۲۹۱۰
۱۴
۲

پیشگیری و درمان آلزایمر را به این 7 دلیل به ژل رویال بسپارید

پیشگیری و درمان آلزایمر را به این 7 دلیل به ژل رویال بسپارید

حافظه قوی برای هر فردی ضرورت دارد ولی متاسفانه با گذشت سن در بعضی از افراد قدرت حافظه آرام آرام رو به تحلیل رفته و مشکلات جدی حافظه برایش ایجاد می شود. در مراحل اولیه فرد ممکن است موارد بسیار جزیی از خاطرش برود؛ ولی با افزایش ضعف حافظه، فرد دچار زوال حافظه یا آلزایمر خواهد شد.

متاسفانه دلیل خاصی برای بروز بیماری آلزایمر کشف نشده است. محققان برخی نشانه ها را برای بروز چنین عارضه ای پیدا کرده اند اما هنوز موفق نشده اند به طور قطعی دلیل بروز آن را بیابند. در نتیجه روش های درمانی برای استفاده به منظور درمان آلزایمر نیز بسیار محدود هستند. در واقع هیچ روش درمانی قطعی وجود ندارد. تمامی روش ها، کنترل کننده بیماری و کاهنده سرعت پیشرفت آلزایمر هستند.

با این حال طب سنتی و طب مکمل، با ارائه برخی راهکارها به روش هایی از درمان دست یافته است. روش هایی که نتایج خیره کننده ای از خود نشان داده و باعث شده محققان علم نوین برای تحقیق بر روی این روش ها دست به کار شوند. یکی از این مواد طبیعی، ژل رویال است.

ژل رویال بدلیل خواص درونی ویژه ایی ک دارد به اکسیر جوانی معروف است و میتواند برای افراد مبتلا ب آلزایمر تاثیر شگرفی داشته باشد. ژل رویال نه تنها روند پیشروی آلزایمر را کند میکند بلکه بر علائم و عوارض این نوع بیماری تاثیر زیادی دارد.

 

 

دراین مطلب به صورت خلاصه تلاش شده تا به نکاتی پیرامون علت اثرگذاری ژل رویال بر روی بیماری آلزایمر پرداخته شود. آشنایی با این نکات به شما نشان می دهد که چرا باید از ژل رویال هم برای تقویت حافظه خود استفاده کنید و هم اگر اطرافیانتان به آلزایمر مبتلا شدند، با ژل رویال به مبارزه با این بیماری بروید.

خواص آنتی اکسیدانی ژل رویال به درمان آلزایمر کمک می کند

بیماری آلزایمر در اثر از بین رفتن سلول های منطقه هیپوکامپ که مقدار زیادی استیل کولین ترشح می کنند بوجود می آید. استیل کولین نوعی انتقال دهنده عصبی است که باعث انتقال پیام ها در مغز می شود و ارزش بالایی در قدرت حافظه و یادگیری دارد. علاوه بر این دارای نور اپی نفرین نوعی دیگر از انتقال دهنده های عصبی است.

ژل رویال دارای خواص آنتی اکسیدان بالاست که با رادیکال های آزاد که عامل تخریب سلول های مغزی هستند مقابله می کند. این خاصیت ژل رویال خود یکی از عواملی است که کمک می کند این ماده به یک ماده ضد سرطان تبدیل شود. اما این تنها خاصیت ویژگی آنتی اکسیدانی ژل رویال نیست. خاصیت آنتی اکسیدانی ژل رویال برای متوقف شدن از بین رفتن سلول های هیپوکامپ فوق العاده عالی عمل می کند.

اثرات ضد التهابی ژل رویال بر آلزایمر

زوال عقل یا آلزایمر را می توان نوعی التهابات طولانی مدت بدانیم. این التهاب ها اثرات منفی بر روی سلول های مغز می گذارند و همین موضوع باعث بروز مشکل حافظه می شود.

ژل رویال یک ماده ضد التهاب است. در بسیاری از بیماری ها از این ویژگی برای درمان استفاده می شود و از نظر علمی نیز این خاصیت اثبات شده است. ژل رویال با دارا بودن خواص ضد التهابی فوق العاده قوی با این نوع از التهابات مقابله می کند.

تامین مواد مورد نیاز بدن

کمبود برخی از ویتامین ها مثل ویتامین Dو ویتامین های گروه B، خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می دهد. پس وجود این نوع ویتامین ها در بدن برای جلوگیری از برخی اختلالات عصبی ارزشمند است. هرچه بتوانید سطح ویتامین بدن خود را به صورت طبیعی و نه با آمپول و قرص و... نرمال نگه دارید، احتمال ابتلا به آلزایمر کاهش پیدا کرده و درمان آن نیز ساده تر می شود.

ژل رویال بدلیل غنی بودن از این نوع ویتامین ها، در پیشگیری از آلزایمر بسیار تاثیر گذار است. این ماده ارزشمند نه تنها برای جلوگیری از پیشرفت بیماری موثر است بلکه می تواند از ابتلا به آن محافظت کند یا روند درمان را سرعت ببخشد.

تاثیر ژل رویال بر دیابت، عامل یبرای مبارزه با آلزایمر

دیابت یکی از عواملی است که فرد را مستعد آلزایمر می کند. این بیماری را ب عنوان یک پیش زمینه برای فراموش می دانند و به همین علت باید خیلی سریع کنترل شود.

ژل رویال با تحریک تولید انسولین در پانکراس باعث جلوگیری از ابتلا به دیابت و حتی کاهش قند خون می گردد . البته مصرف ژل رویال برای افراد دیابتی حتما باید زیر نظر متخصص طب سنتی انجام شود.

خواص ژل رویال برای بیماری های قلبی و عروقی

از دیگر موارد می توان به بیماری های قلبی عروقی اشاره کرد. یکی از عوامل اصلی این بیماری کلسترول بالاست که می تواند شانس ابتلا به آلزایمر را افزایش دهد. ژل رویال بدلیل دارا بودن ویتامین B3باعث کاهش کلسترول شده و از رسوب آن در دیواره رگ های عروقی جلوگیری می کند. تنظیم کلسترول خود به این معناست که احتمال ابتلا به آلزایمر کاهش پیدا خواهد کرد. همچنین برای افراد مبتلا به آلزایمر، تنظیم کلسترول خون به روند درمان یا کاهش سرعت ابتلا کمک می کند.

ژل رویال یک ضداسترس طبیعی

یکی از عوامل مهمی که امروزه افراد جامعه را بسیار درگیر کرده است و نقش خیلی بارزی در فراموشی دارد، استرس و پریشانی های روزمره است. این مشکل، ابتدا فرد را تحت تاثیر فراموشی ساده قرار داده و حتی ممکن است به سمت آلزایمر پیش ببرد.

ترکیب عجیب در ژل رویال HDEA از بدن در برابر استرس، افسردگی و اضطراب محافظت می کند. فنیل آنالین موجود در ژل رویال نیز ضد افسردگی است. همچنین ژل رویال منبع غنی از اسید پانتونیک یا ویتامین ب5 است که به ویتامین استرس معروف است. این ویتامین باعث مهار استرس و اضطراب در فرد می شود. ویتامین B12و اسید فولیک موجود در ژل رویال نیز نقش مهمی در عملکرد خوب مغز دارد

درمان بی خوابی با ژل رویال

خواب و آرامش کامل از مواردی است که باعث جلوگیری از آلزایمر می شود. امروزه متاسفانه بدلیل دغدغه ها و مشکلات بی خوابی فراگیر شده است. ژل رویال با دارا بودن نوعی از اسید آمینه بنام تریپتوفان باعث برطرف شدن بی خوابی شده و در واقع از بروز آلزایمر در دراز مدت پیشگیری می کند.

از سوی دیگر اسید آمینه والین موجود در ژل رویال عامل ایجاد آرامش در بدن میشود که خود منجر به خواب و افزایش کیفیت خواب و در امان بودن از آلزایمر می شود.

سخن آخر

ژل رویال یک ترکیب کمتر شناخته شده است؛ اما اثرات آن برای درمان آلزایمر تقربا بر هیچ کس پوشیده نیست. هم طب سنتی و هم طب نوین با توجه به تحقیقاتی که در سال های اخیر انجام داده، به این نتیجه رسیده است که ژل رویال می تواند اثراتی بر روی پیشگیری و درمان آلزایمر داشته باشد. در بسیاری از کشورهای دنیا مکمل های ژل رویال برای تقویت حافظه و درمان آلزایمر تجویز می شود.

شما تاکنون تجربه ای در زمینه استفاده از ژل رویال برای درمان آلزایمر داشته اید؟ لطفا تجربیات خود را با ما و خوانندگان این مطلب در میان بگذارید.

۱۴
۰
۲ دیدگاه
 
ir
مریم | ۳ سال پیش
سلام ممنون از مطالبی ک در اختیارمون گذاشتید تا ژل رویال را خوب بشناسیم من مادرم همین مشکل را داشتند اوایل چیزهای خیلی جزیی را فراموش میکردند مثل اینکه یه وسیله را نمیدونستند کجا گذاشتند ولی بعد پیشرفت کرد و یه حالت توهم زایی براش ایجاد شد که دکتر گفت الزایمر مبتلا شده وقتی ژل رویال را بهش دادم یه مدتی خیلی برام جالب بود حافظش تقویت شد و ماندگاری مطالب تو ذهنش خیلی زیشتر شد و جالب اینکه دیگه بدتر از این نشد .
۰
۰
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید