۸۳۰
۴
۰

فراخوان جذب شرکت های دانش بنیان برای حضور در شتابدهنده تخصصی زنبورداری کشور

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور در گفتگو با عسلنا خبر داد
مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور  در گفتگو با عسلنا خبر داد

اخبار زنبورداری ایران - مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور، از فراخوان شرکت های دانش بنیان و افراد دارای ایده های نو برای جذب در نخستین شتابدهنده تخصصی صنعت زنبورداری کشور خبر داد.

بهزاد بانکی پور در گفت‌وگو اختصاصی با پایگاه خبری عسلنا، با اشاره به اینکه نخستین شتابدهنده تخصصی صنعت زنبورداری را در بخش کشاورزی کل کشور ایجاد کرده ایم، اظهار کرد: شتابدهنده ها مراکزی هستند که ایده های نوآور و دانش بنیان را در قالب استارتاپ ها حمایت می کنند.

وی با بیان اینکه صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور اکنون در مرحله فراخوان شرکت های دانش بنیان و افرادی دارای ایده های نوآور است، تاکید کرد: این افراد می توانند به صندوق مراجعه کنند و ایده های آنها بررسی می شود که در صورت پذیرفته شدن در شتابدهنده تخصصی صنعت زنبورداری مستقر خواهند شد و انواع کمک های مدیریتی به آنها ارائه می شود.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور با اشاره به اینکه این شتابدهنده حدود سه ماهی است که ایجاد شده است، ابرازامیدواری کرد: تا کمتر از یک ماه آینده این شتابدهنده به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

 

 

وی به خبرنگار عسلنا گفت: اکنون در حال فراخوان به تمام شرکت های فعال در حوزه های مختلف هستیم تا در صورت تمایل و علاقه به صنعت زنبورداری، بتوانند از ظرفیت این شتابندهنده استفاده کنند.

بانکی پور تاکید کرد: با این اقدام به دنبال توسعه حضور شرکت های دانش بنیان در حوزه زنبورداری هستیم.

۴
۱
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید