۱
۰

امکان ساخت آنتی بیوتیک از بره موم برای ویروس های جدید

امکان ساخت آنتی بیوتیک از بره موم برای ویروس های جدید
«بره موم» قوی‌ترین واکسن دنیابره‌موم از قوی‌ترین آنتی‌بیوتیک‌ها و واکسن‌های طبیعی دنیاست که نقشی مهم در افزایش سیستم ایمنی بدن در مقابل انواع میکروب‌ها دارد و اکنون یک جوان همدانی نخبه در پی ساخت واکسن از بره موم برای ویروس های جدید است

اخبار زنبورداری ایران - به گزارش پایگاه خبری صنعت زنبورداری ایران، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ورود کرونا به کشورمان علاوه بر اینکه باعث داغدار شدن خانواده‌هایی به خاطر فوت عزیزانشان شد، خسارات سنگینی را در بخش‌های مختلفی، چون پزشکی، اقتصادی و ... به کشور وارد کرده که شاید مدت‌ها طول بکشد آمار این خسارات را درآورد و مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. اما ورود این ویروس منحوس فقط با شر و بدی همراه نبوده بلکه اثرات خیر و خوبی هم برای ما داشته است.

در این مدت سه هفته‌ای که کل کشور درگیر کروناست اخبار زیادی را از شرکت‌های داروسازی و دانش‌بنیان در خصوص تولید محصولات دارویی و لوازم بهداشتی می‌شنویم، همه این شرکت‌ها با ظرفیتی سه تا چهار برابری مشغول کارند و یک همبستگی و همدلی عجیبی را بین اقشار مختلف جامعه از بسیجی، روحانی، معلم، پزشک، پرستار و... ایجاد کرده است دقیقا شبیه دوران جنگ که کسی به فکر پست و مقاوم و شهرت نبود و همه دست در دست هم می‌خواستند با دشمن بجنگند.

به گزارش عسلنا، این‌بار هم دشمن ما ویروسی شده که البته حرف و حدیث در خصوص تولید آن و انتقالش و جنگ بیولوژیکی بسیار است که بررسی آن را می‌گذاریم بعد از فروکش کردن تب بیماری در کشور.

این ویروس باعث شد نخبگان و مغز‌های کشور دست روی زانو خود بگیرند و یک «یا علی» بلند بگویند و کار‌هایی کنند کارستان، آن‌ها ثابت کردند که ایرانی اگر بخواهد کاری را انجام دهد، هیچ کس جلودار او نیست، او ثابت کرد اگر بخواهد به هیچ کس و هیچ چیز هم وابسته نیست و تنها تکیه‌گاهش خداست.

 

 

این جوانان نخبه در شهر و روستای محل زندگی ما کم نیستند تنها عیبی که وجود دارد این است که این‌ها دیده نشده‌اند.

به گزارش عسلنا، در همدان هم این جوانان نخبه کم نیستند و یکی از آن‌ها بابک عزتی‌رنجبر، کارشناس ارشد گیاهان دارویی و مخترع چند داروی گیاهی است که مدتی است به تولید دارو‌های گیاهی و مکمل‌های طبیعی رو آورده و در این زمینه مقالات و ثبت اختراع هم داشته است.

یکی از اختراعات او که در این روز‌ها بسیار می‌تواند مفید و کمک‌کننده باشد مکمل طبیعی با نام تجاری «کرویا» است که در سال ۹۶ در اداره مالکیت‌های معنوی ثبت کرده و با اخذ مجوز‌های مربوطه به تولید رسانده است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت زنبورداری ایران، بابک عزتی‌رنجبر سال‌ها در مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی کلاس‌های آموزش گیاهان دارویی و طب سنتی داشت و او را از همان سال‌ها می‌شناختم، از همان دوران برای تغییر سبک زندگی و روی آوردن مردم به اصلاح خورد و خوراکشان بسیار تلاش می‌کرد و در هر محفل و مجلسی که دعوت می‌شد بر روی این موضوعات تأکید می‌کرد و آموزش‌های او تنها در کلاس و مجلس ختم نشد بلکه در شبکه‌های اجتماعی نیز ادامه دارد.

امیدواریم با حمایت های دولتی از این جوان موفق و نخبه بتوانیم مسیر تولید یک واکسن یا آنتی بیوتیک بی زیان و موثر برای ویروس هایی نظیر کرونا را کشف کنیم.

۱
۰
منبع https://www.yjc.ir/00UZAC
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید