۳۴۰۴
۵
۰

درمان سرطان پروستات به کمک بره موم

درمان سرطان پروستات به کمک بره موم
بره موم برای درمان سرطان پروستات خواص فوق العاده ای دارد. این ماده می تواند روند رشد این بیماری را کند کرده، التهاب ایجاد شده را کاهش دهد و به درمان سرطان در این اندام مردانه کمک کند.

سرطان پروستات یکی از سرطان های رایج مردانه است. باز هم متاسفانه سبک زندگی غلط به ویژه عدم تحرک در کنار عادات غذایی غلط یکی از دلایل بروز سرطان پروستات است. البته عدم رسیدگی مناسب در زمان بروز بیماری هایی مثل پروستاتیت نیز عاملی است که می تواند به بروز این نوع سرطان کمک کند. درمان سرطان پروستات همانند بسیاری از درمان های دیگر، هنوز به صورت رسمی در طب نوین جایگاهی ندارد. تنها استفاده از برخی روش های درمانی مثل شیمی درمانی و پرتو درمانی به همراه مصرف داروهای شیمیایی، راهکاری برای کنترل این بیماری یا در برخی مواقع از بین بردن آن است. با این حال متاسفانه این روش های درمان سرطان پروستات با عوارض جدی همراه خواهد بود.

طب سنتی نیز راهکارهای مختلفی برای کنترل بیماری سرطان پروستات ارائه می دهد. اگرچه نمی توانیم بگوییم این روش ها صد در صد به درمان سرطان کمک می کنند؛ اما در بسیاری از موارد بدون عوارض جانبی به کنترل بیماری کمک کرده اند. مصرف عسل طبیعی و گرده گل از توصیه های همیشگی طب سنتی است که می توان در صحبت های برخی اساتید مثل حکیم روازاده و دکتر خیراندیش نیز آن را جستجو کرد.

بره موم نیز یکی از مواد تاثیرگذار بر روی پروستات و سرطان ایجاد شده در این اندام مردانه است. خواص موجود در بره موم این ماده را به یک ماده طبیعی ضدسرطان بدل کرده و همین موضوع باعث شده هم برای درمان سرطان پروستات و هم برای درمان دیگر انواع سرطان مورد استفاده قرار گیرد. بسیاری از اساتید طب سنتی و طب اسلامی در این زمینه نظرات مثبتی داشته اند و افرادی که از بره موم برای درمان سرطان پروستات استفاده کرده اند، نتایج مثبتی گزارش کرده اند. خوشبختانه محققان طب نوین نیز در حال تحقیق و بررسی بر روی بره موم برای درمان این نوع سرطان هستند.

خواص بره موم؛ از خواص ضد التهابی تا ضد سرطانی

 

 

در این مطلب تلاش شده تا به دلایل اثرگذاری بره موم برای درمان سرطان پروستات اشاره شود. به جرئت می توان گفت که استفاده از بره موم یکی از جدیدترین روش های درمان سرطان پروستات است. در نتیجه بهتر است که اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشیم.

چرا بره موم برای درمان سرطان پروستات مفید است؟

بره موم برای درمان سرطان

بره موم خواص زیادی دارد. خواص بی نظیری که شاید در کمتر ماده طبیعی پیدا شود. این ماده به صورت دقیق می تواند مشکلات موجود در بیماری پروستات و سرطان پروستات را برطرف کند. علاوه بر این، همانطور که گفته شد، بره موم یک ماده ضد سرطان است و به همین علت می تواند برای درمان انواع سرطان مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه بیشتر در این دو زمینه که منجر به بهبود سرطان پروستات می شود، صحبت می کنیم.

کاهش التهاب پروستات به کمک بره موم

یکی از مشکلات اصلی سرطان پروستات، افزایش حجم پروستات است. در واقع سرطان در این قسمت از بدن، نوع پیشرفته تری از بیماری پروستاتیت یا التهاب پروستات است. سرطان پروستات عموما یا در پروستات ملتهب شده ایجاد می شود یا باعث ایجاد و تشدید التهاب می گردد. یکی از دلایل اصلی که توصیه می شود در روند درمان سرطان پروستات از بره موم استفاده کنید، شرایط بسیار بد این نوع سرطان برای ایجاد التهاب در ناحیه پروستات است. التهاب پروستات خود عامل مشکلات بعدی است که بدن را شدیدا تحت فشار قرار می دهد.

بره موم یک ماده ضد التهاب است. این را نه تنها طب سنتی بلکه طب نوین نیز مورد تاکید و اثبات قرار داده است. تحقیقات زیادی در گوشه گوشه جهان در این زمینه انجام شده که اثبات می کند مصرف بره موم فراوری شده می تواند باعث درمان یا بهبود التهاب در قسمت های مختلف بدن ما شود.

مطالعات بالینی نیز حاکی از این است که مصرف مداوم، ادامه دار و منظم بره موم می تواند به بهبود التهاب ناشی از سرطان پروستات کمک کند. بره موم با کاهش التهاب پروستات هم از عوارض افزایش حجم و بزرگ شدن پروستات می کاهد و هم روند پیشرفت سرطان را کند می کند. همین کافی است تا از بره موم برای مبارزه با سرطان پروستات استفاده کنیم. با این حال این همه خاصیت بره موم برای درمان پروستات نیست.

خاصیت ضدسرطانی بره موم برای درمان سرطان پروستات

خاصیت دیگر بره موم که باعث شده این ماده برای بهبود سرطان پروستات ماده ای مفید باشد و حتی بتوان به آن به عنوان یک ماده درمان کننده این نوع سرطان نیز نگاه کرد، خاصیت ضدسرطانی بره موم است. بره موم یک ماده ضدسرطان است. این موضوع نیز به اثبات علمی رسیده و مجامع علمی آن را قبول دارند. امروزه کپسول بره موم و قرص بره موم در بسیاری از داروخانه های کشورهای اروپایی به فروش می رسد.

هرچند به طور دقیق در مورد خاصیت ضدسرطانی بره موم برای درمان سرطان پروستات تحقیقات علمی انجام نشده است، اما به دلیل روند یکسان رشد و گسترش سرطان و همچنین درگیر کردن اندام های مختلف، تقریبا می توان به صورت مطمئن گفت که بره موم برای درمان سرطان پروستات اثرات شگفت انگیزی دارد. به ویژه که با کاهش التهاب پروستات سرعت رشد این بیماری کنترل شده و خواص ضدسرطانی نیز به درمان آن کمک می کند.

برای کنترل سرطان پروستات و درمان آن، چطور بره موم مصرف کنیم؟

بره موم چگونه مصرف کنیم

روش مصرف بره موم برای درمان انواع سرطان ها یکسان است. اول از همه توجه داشته باشید که بره موم خام نمی تواند برای درمان سرطان موثر باشد. بره موم فراوری شده گزینه ای فوق العاده عالی برای مبارزه با این بیماری است. در حال حاضر قرص بره موم، کپسول بره موم و ترکیب عسل بره موم از بهترین محصولات عرضه شده توسط شرکت های معتبر هستند.

البته فراموش نکنید که ترکیب عسل بره موم اگر در تولید آن از حداکثر میزان بره موم قابل ترکیب با عسل استفاده شده باشد، گزینه بهتری برای مصرف در روند درمان انواع سرطان است. هرچند که مصرف قرص بره موم یا کپسول بره موم نیز در کنار مصرف این ماده مفید خواهد بود

یک نکته متفرقه: دو ماده مهم برای درمان التهاب پروستات که برای درمان سرطان این اندام نیز مورد استفاده قرار می گیرد، گرده گل و پودر تخم کدو است. اگر بتوانید این دو ماده را نیز به رژیم غذایی خود اضافه کنید، روند بهبود بیماریتان بهتر پیش خواهد رفت.

سخن آخر

بره موم برای درمان سرطان پروستات خواص فوق العاده ای دارد. این ماده می تواند روند رشد این بیماری را کند کرده، التهاب ایجاد شده را کاهش دهد و به درمان سرطان در این اندام مردانه کمک کند. البته تمامی این موارد تنها با مصرف مداوم و اصولی بره موم امکان پذیر است. با این حال خوشبختانه گزارش های خوبی مبنی بر بهبود بیماران سرطانی با بره موم به دست ما در مجله عسلنا رسیده که بسیار خوشحال کننده است.

اگر شما هم تجربه مصرف بره موم برای درمان هر نوع سرطان به ویژه سرطان پروستات را داشته اید، لطفا از طریق نظرات با ما در میان بگذارید.

۵
۲
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید