۳۷۹۸
۶
۲

درمان سرطان سینه با ژل رویال به روش طب سنتی

درمان سرطان سینه با ژل رویال به روش طب سنتی
درمان سرطان سینه در طب سنتی روش های مختلفی دارد که مصرف ژل رویال یکی از بهترین روش های ارائه شده توسط طب سنتی و حتی طب اسلامی مطرح است.

ژل رویال یکی از بهترین مواد ضدسرطان در دنیا است. تحقیقات زیادی بر روی اثرات ژل رویال بر روی انواع سرطان انجام شده است. بسیاری از این تحقیقات اثرات فوق العاده ژل رویال بر روی درمان سرطان را به اثبات رسانده اند. یکی از انواع سرطان هایی که ژل رویال می تواند بر روی آن تاثیر بگذارد، سرطان سینه است. این سرطان که متاسفانه در بین بانوان رواج زیادی دارد، راهکار درمانی مشخصی ندارد و متاسفانه از سرطان هایی است که به شکل بسیار سریعی اندام های دیگر بدن را نیز درگیر می کند.

درمان سرطان سینه با ژل رویال خوشبختانه نتایج قابل توجهی داشته است. به ویژه در نمونه های مطالعاتی که از ژل رویال به عنوان ماده ای پیشگیرانه استفاده شده، اثرات چشمگیری در کاهش ابتلا به سرطان سینه گزارش شده که فوق العاده عالی است. علاوه بر این، تحقیقات نشان داده اند که مصرف ژل رویال می تواند جلوی گسترش سرطان سینه را بگیرد. این موضوع نیز از این نظر که سرطان سینه سرطانی تکثیرپذیر است، اهمیت زیادی دارد.

با توجه به اینکه ژل رویال برای درمان سرطان مخاط رحم نیز مورد استفاده قرار می گیرد، برخی ذاز محققان بر این باورند که ژل رویال یکی از تخصصی ترین مواد ضدسرطان برای سرطان های بانوان است. ژل رویال همانقدر که در درمان نازایی به بانوان کمک می کند، به درمان سرطان های رحم و سینه که از شایع ترین سرطان های زنانه هستند نیز کمک می نماید.

در این مطلب تلاش کرده ایم تا به صورت مختصر به نکاتی در مورد خواص ژل رویال برای درمان سرطان سینه بپردازیم. با توجه به شیوع این بیماری با رشد قابل توجه در ایران، بهتر است تمامی بانوان هشدارهای لازم را برای پیشگیری و مراقبت از سرطان سینه در نظر بگیرند که ژل رویال در این زیمنه می تواند راهگشا باشد. همچنین مصرف ژل رویال برای زنانی که سرطان سینه گرفته اند نیز بسیار مفید است؛ پس شاید بهتر باشد تمامی بانوان نگاهی به مطالب درج شده در این مطلب بیاندازند.

 

 

در مواجهه با سرطان سینه وظیفه ما چیست؟

قبل از اینکه به نقش ژل رویال برای درمان سرطان سینه بپردازیم، بد نیست با اهمیت عملکرد خود در قبال این بیماری بیشتر بدانیم. همانطور که می دانید سرطان سینه یکی از انواع سرطان هایی است که می توان آن را با برداشتن سینه درمان کرد. با این حال هیچ بانویی دوست ندارد که سینه های خود را از دست بدهد و این موضوع قطعا آزاردهنده خواهد بود. به همین علت است که توصیه اول تمامی پزشکان طب سنتی و طب مدرن این است که پیشگیری از سرطان سینه یا تشخیص به موقع سرطان سینه مورد توجه همه بانوان قرار گیرد.

فرقی نمی کند چند سال دارید، حتما باید با انجام تست های مختلف بر روی سینه خود که بسیار از آن ها به صورت خانگی و برخی توسط پزشک متخصص زنان انجام می شود، از عدم وجود غذه در سینه ها مطمئن شوید. کار چندان سختی نیست؛ کافی است هفتگی یا ماهانه سینه های خود را بررسی کنید. اگر هر گونه تغییری در میزان حساسیت سینه ها، سفت شدگی قسمتی از سینه و برخی علائم دیگر را مشاهده کردید، حتما به پزشک مراجعه نمایید. به همین سادگی می توانیم از بروز سرطان و رسیدن آن به شرایط خطرناک جلوگیری کنیم.

نقش ژل رویال در کنترل و درمان سرطان سینه

ژل رویال ماده ای فوق العاده خاص برای تاثیرگذاری بر روی سرطان سینه است. این ماده هم می تواند باعث پیشگیری از سرطان سینه در افراد با شانس بالا شود، هم از گسترش سرطان در صورت ابتلا فرد به آن جلوگیری کند و هم در روند درمان سرطان سینه نقش دارد.

محققان در چین و ژاپن تحقیقات زیادی را در بین سال های 2015 تا 2018 انجام داده و نتایج آن را منتشر کرده انند. نتایج به دست آمده که بر روی نمونه های آزمایشگاهی جانواری انجام شده، نشان می دهد که مصرف منظم ژل رویال می تواند به پیشگیری و درمان سرطان سینه کمک کند.

در یکی از این مطالعات، نشان داده شده که مصرف پیشگیرانه ژل رویال در موش های آزمایشگاهی که به نوعی از بیماری شبیه به سرطان سینه مبتلا شده اند، وزن تومور به شکل محسوسی کاهش پیدا کرده است. همچنین ظرفیت آنتی اکسیدان ها به شکل قابل توجهی افزایش یافته و اینترفرون نیز بیشتر شده است. تمامی این ها نوید بخش درمانی بودن ژل رویال برای سرطان سینه است. البته در این تحقیق که در انستیتو معتبری در چین انجام شده، نتایج قابل توجهی برای درمان سرطان سینه در موش هایی که قبل از ابتلا هیچ نوع ژل رویالی را مصرف نکرده بودند، مشاهده نشده است.

نتیجه این تحقیق این است که ژل رویال بیشتر خاصیت پیشگیریانه و در مرحله بعدی کنترل کننده سرطان سینه را دارد. هرچند برای درمان سرطان سینه هنوز به تحقیقات بیشتر و مطالعات بالینی انسانی نیاز است؛ اما به نظر می رسد اگر مصرف ژل رویال به صورت منظم انجام شود، احتمال اثرگذاری این ماده برای درمان سرطان سینه بعید نباشد. کاهش وزن تومور در سینه خود عاملی است که به درمان آن کمک می کند و در مقایسه با روش های دیگر فعلی برای درمان این بیماری، فوق العاده عالی است.

یکی از مطالعات دیگر انجام شده در زمینه اثرگذاری ژل رویال بر روی سرطان سینه، تحقیقات تخصصی در مورد اثرگذاری این ماده بر روی تکثیر سلول های سینه است. در این تحقیق که مربوط به سال 2014 می شود، نقش ژل رویال برای جلوگیری از تکثیر سلول های سرطانی سینه بررسی شده تا در صورت دریافت نتایج مثبت، ضرورت برداشتن سینه کاهش پیدا کند. در این تحقیق نشان داده شد که ژل رویال می تواند بر روی رشد و تکثیر سلول های سرطان سینه ناشی از بیسفنول A اثر بگذارد. این نوع سرطان عموما به دلیل استفاده از مواد خوراکی که در ظروف پلاستیکی در معرض حرارت بوده اند، ایجاد می شود.

سخن آخر

درمان سرطان سینه در طب سنتی روش های مختلفی دارد که مصرف ژل رویال یکی از بهترین روش های ارائه شده توسط طب سنتی و حتی طب اسلامی مطرح است. خوشبختانه در سال های اخیر بسیاری از افراد با مصرف هوشمندانه، منظم و ادامه دار ژل رویال، توانسته اند بر این بیماری غلبه کنند.

شما راهکار بهتری نسبت به ژل رویال برای درمان سرطان سینه دارید؟ اگر راهکار بهتری را تجربه کرده اید، حتما از طریق نظرات با همه افراد درگیر با سرطان سینه به اشتراک بگذارید تا کمک بزرگی برای ریشه کن کردن این بیماری کرده باشیم.

۶
۰
۲ دیدگاه
 
ir
الهام | ۳ سال پیش
سلام بنده چند سالی هست دچار سرطان سینه شدم و داروی تاموکسیفن استفاده میکنم از ژل رویال خیلی واسه مهار سرطان تعریف شنیدم شما هم تو مطالبتون به عنوان مهار سرطان دونستید اما مثل اینکه میگن کسایی که هورمون مثبت هستند نمیتونند از ژل رویال استفاده کنند ایا درسته چون بنده هورمون مثبتم!؟
۱
۰
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید