۲۰۹۶
۸
۰

وبینار آموزشی تولید ژل رویال از امشب آغاز می شود.

وبینار آموزشی تولید ژل رویال از امشب آغاز می شود.

آموزش تولید ژل رویال یکی از مهمترین اقداماتی است که در سال های اخیر توانسته باعث رشد صنعت زنبورداری کشور و رهایی از تک محصولی در زنبورستان ها شود. در همین راستا تلاش های زیادی انجام شده تا با توانمندسازی زنبورداران و افزایش آگاهی آن ها نسبت به تولید ژل رویال، در این زمینه گامی موثر برداشته شود.

بدون تردید، محمدرضا کوهی یکی از مهمترین عوامل این تاثیرات بوده است. او که به عنوان بنیان گذار صنعت ژل رویال در ایران شناخته می شود؛ ظرف چندین سال تلاش برای تولید ژل رویال در کشور، توانسته به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان و همچنین مدرسان تولید ژل رویال در کشور شناخته شود. البته با شیوع کرونا بسیاری از کلاس های آموزشی تولید ژل رویال لغو شده که همین موضوع باعث نگراین زنبورداران و مسئولان ذی ربط شده است.

محمدرضا کوهی تولید ژل رویال

خوشبختانه محمدرضا کوهی قصد دارد با استفاده از بستر آنلاین وبینار، دوره آموزشی تولید ژل رویال را به صورت آنلاین برگزار کند. در این دوره آموزشی صفر تا 100 تولید ژل رویال مورد بررسی قرار می گیرد. این دوره آموزشی در 8 جلسه و به مدت 16 ساعت برگزار می شود. اولین جلسه دوره آموزش تولید ژل رویال به صورت آنلاین امروز 22 آبان ماه 99 برگزار خواهد شد و آخرین فرصت ثبت نام تا امروز قبل از شروع کلاس خواهد بود.

 

 

زمان برگزاری دوره آنلاین صفر تا صد تولید ژل رویال:
22 الی 29 آبان 99 - هر روز از ساعت 17 الی 19

برای ثبت نام در این دوره کاربردی تولید ژل رویال کلیک کنید

۸
۲
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید