۶۲۵۵۸
۱۲۷
۳۵

صابون ابرو چیست؟ وقتی موم زنبور برای زیبایی ابروها دست به کار می شود

صابون ابرو چیست؟ وقتی موم زنبور برای زیبایی ابروها دست به کار می شود
استفاده از موم در تولید صابون ابرو یک روند رایج در شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی و مراقبت از پوست است. به همین خاطر است که توصیه می شود اگر قصد خرید صابون ابرو دارید، فقط از برندهایی استفاده کنید که در صابون ابرو از مواد طبیعی به ویژه موم زنبور عسل استفاده می کنند.

صابون ابرو که در واقع اسم کامل تر آن را می توان صابون لیفت ابرو نامید، یکی از لوازم آرایشی است که شاید برای برخی ناشناخته باشد. با این حال بسیاری از بانوان برای زیبایی ابروان خود از صابون ابرو استفاده می کنند. صابون ابرو یکی از بهترین ابزارها برای حالت دادن به ابرو است. بسیاری از بانوانی که از حالت ابروهای خود ناراضی هستند، با استفاده منظم از صابون ابرو به نتیجه دلخواه می رسند.

شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که صابون ابرو چه ارتباطی با سایت مجله عسلنا که مجله علمی و تخصصی زنبورداری و فراورده های زنبور عسل است دارد؟ علت ارتباط صابون ابرو با زنبور عسل، استفاده از موم در تهیه و تولید صابون ابرو است. بهترین صابون های لیفت ابرو، صابون هایی هستند که در تولید آن ها از موم زنبور عسل استفاده شده و همین موضوع باعث کیفیت بالای آن ها می شود.

بسته ویژه عسلنا در مورد زیبایی پوست و مو:

زیبایی تان را به عسل بسپارید!

 

 

آیا زهر زنبور می تواند به زیبایی پوست و مو کمک کند؟

خواص شگفت انگیز ژل رویال برای پوست

از خواص گرده گل برای سلامت پوست چه می دانید؟

ویدئو: ماسک صورت خانگی برای پوست های چرب

نکته جالب توجه اینجاست که بسیاری از خانم هایی که از صابون ابرو فاقد موم طبیعی زنبور عسل استفاده کرده اند، در مورد ریزش ابرو، مناسب نبودن نوع لیفت ابرو و... شکایت هایی داشته اند. به همین خاطر تلاش کرده ایم تا در این مطلب ضمن معرفی صابون ابرو و ویژگی های فوق العاده آن برای زیبایی ابرو و چهره، به علت استفاده از موم در آن اشاره کنیم. در مطلبی مجزا نیز به روش ساخت صابون ابرو با موم طبیعی زنبور عسل می پردازیم که احتمالا مورد توجه شما قرار خواهد گرفت.

با صابون ابرو، چهره ای زیباتر داشته باشیم

قبل از اینکه به موضوع استفاده از موم در صابون ابرو بپردازیم، بد نیست کمی با این لوازم آرایش بیشتر آشنا شوید. خوشبختانه برندهای بزرگی در دنیا اقدام به تولید صابون لیفت ابرو کرده اند. با این حال هنوز هم استفاده از صابون لیفت ابرو خانگی رواج دارد؛ علت نیز استفاده مواد طبیعی در برخی از این صابون ها است. در ایران نیز بسیاری از پیج های اینستاگرامی شروع به فروش صابون ابرو ساخته شده با مواد طبیعی کرده اند تا رقیبی برای برندهای بزرگ باشند. در بسیاری از این صابون های خانگی از موم طبیعی استفاده می شود.

صابون ابرو بیشتر برای لیفت ابرو مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال برخی افراد از صابون ابرو برای جوان سازی پیشانی خود نیز استفاده می کنند. به ویژه اگر صابون ابرو با موم طبیعی ساخته شده باشد، به دلیل خواص موجود در موم طبیعی، می تواند گزینه ای مناسب برای لیفت پیشانی نیز به شمار رود. با این حال به دلیل نوع استفاده در ابرو، بیشتر به عنوان صابون ابرو شناخته می شود.

3 ویدئو آموزش ساخت صابون ابرو در خانه:

برای زیبایی ابرو روش های مختلفی وجود دارد که هر کدام از این روش ها، ایرادات و مشکلات خاص خود را دارند. برای مثال تتو ابرو شاید زیبا باشد اما هم عوارض زیادی دارد و هم در دراز مدت خسته کننده می شود. بسیاری از مواد آرایشی که برای لیفت ابرو مورد استفاده قرار می گیرند نیز به مرور باعث ریزش ابرو می شوند. تزریق ژل و.. هم ناگفته پیداست که چه عوارضی با خود در پی دارد.

صابون ابرو باکیفیت که در تولید آن از موم استفاده شده باشد، هیچ کدام از این عوارض جانبی را با خود به همراه ندارد. در مقابل، می تواند به صورت طبیعی باعث بالاتر آمدن ابرو و جذابیت بیشتر آن شود. با استفاده از صابون ابرو، ابروان پرپشت تر و طبیعی تری خواهید داشت و قطعا آرایشگر نیز در هنگام برداشت ابرو، دست بازتری پیدا می کند.

روش استفاده از صابون ابرو

روش استفاده کردن از صابون ابرو نیز بسیار ساده است. با استفاده از صابون باکیفیت، یک قلم مو و کمی حوصله می توانید ابروان خود را به صورت خانگی لیفت کنید. البته باید حتما تمامی لوازم آرایشی را از صورت خود پاک کنید. بهتر است برای این کار از شیر پاک کن حاوی ژل رویال استفاده کنید.

پس از آن، با برس ابرو، ابروان خود را منظم کرده و با استفاده از قلم مو خیس شده بر روی صابون ابرو بزنید و روی ابروانتان بکشید. در برخی برندها نوعی برس خاص بر روی صابون ابرو قرار دارد که به کمک همان می توانید صابون مخصوص را بر روی ابروهای خود بکشید. به همین سادگی!

چرا صابون ابرو با موم درست می شود؟

موم طبیعی تولید شده توسط زنبور عسل ویژگی های منحصربفردی دارد که در هیچ ماده دیگری به راحتی پیدا نمی شود. البته در روش تهیه صابون ابرو، از برخی مواد دیگر مثل گلیسیرین هم استفاده می شود تا برخی خواص دیگر را به صابون ببخشد. با این حال به جرئت می توان گفت که حتی موم به تنهایی نیز می تواند به عنوان یک صابون مورد استفاده قرار گیرد.

موم حالت ارتجاعی به پوست می دهد. یکی از دلایل تولید انواع بالم لب با استفاده از موم طبیعی زنبور عسل نیز همین موضوع است. علاوه بر این، موم می تواند به عنوان یک لایه محافظ بر روی سطح پوست قرار گیرد. همین دو ویژگی موم کافی است تا از آن برای تولید صابون لیفت ابرو استفاده شود. در لیفت ابرو می خواهیم هم از پوست محافظت کنیم، هم مواد مورد نیاز پوست را به آن برسانیم و هم ابروان خود را لیفت کنیم. خاصیت ارتجاعی موم زنبور عسل کمک می کند تا ابروها بدون اینکه عوارض جانبی برای آن وجود داشته باشد، لیفت شود. این یعنی لیفت ابرو با صابون ابرو به بهترین شکل ممکن انجام می شود.

سخن پایانی

استفاده از موم در تولید صابون ابرو یک روند رایج در شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی و مراقبت از پوست است. به همین خاطر است که توصیه می شود اگر قصد خرید صابون ابرو دارید، فقط از برندهایی استفاده کنید که در صابون ابرو از مواد طبیعی به ویژه موم زنبور عسل استفاده می کنند. می توانید هم از تولیدکنندگان خانگی صابون ابرو این محصول آرایشی و زیبایی را تهیه کنید. نگران نباشید! در مجله عسلنا نیز روش ساخت صابون ابرو در خانه با استفاده از موم طبیعی هم به صورت متنی و هم به صورت ویدئویی در اختیارتان قرار می گیرد.

تا به حال از صابون ابرو استفاده کرده اید؟ اگر تاکنون از این محصول فوق العاده استفاده کرده اید، از تجربیات خود با ما صحبت کنید. آیا بودن یا نبودن موم در صابون ابرو برای شما مهم بوده و اثری از آن دیده اید یا خیر. منتظر نظرات شما هستیم.

۱۲۷
۷
۳۵ دیدگاه
 
ir
نسرین | ۲ سال پیش
من صابو ابروی مارک خوب خریدم یک ماهی میشه...ولی الان سفت و حالت خشکی پیدا کرده ...چیکار باید کنم ک به حالت اولش برگرده
۰
۰
 
 
ir
مهسا لطفی | ۳ سال پیش
سلام من صابون ابرو خریدم ولی وقتی آب میزنم کف میکنه یعنی تقلبی هستش
۰
۰
 
 
ir
نازنین | ۳ سال پیش
من از اینستاگرام صابون لیفت ابرو آوالیفت رو گرفتم خیلی خوب بود ... تو پیجشون نوشته بود که کاملا گیاهی هستش و داخلش موم هم داره . منم خریدم از کیفیتش هم راضی بودم
۰
۰
 
 
ir
محدثه | ۳ سال پیش
من از صابون ابرو خونگی استفاده کردم برای لیفت ابروهام. فوق العاده عالی بود. ممنون از توضیحاتتون. فقط هنزو یاد نگرفتم چطوری توی خونه صابون ابرو درست کنم که ارزون تر بشه. اینی که خریدم خیلی گرون بود اما خداییش کیفیتش عالی بود. البته ارزون تر از صابون ابروهای موجود توی بازاره اما خب گرونه. خانومای عزیز کسی راهکاری نداره چطور توی خونه درست کنیم خودمون؟
۰
۰
پاسخ ها:
    ir
    سحر | ۳ سال پیش
    عزیزم من خودم صابون لیفت ابرو تولید میکنم کیفیتش عالیه و خب قیمتش هم مناسبه
    ۰
    ۰
 
 
ir
فاطیما | ۳ سال پیش
ببخشید برای خرید موم که بتونیم خودمون توی خونه صابون ابرو درست کنیم هم توضیح می دین؟ اصلا موم اون مدلی که توی آموزش ساخت صابون ابرو خونگی هست گیر نمیاد. میشه راهنمایی کنین از کجا بخریم؟؟؟؟؟؟
۰
۰
پاسخ کارشناس:
سلام دوست عزیز.. لطفا به ادمین اینستاگرام عسلنا پیام بدهید تا چند پیج معتبر در این زمینه به شما معرفی کنند. خوشبختانه موم گرانولی باکیفیت و استرلیزه شده برای تولید محصولات آرایشی بهداشتی و شمع و... در حال حاضر در ایران تولید می شود. منتها برای فروش جزئی عرضه نمی شود. برخی از پیج های اینستاگرامی معتبر در این زمینه فعال هستند که می توانیم در اینستاگرام شما را راهنمایی کنیم... ×× آدرس اینستاگرام عسلنا: instagram.com/asalna.ir ××
 
 
ir
شیدا | ۳ سال پیش
خانومای گل. کسی تا حالا صابون ابرو اسنس استفاده کرده؟ من می خوام از دیجی کالا بخرم واقعا دو دل هستم برای لیفت ابرو خوبه یا نه؟ ریزش نیاره یوقت؟ اگر کسی تجربه داره بگه لطفا
۰
۰
 
 
ir
melika | ۳ سال پیش
من كه هركارى ميكنم مثل براى بقيه نميشه فكر كنم يه لِم خواص داره به نظر من بهترين صابون ابرو صابوناى دست ساز هستن من خودم از اينستا خريدم عسلشو از پيج {....} عالي بود من بازم ميخوام بخرم
۰
۰
 
 
ir
فندق خانم | ۳ سال پیش
عالییییییی
۰
۰
 
 
ir
سمیه | ۳ سال پیش
آخه شما کدوم برند صابون ابرو توی ایران رو می شناسین که توش موم طبیعی به کار برده باشه؟ صابون ابرو بکا و صابون ابرو روولوشن هم توشون موم طبیعی نیست چه برسه به این برندها افتضحای که همه جا ریخته. توی ایران واقعا نمیشه صابون ابرو خوب پیدا کرد. شاید بعضی از این پیجای اینستا اگر واقعا آدم باشن و باانصاف از موم استفاده کنن. و الا چنین محصولی به راحتی پیدا نمیشه
۰
۰
 
 
ir
ملکه موسوی | ۳ سال پیش
سلام خودتون با توضیحاتی ک دادین، صابون ابرو نمیفروشین؟؟؟
۰
۰
پاسخ ها:
    ir
    melika | ۳ سال پیش
    سلام من از اينستا خريدم عالي بود
    ۰
    ۰
 
 
ir
پروا | ۳ سال پیش
من صابون ابرو گياهي از اينستا گرفتم خيلي خوب و با كيفيته و خيلي هم راضي ام،برند كوكو لوندر
۰
۰
پاسخ ها:
    ir
    الی | ۳ سال پیش
    از کجا شما تهیه کردین ؟
    ۰
    ۰
    nl
    مهسا | ۳ سال پیش
    سلام. ببخشید شما از کدوم پیج اینستاگرام صابون ابرو خریدین. میشه بگین؟
    ۰
    ۰
    ir
    منیژه | ۳ سال پیش
    وا خب یکی بگه صابون ابرو خوب و باکیفیت از کجا بخریم؟ من صابون ابرو از دیجی کالا دو نمونه تا حالا گرفتم اصلا خوب نبوده
    ۰
    ۰
    ir
    Sara | ۳ سال پیش
    سلام عزیزم میشه اکانت اون پیج رو به من بدید که منم بخرم.
    ۰
    ۰
 
 
ir
شیما حسنی | ۳ سال پیش
میشه از خود موم عسل هم برای لیفت ابرو استفاده کرد؟ یعنی چیزی نخریم همین مومی که داخل عسل هست رو بذاریم خشک بشه و استفاده کنم. یا باید حتما حالت خاصی بگیره که بشه صابون؟
۰
۰
پاسخ ها:
    ir
    زهرا | ۳ سال پیش
    نمیشه خانومه شیما. من تست کردم. باید حتما توی چیزای دیگه هم باشه و بعدم باید موم رو آب کنی و داخلش یه چیزای دیگه بریزی تا بشه صابون ابرو. توی اینترنت سرچ بزن طرز تهیه صابون ابرو خانگی برات میاره
    ۰
    ۰
    ir
    زهرا | ۳ سال پیش
    من درست کردم این صابون ابرو رو اما وقتی با برس ابرو میکشیم لیفت میشه یک دقیقه بعدش ابرو میریزه پایین علتش چیه
    ۰
    ۰
 
 
ir
مهری | ۳ سال پیش
ببخشید صابون ابرو موم از کجا بخریم که اصل باشه؟ این صابون ابروهای دیجی کالا خوبه؟ مارک خاصی پیشنهاد میدین؟
۰
۰
 
 
fr
مهکامه رسولی | ۳ سال پیش
اصلا به صابون ابرو اینستاگرامی اطمینان نکنین. من گرفتم اصلا خوب نبود. فقط برین سراغ برندهای معتبر اگر ابروهاتون رو دوست دارین. صابون ابروها که توی اینستا می فروشن همه ش باعث ریزش ابرو میشه
۰
۰
پاسخ ها:
    ir
    منیژه | ۳ سال پیش
    اصلا اینطوری نیست. من خریدم از اینستاگرام خیلی هم خوب بوده. شما از کجا خریدی؟ صابون ابرو داریم تا صابون ابرو. اگه از جای مطمین بخری خیلی عالیه
    ۰
    ۰
 
 
ir
زهرا | ۳ سال پیش
روش ساخت صابون ابرو تویه خونه رو هم میشه بگین؟
۰
۰
 
 
ir
سپیده | ۳ سال پیش
من از برند {...} خرید کردم تو اینستا دست ساز هستش و خیلی هم راضی بودم تقویتی ام هستش،خداروشکر خرید موفقیت امیزی بود
۰
۰
پاسخ کارشناس:
داخل این صابون ابرو از موم هم استفاده شده بود؟
 
 
fr
سیما حسنی | ۳ سال پیش
به نظرم مطلب خوب و کاملی بود در مورد صابون ابرو. ممررررسسسسییییی
۰
۰
 
 
ir
ملیکا | ۳ سال پیش
یعنی شما می گین صابون ابروهایی که توی بازار هست خوبن یا خوب نیستن؟ باعث ریزش ابرو نمی شن یهو؟
۰
۰
پاسخ ها:
    ir
    سهیلا | ۳ سال پیش
    اگر از برندهای خوب استفاده کنی یا از این صابون ابروهای خونگی که توش موم استفاده می کنن بخری به هیچ وجه ریزش نداره ابروت
    ۰
    ۰
 
 
ir
مینا | ۳ سال پیش
ببخشید شما فروش صابون ابرو با موم طبیعی هم دارین؟ توی اینستا می فروشن ولی من که تا حالا اعتماد نکردم. رژ لب هم نمی خرم از اینستا چه برسه به صابون ابرو
یه سوال دیگه هم داشتم. راسته از این صابون یا حالا کرم یا هر اسمی که داره برای لیفت پیشانی هم استفاده کرد؟ من یه کلیپ دیدم انگار استفاده کرده بود
۰
۰
پاسخ ها:
    ir
    melika | ۳ سال پیش
    سلام عزيزم. نه اينطور نيست من از اينستا خريدم اصلا بوى عسل ميداد
    ۰
    ۰
 
 
ir
راحیل | ۳ سال پیش
مرسی بابا یکی قشنگ توضیح داد بالاخره صابون ابرو چیه
۰
۰
 
 
ir
مهری | ۳ سال پیش
صابون ابرو یکی از بهترین لوازم ارایشیه. ولی خب اصلا اصلش گیر نمیاد. مخصوصا اون ندل اصلی که با موم طبیعی باشه
۰
۰
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید