۳۸۳۰
۸
۱

ژل رویال چطور به تقویت سیستم عصبی کمک می کند؟

ژل رویال چطور به تقویت سیستم عصبی کمک می کند؟
ژل رویال یکی از بهترین مواد طبیعی برای تقویت سیستم عصبی انسان است که علت ان به مواد و ترکیبات درونی ژل رویال باز می گردد.

سیستم عصبی انسان از آن دست سیستم های بسیار پیچیده است که هنوز بسیاری از محققان نتوانسته اند بر روی این سیستم نظرات دقیق و متقن ارائه دهند. به همین علت است که بسیاری از بیماری های سیستم عصبی انسان بدون دلیل کشف شده باقی مانده و راهکارهای درمانی دقیقی نیز برای آن وجود ندارد. جالب اینجاست که در سال های اخیر بحث های علمی در زمینه اثرگذاری ژل رویال بر روی سیستم عصبی مطرح شده که بیشتر در سطح آزمایشگاهی است. نکته جالب توجه این است که ژل رویال خود ماده ای ناشناخته است و قطعا سخت خواهد بود که دلایل علمی اثرگذاری ژل رویال بر روی سیستم ایمین بدن به اثبات برسد.

در حال حاضر برخی آزمایشات بر روی موش های آزمایشگاهی انجام شده است که همین آزمایش ها نشان می دهند که ژل رویال می تواند بر روی سیستم عصبی بدن انسان اثرات لازم را بگذارد. با این حال هنوز آزمایشات انسانی قابل قبول برای نتیجه گیری دقیق تر انجام نشده است.

بیشتر در مورد ژل رویال بدانید:

ژل رویال چیست؟

 

 

چرا هنوز خواص ژل رویال را نمی دانید؟

از روش های مصرف ژل رویال چه می دانید؟

آیا ژل رویال فقط برای بانوان مفید است؟

آیا ژل رویال برای درمان بیماری های ویروسی موثر است؟

در این مطلب قصد داریم با نتیجه گیری از برخی مطالعات انجام شده بررسی کنیم که چرا ژل رویال می تواند بر روی سیستم عصبی انسان اثرات مثبت بگذارد. به امید اینکه به زودی به شاهد نتایج دقیق تر علمی در این زمینه باشیم. در هر صورت مشخص است که به دلیل شواهد بالینی، به احتمال زیاد ژل رویال اثرات مسبتی بر روی سیستم عصبی انسان می گذارد. پس بهتر است اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهیم.

اهمیت تقویت سیستم عصبی در بدن انسان

سیستم عصبی انسان همانطور که در ابتدای این مطلب به آن پرداختیم، سیستمی پیچیده و بسیار حساس است. گاهی یک ضربه کوتاه به سر یا کمر ممکن است باعث قطع زنجیره سیستم عصبی شده و توان حرکتی از بسیاری از قسمت ها سلب شود. قطع نخاع یکی از رایج ترین مشکلات سیستم عصبی بدن انسان است که متاسفانه راهکار خاصی نیز برای درمان آن وجود ندارد. با این حال با تقویت سیستم عصبی می توان از بروز برخی بیماری ها مثل پارکینسون، بی حسی در دست و پا، ام اس و... جلوگیری و روند تشدید این بیماری ها را متوقف کرد. با این حال صحبت از درمان بسیاری از این بیماری ها هنوز به صورت قطعی قابل امکان نیست.

تحقیقات قبلی علمی نشان داده است که دکوزاهگزانوئیک اسید به عنوان یکی از ملزومات سیستم عصبی شناخته شده که باید در رژیم غذایی وجود داشته باشد. این ماده اسیدی می تواند نوروژنز در سیستم اعصاب را تقویت نموده و برای رشد و توسعه نورون ها مفید است.

دکوزاهگزانوئیک اسید یکی از ملزومات بهبود عملکرد مغز و سیستم اعصاب است. در صورت کمبود این ماده، آسیب رسیدن به سیستم عصبی به سادگی اتفاق افتاده و بیماری های مختلفی مثل پارکینسون اتفاق می افتد. حتی بی حسی در دست و پا در بسیاری از موارد مرتبط با کمبود دکوزاهگزانوئیک اسید در بدن انسان است.

افزایش سطح این نوع اسید در بدن کمک می کند تا سیستم عصبی در مقابل حمله های احتمالی نیز تقویت شود. این حمله ها ممکن است از جانب سیستم دفاعی بدن باشند که منجر به بیماری هایی شبیه به ام اس می شوند یا ویروس هایی که منجر به اختلال در سیستم عصبی می شوند. تقویت سیستم عصبی در دو حالت کمک می کند تا از بیماری های مرتبط به دستگاه عصبی جلوگیری شود.

چرا ژل رویال برای تقویت سیستم عصبی مفید است؟

ژل رویال یکی از موادی است که به دلیل ترکیبات درونی خود می تواند برای تقویت سیستم عصبی مفید و کاربردی باشد. به همین علت است که تلاش می شود تا محققان به ترکیبی از ژل رویال دست پیدا کنند که به صورت قطعی بتواند بر روی سیستم عصبی و تقویت آن اثر بگذارد.

تحقیقات فعلی دانشمندان، علت اصلی اثرگذاری ژل رویال برای تقویت سیستم عصبی را وجود ماده موثر اصلی ژل رویال یعنی HAD-10 بیان می کند. همچنین به نظر می رسد 10-هیدروکسی دکانوئیک اسید از جمله مواد تاثیرگذار بر روی سیستم عصبی است که خوشبختانه در ژل رویال می توانیم آن را پیدا کنیم. تحقیقات فعلی بر روی اثرگذاری این ترکیبات درونی ژل رویال بر روی موش های آزمایشگاهی بوده است.

به نظر می رسد ترکیب HAD-10 و هگزا هیدروکسی دکانوئیک اسید در ژل رویال عملکردی شبیه به یک نوع اسید چرب به نام دکوزاهگزانوئیک اسید داشته باشد. به ویژه HAD-10 که به عنوان ماده موثره ژل رویال شناخته می شود، شباهت های فراوانی با اسید دکوزاهگزانوئیک دارد. نکته جالب توجه در مورد HAD-10 موجود در ژل رویال این است که این ماده مولکول های کوچکتری دارد. همین ویژگی باعث می شود که به راحتی از سد خونی مغزی عبور کرده و خواص خود را به سیستم عصبی مرکزی برساند. 10-هیدروکسی دکانوئیک اسید نیز خواص فوق العاده ای برای تقویست سیستم عصبی در موش های آزمایشگاهی از خود بروز داده است.

نکته مهم و جالب توجه که مصرف پودر ژل رویال را نسبت به ژل رویال خام برتری می دهد، سه برابر بودن HAD-10 موجود در ژل رویال پودر شده با دستگاه مخصوص فریز درایر است. یعنی میزان HDA10 موجود در هر گرم پودر ژل رویال با میزان این ماده در 3 گرم ژل رویال خام برابری می کند. این یعنی شما با کمترین میزان مصرف پودر ژل رویال می توانید نتایج شگفت انگیزی برای تقویت سیستم عصبی خود بگیرید.

برای خرید ژل رویال به منظور تقویت سیستم عصبی، حتما به این نکته دقت داشته باشید که یا ژل رویال پودر شده خریداری کنید و یا ژل رویال خامی بخرید که از نحوه نگهداری صحیح آن توسط فروشنده یا زنبوردار مطمئن هستید. در غیر این صورت احتمال عدم اثرگذاری ژل رویال برای تقویت سیستم عصبی بیشتر خواهد بود. فراموش نکنید که برای تقویت سیستم اعصاب به کمک این ماده طبیعی، باید آن را هم به صورت اصل و باکیفیت تهیه کنید و هم به صورت مداوم و در دراز مدت مصرف نمایید. تنها در این صورت است که خواص ژل رویال را می چشید!

سخن آخر

ژل رویال یکی از بهترین مواد طبیعی برای تقویت سیستم عصبی انسان است که علت ان به مواد و ترکیبات درونی ژل رویال باز می گردد. خوشبختانه محققان زیادی در حال تحقیق بر روی این معجزه خداوندی از زنبور عسل هستند که به نظر می رسد در سال های آتی شاهد به بار نشستن این تحقیقات و بررسی ها باشیم. با این حال شما هم اکنون نیز می توانید از مصرف ژل رویال باکیفیت به صورت منظم و مداوم برای تقویت سیستم عصبی خود به منظور پیشگیری از بیماری هایی مثل پارکینسون و ام اس استفاده کنید.

اگر تجربه مصرف ژل رویال برای چنین مشکلاتی را داشته اید، حتما از طریق نظرات با ما در میان بگذارید.

۸
۰
۱ دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید