۷۱۴
۱
۰

انتشار کتاب «زنبورها بهترین هستند» برای کودکان در آمریکا

انتشار کتاب «زنبورها بهترین هستند» برای کودکان در آمریکا
جوزف ویلسون، زیست شناس از دانشگاه ایالتی یوتا، با تصویرگری (Jonny Vanorman) یک کتاب کودکان، با نام زنبورها بهترین هستند»، برای کودکان پیش دبستانی تهیه کرده که در نوشتنش از دانش آموزان چهارم ابتدایی استفاده کرده است.

اخبار زنبورداری بین الملل - به گزارش سرویس بین‌الملل پایگاه خبری صنعت زنبورداری ایران، به نقل از bee culture، جوزف ویلسون دانشمند دانشگاه ایالتی یوتا در یک مأموریت قرار دارد. این زیست‌شناس حفاظت می‌خواهد تلاش‌های خود را برای حمایت از زنبورها برای کودکان فرهنگ‌سازی کند، او معتقد است بسیاری از مردم در مورد زنبورها اطلاعات کمی دارند و می‌گوید این اطلاعات در مورد این حشره مفید باید از کودکی رشد پیدا کند.

ویلسون، استادیار گروه زیست‌شناسی در USU Tooele می‌گوید: بیشتر مردم داستان‌هایی درباره زنبورعسل دارند یا می‌دانند، ولی این اطلاعات محدود است و فقط درباره دو مورد از بیش از 4000 گونه زنبورعسل است که در آمریکای شمالی زندگی می‌کنند.

ویلسون، می‌گوید: من به‌عنوان یک فرد دانشگاهی، در کلاس‌های دانشگاهی اطلاعات در مورد زنبورها را در مقالات علمی آموخته‌ام، اما می‌خواهم به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنم و این دانش را منتقل کنم.

به گزارش عسلنا، ویلسون که خود پدر یک پسر خردسال است، می‌گوید: اگر می‌خواهیم زنبورها را محافظت کنیم، آموزش نسل در حال رشد ما بهترین استراتژی است و چه راهی بهتر از طریق کتاب داستان؟

 

 

ویلسون با یک تصویرگر به نام «جونی وان آرمان» برای ایجاد کتاب« زنبورها بهترین هستند»، یک کتاب تصویری رنگارنگ که از طریق دانش آموزان کلاس چهارم برای کودکان پیش‌دبستانی تهیه‌شده است تلاش می‌کند.

ویلسون می‌گوید: جانی یک هنرمند و تصویرگر و همچنین یک داستان‌نویس است و او به من کمک کرد مفاهیم مهمی راجع به تنوع زنبورها در یک قالب قابل استقبال تهیه و در دسترس بچه‌ها قرار دهم.

او می‌گوید، داستان درباره زنبورعسل جوانی است که بانام عسل» شناخته می‌شود که به جهان می‌گردد و کسی او را نمی‌شناسد و می‌خواهد خودش را به همه معرفی کند.

او می‌گوید بخش اضافه‌شده در انتهای کتاب داستان حقایق و عکس‌های واقعی از زنبورهای متنوع موجود در داستان را ارائه می‌دهد که باشخصیت‌های مصور آن‌ها جفت شده است.

زنبورها بهترین هستند» که در سایت Amazon.com موجود است

او می‌گوید: این کتاب به گونه‌های مختلف زنبورعسل معرفی می‌کند و نکاتی در موردحفاظت از زنبورعسل ارائه می‌دهد.

۱
۰
منبع https://www.beeculture.com/catch-the-buzz-usu-scientist-releases-book-bees-are-the-best/
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید