل رویال برای برطرف کردن مشکلات پوستی تنها توسط پزشکان طب سنتی تجویز می شد؛ اما خوشبختانه در سال های اخیر شاهد این موضوع هستیم که حتی پزشکان و متخصصان زیبایی نیز از ژل رویال برای درمان مشکلات پوستی و همچنین ایجاد شادابی در پوست استفاده می کنند.

در این مطلب به علاوه بر اشاره به اهمیت مصرف ژل رویال برای درمان مشکلات پوستی و محافظت از پوست، به معرفی دو نوع ماسک ساده با استفاده از ژل رویال می پردازیم که می تواند برای درمان بسیاری از بیماری های پوستی مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

چرا از ژل رویال برای ساخت ماسک استفاده می کنیم؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا باید از ژل رویال برای درست کردن ماسک استفاده کنیم. این در حالی است که می توان با مواد طبیعی بسیار ارزان تر، ماسک های مناسبی را تهیه کرد که آنها نیز می توانند هم در درمان مشکلات پوستی و هم برای جلوگیری از بروز انواع بیماری های پوستی کمک کننده باشند.

برای مثال عسل یا گرده گل که از دیگر فرآورده های زنبور عسل هستند، قیمت به مراتب کمتری نسبت به ژل رویال داشته و می توانند به برطرف کردن بسیاری از بیماری های پوستی کمک کنند. آیا منطقی است که از ژل رویال که قیمت بالاتری دارد برای برطرف کردن مشکلات پوستی استفاده کنیم؟

علت اینکه توصیه می شود از ژل رویال برای تهیه ماسک به منظور برطرف کردن مشکلات پوستی استفاده کنید، خاصیت مواد درونی این ماده است. در واقع شما وقتی از ژل رویال برای تهیه ماسک صورت استفاده می کنید، از ماده ای طبیعی استفاده می کنید که می تواند به شما برای داشتن پوستی زیبا به صورت مداوم کمک کند.

استفاده از ماسک ژل رویال در دوره های بلند مدت می تواند از بروز بسیاری از مشکلات پوستی جلوگیری به عمل آورد. همچنین اثر بخشی ژل رویال بسیار بیشتر از گرده گل و عسل بوده و می تواند خیلی سریعتر بر روی پوست شما اثرات مثبت بگذارد. اگر می خواهید پوستی شاداب و جذاب داشته باشید و لک های پوستی و جوش ها را از پوستتان حذف کنید از ماسک ژله رویال استفاده کنید.

ماسک ژله رویال و عسل

همان طور که می دانید عسل طبیعی یکی از بهترین مواد طبیعی است که می تواند برای درمان مشکلات پوستی مورد استفاده قرار گیرد. اگر قصد استفاده از عسل برای درمان مشکلات پوستی خود را دارید، چه بهتر که آن را با ماده ای همچون ژل رویال ترکیب کنید. این معجون فوق العاده می تواند اثر گذاری فوق العاده برای درمان مشکلات پوستی به همراه داشته باشد.

ژل رویال به دلیل خواص درمانی خود اثر گذاری فوق العاده بر روی پوست انسان دارد و وقتی این ماده با عسل طبیعی ترکیب می شود این خواص دو چندان می شود. پس ژل رویال و عسل می توانند ماسکی فوق العاده برای برطرف کردن مشکلات پوستی به شمار آیند.

برای تهیه ماسک ژل رویال و عسل و یک قاشق غذاخوری عسل را با ۲ گرم ژل رویال ترکیب کنید. حتما سعی کنید عسل و ژل رویال را به مدت چند دقیقه با همدیگر مخلوط کنید تا ترکیبی یک دست حاصل شود.

پس از اینکه ترکیب آماده شد، با استفاده از انگشت مقداری از ترکیب را بر روی پوست خود بمالید. بهتر است قسمت های مختلف پوست تان که می خواهید اثرات درمانی بر روی آن اعمال شود، به ترکیب عسل و ژل رویال آغشته گردد.

۱۵ دقیقه صبر کنید تا این ماسک بر روی صورتتان بماند و اثرات خود را بگذارد. بعد از ۱۵ دقیقه صورتتان را با آب ولرم شستشو دهید و نگذارید هیچ اثری از ترکیب این دو ماده بر روی پوستتان باقی باشد.

برای اینکه بتوانید پوستی شفاف و بدون مشکل داشته باشید، حتما این ماسک را هر چند وقت یکبار بر روی پوست خود قرار دهید. اگر مشکلات پوستی شما زیاد است و به دنبال اثرگذاری سریعتر هستید، می توانید هفته ای دو الی سه بار از این ماسک استفاده کنید

ناگفته نماند که می توانید با خرید عسل ژل رویال، از این ماده ترکیبی آماده به عنوان ماسک استفاده کنید. در این صورت سختی درست کردن ماسک را نیز نخواهید داشت. البته حتما توجه داشته باشید که عسل ژل رویال از مواد اصلی و طبیعی تشکیل شده باشد.

ماسک ژل رویال و نارگیل

گوشت نارگیل یکی از مواد فوق العاده برای تقویت پوست و برطرف کردن مشکلات پوستی است. علاوه بر نارگیل، شیر بادام نیز می تواند گزینه ای مناسب برای تقویت پوست محسوب شود؛ چراکه این ماده ویتامین e و امگا 3 مناسبی برای پوست انسان به همراه دارد. حال فرض کنید که شیر بادام و گوشت نارگیل را با ژل رویال ترکیب کنید. طبیعتا ترکیب این سه ماده یک ماسک فوق العاده برای پوست صورت را ایجاد خواهد کرد.

برای تهیه ماسک نارگیل، شیر بادام و ژله رویال، کافی است طبق دستور زیر عمل کنید:

یک قاشق غذاخوری ژل رویال را به همراه همین مقدار شیر بادام درون ظرفی ریخته و با هم مخلوط کنید. سپس سه قاشق غذاخوری گوشت نارگیل رنده شده را به آنها اضافه نمایید. اضافه کردن این مواد به همدیگر کافی نیست؛ بلکه شما باید آنقدر این مخلوط را به هم بزنید تا ماسکی که قرار است بر روی پوست شما قرار گیرد به صورت یک دست درآید.

پس از اینکه ماسک را آماده کردید، نوبت به پاکسازی پوست تان می رسد. قبل از اینکه ماسک ژل رویال، نارگیل و شیر بادام را بر روی پوستتان قرار دهید، حتما با استفاده از مواد پاک کننده آلودگی های روی پوست تان را از بین ببرید. تنها در این صورت است که ماسک می تواند به خوبی بر روی پوستتان نشسته و اثر خود را بگذارد.

پس از این که ماسک را بر روی پوست خود در نواحی مدنظر قرار دادید، ۱۰ الی ۱۵ دقیقه آن را به حالت خود رها کنید. سپس تمامی مواد ماسک را از روی پوست خود پاک نمایید. تبریک می گوییم! شما از یک ماسک فوق العاده مفید و طبیعی برای پسوتتان استفاده کرده اید.

به طور کلی بهتر است ماسک گفته شده را هر هفته یک بار بر روی پوست تان قرار دهید. مطمئن باشید پس از چند هفته متوالی، شاهد جوان تر شدن پوستتان و شادابی بیشتر پوست صورت خود خواهید بود. ماسک ژل رویال را دست کم نگیرید!

سخن آخر

ماسک های زیادی با استفاده از ژل رویال تولید می شوند که برای پوست صورت فوق العاده عمل می نمایند. با این حال در این مطلب تنها دو نمونه از ماسک های پرطرفدار که با استفاده از ژل رویال تولید می شوند را به شما معرفی کردیم. می توانید با کمک همین دو ماسک توضیح داده شده بسیاری از مشکلات پوستی خود را برطرف کرده و به تقویت پوست صورت خود بپردازید.

اگر در این زمینه تجربه ای دارید، حتماً از طریق نظرات همین پست با ما در میان بگذارید تا دیگران نیز بتوانند از تجربیات شما برای استفاده از ماسک صورت ژل رویال بهره مند شوند.

۱
۰
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید