۲۱۰۵
۶
۰

دوره آنلاین آموزش زنبورداری برگزار می شود

دوره آنلاین آموزش زنبورداری برگزار می شود

اخبار زنبورداری ایران - به گزارش پایگاه خبری صنعت زنبورداری ایران، دوره آنلاین آموزش زنبورداری به صورت وبینار برگزار می شود. با توجه به نیاز جامعه زنبورداران به دوره های آموزشی کاربردی و موثر برای بهبود عملکرد در زنبورستان ها و همچنین نیاز افراد تازه وارد به صنعت زنبورداری برای آموزش های نئوری و عملی زنبورداری، این دوره می تواند از جنبه های مختلف مورد توجه قرار گیرد.

دوره آنلاین آموزش زنبورداری که با همکاری مجله زنبورداران پیشرو، پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری و همچنین سازمان نظام مهندسی و کشاورزی تهران برگزار می شود، می تواند در راستای بهبود عملکرد زنبورداران مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به شیوع کرونا و عدم امکان برگزاری دوره های حضوری، به نظر می رسد استفاده از ظرفیت آنلاین در این زمینه راهکاری مناسب باشد تا زنبورداران از آموزش های مفید بی بهره نمانند.

مدرس دوره آنلاین آموزش زنبورداری در این دوره، سرکار خانم مهندس حبیبی مود هستند. خانم مهندس حبیبی مود کارشناس ارشد رشته پرورش زنبور عسل بوده و در زمینه پرورش زنبور عسل و ملکه زنبور تجارب زیادی دارند. همچنین در کارنامه ایشان عنوان زنبوردار نمونه استان مازندران نیز به چشم می خورد. تمامی این موارد نشان از کیفیت بالای برگزاری این دوره آموزش زنبورداری خواهد داشت.

مطابق با آنچه که در اطلاعیه برگزاری دوره آنلاین زنبورداری آمده است، سرفصل های این دوره عبارتند از:

 

 

  1. تاریخچه زنبورداری ایران
  2. معرفی زنبورعسل و مرفولوژی زنبور عسل
  3. آموزش زنبورداری در فصول مختلف سال
  4. آشنایی با گیاهان شهدزا و گرده زا یا به عبارتی گیاهان زنبوردوست
  5. برداشت عسل و نگهداری عسل طبیعی
  6. آفات، بیماری ها و شکارچیان زنبورعسل
  7. کوچ زنبورستان و الزامات آن

این دوره آنلاین از 17 تا 20 آبان ماه 1399 از ساعت 16 الی 20 برگزار می شود. برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

۶
۰
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید