۹۵۱۳
۱۱
۰

برای درمان ناباروری در مردان، ژل رویال را به این صورت مصرف کنید

برای درمان ناباروری در مردان، ژل رویال را به این صورت مصرف کنید
درمان ناباروری مردان با درصد بسیار بالایی امکان پذیر است که ژل رویال نیز نقش موثری در درمان این بیماری و مشکل دارد.

ژل رویال یک معجون طبیعی فوق العاده عالی برای درمان ناباروری است. این یک ادعای بدون مدارک علمی نیست! خوشبختانه در سال های اخیر محققان زیادی بر روی خواص ژل رویال بر روی ناباروری کار کرده اند. البته اگرچه برای درمان ناباروری بانوان و نازایی آن ها از ژل رویال به وفور استفاده می شود؛ اما کمتر شده که ژل رویال را برای درمان ناباروری مردان مورد استفاده قرار دهند. این در حالی است که ژل رویال خواص اثبات شده ای برای کمک به باروری مردان، تقویت اسپرم ها و افزایش سرعت حرکت آن ها دارد.

هرچند خوشبختانه در سال های اخیر تحقیقات زیادی بر روی ژل رویال و اثرگذاری آن بر روی باروری مردان شده است؛ اما به نظر می رسد استفاده از ژل رویال هنوز در بین مردان نابارور جا نیافتاده باشد. به همین علت است که گزارش ها حاکی از کم بودن خرید ژل رویال برای درمان این بیماری مردانه است.

در مطالب مجزایی در مجله عسلنا به معرفی خواص ژل رویال برای درمان ناباروری در مردان اشاره کرده ایم که می توانید در لینک زیر مشاهده کنید

در این مطلب بیشتر قصد داریم به معرفی روش مصرف ژل رویال برای درمان این مشکل بپردازیم. به نظر می رسد بسیاری از افراد دقیقا نمی دانند بهترین روش مصرف ژل رویال برای برطرف کردن مشکلات مردانه ای که منجر به ناباروری می شود، کدام است. شاید مطالعه این مطلب بتواند کمک کننده باشد.

 

 

آیا مصرف ژل رویال خام یا پودر شده برای درمان ناباروری مردانه کافی است؟

ژل رویال خام قابل خوردن است. این ماده همان زمانی که از کندو خارج می شود، قابلیت مصرف دارد. البته اگر از مزه نامتعارف آن بگذریم، مشکلات دیگری نیز برای مصرف ژل رویال خام مایع وجود دارد. ژل رویال مایع به صورتی است که خیلی زود در دمای بالاتر از صفر فاسد شده و خواص خود را از دست می دهد. این یعنی به محض خارج کردن ژل رویال از کندو باید خیلی سریع آن را به فریزر منتقل کنید. به همین علت است که عموما ژل رویال یا در ترکیب با عسل طبیعی یا به صورت پودر شده عرضه می شود.

پودر ژل رویال به دلیل اینکه مشکل فاسد شدن و از دست دادن خواص در دمای محیط را ندارد، بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد. اگر این ماده با دستگاه های مخصوص در دمای بسیار پایین به صورت پودر آماده شود، خواص خود را نیز از دست نداده و می تواند برای درمان ناباروری مفید باشد. لازم به ذکر است که پودر ژل رویال ماده موثر سه برابری نسبت به ژل خام داشته و همین موضوع آن را قوی تر از ژل رویال خام می کند.

هرچند هم ژل رویال خام و هم ژل رویال پودر شده هر دو می توانند برای درمان ناباروری معجزه کنند؛ اما به نظر می رسد اضافه شدن برخی مواد در کنار این ماده، می تواند خواص آن را به ویژه برای تقویت اسپرم ها تکمیل کند. پیشنهاد شما چیست؟

 ترکیب ژل رویال با جینسینگ؛ معجزه ای برای درمان ناباروری در مردان

شاید برایتان جالب باشد که بدانید از گذشته تا امروز گیاه جینسینگ به عنوان ماده ای طبیعی در طب شرقی برای درمان ناباروری و افزایش میل و توان جنسی مورد استفاده بوده است. این گیاه خواص بی نظیری از خود برای درمان بیماری های جنسی به اثبات رسانده و به همین دلیل پزشکان و محققان غربی نیز به استفاده از این گیاه بومی چین روی آورده اند. در حال حاضر مقالات علمی بسیار زیادی در مورد خواص جینسینگ برای درمان بیماری های جنسی به ویژه در مردان وجود دارد. هم اکنون که در حال مطالعه این مقاله هستید نیز، دانشمندان و محققان همچنان بر روی خواص این ماده مطالعه می کنند.

نکته جالب توجه این است که ژل رویال به عنوان یک ماده مکمل برای جینسینگ به حساب می آید. یا شاید بهتر باشد که بگوییم جینسینگ به عنوان ماده ای کامل کننده در خواص ژل رویال برای درمان ناباروری و تقویت قوای جنسی مردانه محسوب می شود. در هر صورت ترکیب جینسینگ با ژل رویال، خواص هر دو ماده را برای رسیدن به هدف، یعنی درمان ناباروری، کامل می کند.

خوشبختانه کپسول ژل رویال و جینسینگ یکی از محصولات موجود در بازار ایران است. حتی می توانید از برخی داروخانه ها به ویژه داروخانه های آنلاین این نوع محصول را خریداری کنید. علاوه بر این، برخی شرکت های معتبر عرضه کننده محصولات زنبور عسل نیز کپسول ژل رویال و جینسینگ را عرضه می کنند که امکان خرید از آن ها نیز وجود دارد.

با این حال اگر دسترسی برای خرید کپسول آماده ترکیب جینسینگ و ژل رویال نداشتید یا می خواستید مطمئن شوید که ژل رویال و جینسینگ با بالاتری کیفیت با هم ترکیب می شوند، می توانید خودتان با خرید پودر ژل رویال و ترکیب آن با پودر جینسینگ، این ماده مقوی را مورد مصرف قرار دهید. البته باید دقت داشته باشید که برای ترکیب این دو ماده با هم، حتما نیاز به ترازو حرفه ای دارید تا بتوانید نسبت مساوی آن ها را به صورت دقیق محاسبه کنید.

چطور دوز مصرف را تعیین کنیم؟

برای تعیین دوز مصرف ژل رویال، بهتر است با متخصص طب سنتی یا پزشک معالج خود مشورت کنید. بسته به اینکه کدام نوع از روش های مصرف ژل رویال را بر می گزینید، میزان دوز مصرف این ماده متفاوت خواهد بود. در نتیجه تا جای ممکن به توصیه های متخصص طب سنتی توجه داشته باشید.

فراموش نکنید که برای حصول نتیجه در روش درمان ناباروری مردانه با ژل رویال، باید صبور باشید. این روش زمان بر است و باید مصرف مداوم و ادامه دار را دنبال کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید. پس اگر می خواهید در میانه راه مصرف این ماده طبیعی را رها کنید، بهتر است از همین حالا به فکر استفاده از ژل رویال برای درمان ناباروری خود نباشید.

سخن آخر

درمان ناباروری مردان با درصد بسیار بالایی امکان پذیر است که ژل رویال نیز نقش موثری در درمان این بیماری و مشکل دارد. اگر به مشکلات جنسی مردانه مبتلا شده و آزمایش ها نشان دهنده نابارور بودن شما هستند؛ بهتر است همین حالا مصرف ژل رویال را با مشورت متخصص طب سنتی آغاز کنید.

۱۱
۳
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید