۶۷۴
۰
۰

ال سگوندو شهری در کالیفرنیا که به دنبال توسعه زنبورداری است

ال سگوندو شهری در کالیفرنیا که به دنبال توسعه زنبورداری است

اخبار زنبورداری آمریکا - به گزارش پایگاه خبری صنعت زنبورداری ایران، ال سگوندو یکی از شهرهای کالیفرنیا است که ممکن است به زودی اجازه زنبورداری و مراقبت از جعبه های عسل در خانه را به ساکنین این شهر بدهد.

شورای شهر در اوایل این ماه به توصیه کمیته محیط زیست شهری، کارمندان خود را ملزم به ارائه گزارش با اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های بالقوه زنبورداری شهری هدایت کرد.

مشخص نیست که چه زمانی این موضوع تأیید می شود، اما چیا-مینگ رو، یکی از ساکنان ال سگوندو و مشاور باغ در The Coastal Homestead ، گفت که او می خواست زنبورهای وحشی را که در نزدیکی سطل کمپوست قرار داشتند در ماه مارس نجات دهد، اما براساس قوانین شهر اجازه زنبورداری را ندارد. بنابراین در ماه مه، او با کمیته محیط زیست ال سگوندو وارد مذاکره شد تا سعی کند این قانون را تغییر دهد.

رو گفت: "اگر ما مقرراتی وضع نکنیم نمی توانیم بفهمیم کسی این زنبورها را پنهان کرده و کندوی خودش را در حیاط خانه دارد یا خیر؟"

 

 

وی افزود: "نداشتن زنبورهای عسل، به این معنی است که بسیاری از باغ های خانگی کاشته شده در شهر و کشور در همه گیری ویروس کرونا به طور طبیعی گرده افشانی نخواهند داشت. من فکر می کنم اگر این قانون برداشته شود وراهنمایی و آموزش در مورد آن ارائه شود ، ایمنی تضمین خواهد شد."

به گزارش عسلنا این زنبوردار معتقد است که زنبورداری فعالیتی در راستای اقدامات سبز است و گفت:" اگر مردم نگران گزیده شدن توسط زنبورها هستند، شورای شهر می تواند راهنمایی های خاصی را برای جلوگیری از آن ارائه کند."

به گفته رو اگر ال سگوندو بخواهد یک برنامه زنبورستان ایجاد کند، شرکت کنندگان باید به عنوان زنبوردار در شهرستان لس آنجلس ثبت نام کرده و به شرایط شهرستان پایبند باشند.

این شرایط شامل حداکثر یک کندو در هر 2500 فوت مربع است و کندوها باید حداقل 5 فوت از بخش و 20 فوت از خیابان های عمومی و خیابان های خصوصی فاصله داشته باشند. ورودی های کندو باید از نزدیکترین خط بخش دور و یا موازی با آن باشند و بین دیوارهای کندو و قسمتهای مجاور باید یک دیوار 6 متری یا مانع رویشی وجود داشته باشد.

به گزارش عسلنا، کندوها باید حداقل 8 فوت بالاتر از سطح زمین قرار بگیرند. طبق پیشنهاد کمیته، ال سگوندو می تواند محدودیت های بیشتری مانند بیمه مسئولیت، علائم هشدار دهنده در مورد خواص زنبورداری، اجازه دادن به دو کلنی در هر قسمت و اطلاع رسانی به ساکنان و صاحبان املاکی که در شعاع 500 فوت آنها زندگی می کنند، داشته باشد. بیمه نامه ها باید هرگونه آسیب به اعضای خانواده، میهمانان، عابران پیاده و همسایگان و همچنین جبران خسارت به شهر را پوشش دهد.

۰
۰
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید