۸۷۶
۳
۰

معرفی بازی اندرویدی پازل زنبورعسل ویژه دوران قرنطینه کرونایی

معرفی بازی اندرویدی پازل زنبورعسل ویژه دوران قرنطینه کرونایی
این بازی برای ایام قرنطینه به شما پیشنهاد می شود، بازی ((Bee Brilliant 1.80.2 یکی از عناوین پازلی اندروید است که فرد بازی کننده با کنار هم قرار دادن زنبورها می‌تواند از هر مرحله عبور کند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت زنبورداری ایران ، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در شرایطی که در قرنطینه کرونایی هستیم و کودکان و نوجوانان ما مدام غر می زنند که بیرون برویم، بد نیست با یک بازی مفید از یک حشره مفید آشنا بشویم، دانلود Bee Brilliant 1.80.2 - بازی پازل زنبورعسل اندروید /// دپوییبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی Bee Brilliant یکی از عناوین سبک پازل و معمایی برای دستگاه‌های اندرویدی بوده که توسط استودیو Tactile Entertainmen طراحی شده است .

به گزارش عسلنا، این بازی از زمان عرضه در فروشگاه گوگل پلی تاکنون توانسته است به یکی از بازی‌های محبوب این سبک تبدیل شود. گیمر در این بازی باید به سرعت زنبور‌هایی را در تار عنکبوت گیر می‌کنند را تا پیش از رسیدن عنکبوت به آن‌ها نجات دهد.

گیم پلی این بازی نیز به این صورت است که گیمر باید حداقل سه زنبور همرنگ را کنار هم قرار دهد تا از تار عنکبوت خارج شوند. این بازی در کنار گیم پلی جذاب خود از موسیقی و صداگذاری مناسبی نیز بهره می‌برد؛ عنوان Bee Brilliant دارای امتیاز ۴.۸ از ۵ در فروشگاه گوگل پلی است.

با توجه به اینکه آشنایی نوجوانان و کودکان با فواید عسل و این حشره مفید بسیار مهم است و با توجه به سالم و فکری بودن این بازی به والدین برای دانلود این بازی و در اختیار کودکان قرار دادن توصیه می شود.

 

 

برخی از ویژگی‌های بازی پازل Bee Brilliant اندروید:

  •  ۶ حالت مختلف + بیش از ۳۰۰ مرحله‌ی چالش برانگیز
  •  طیف عظیمی از زنبور‌های مختلف برای نجات و آزادسازی
  •  بازی در انواع پس زمینه‌های مختلف و متنوع بدون تکرار
  •  کنترلر‌های لمسی بسیار ساده برای حذف زنبور‌های همرنگ
  •  به چالش کشاندن دوستان خود با متصل شدن به فیسبوک
۳
۰
منبع https://www.yjc.ir/00UTTM
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید