۷۹۸
۱
۰

موزه و نمایشگاه عسل و امکانات فرهنگی گردشگری ایجاد می‌شود

به همت شرکت عسل مهرنوش در اردبیل
به همت شرکت عسل مهرنوش در اردبیل
سید فردین صفوی از افتتاح موزه عسل، نمایشگاه و فروشگاه دائمی، سالن آموزش و نمایش فیلم و امکانات گردشگری و فرهنگی نظیر آکواریوم، پیاده راه، زمین والیبال و غار گردشگری در فاز بعدی کارخانه عسل مهرنوش در آینده نزدیک خبر داد.

اخبار زنبورداری اردبیل - به گزارش پایگاه خبری صنعت زنبورداری ایران، در محل جدید کارخانه عسل مهرنوش در جاده اردبیل به آستارا و در حوالی پلیس‌راه، این شرکت اقدام به ایجاد موزه عسل و  نمایشگاه دائمی عسل نیز و سالن نمایش عمومی برای آشنایی بیشتر بازدیدکنندگان با این صنعت می‌کند.

سید فردین صفوی در گفتگو با عسلنا، اظهار کرد: با افتتاح فاز جدید این کارخانه در 19 بهمن 99، این شرکت وارد فاز کارهای فرهنگی و گردشگری برای شناساندن بیشتر این صنعت به مردم می‌شود که از ابتکارات دیگر این شرکت ایجاد یک نمایشگاه عکس هنری از این صنعت است که در ابعاد بزرگ، بنرهایی از زنبورستان و چگونگی تولید عسل، مصائب این شغل و نحوه فرآوری و تولید عسل، در تصاویری زیبا به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیرعامل عسل مهرنوش معتقد است این ابتکارات علاوه بر گسترش صنعت گردشگری در اردبیل می‌تواند این قطب عسل ایران را به جهان معرفی کند و بازدیدکنندگان با اطلاعات جامعی که کسب می‌کنند، بتوانند بهترین عسل موردنیاز خود را تهیه کنند.

صفوی افزود: این کار در فرهنگ‌سازی مصرف عسل و آشنایی مردم با این صنعت هم مفید خواهد بود.

 

 

مدیرعامل عسل مهرنوش ادامه داد: همچنین برای ورزش کارکنان و بازدیدکنندگان، یک پیاده راه بزرگ مجهز به نهال‌کاری و روشنایی، دور کارخانه به همراه یک زمین‌بازی والیبال ایجادشده است.

وی اضافه کرد: ایجاد یک غار طبیعی گردشگری برای پذیرایی و تفریح میهمانان همراه با فضاسازی و آب‌نما و مجسمه‌های طبیعی حیات‌وحش نیز از ابداعات دیگر گردشگری این شرکت است.

صفوی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین ایجاد یک آکواریوم بزرگ تفریحی و گردشگری با انواع گونه‌های دریایی نیز از طرح‌های دیگری است که در فاز بعدی در کنار گل‌فروشی و نمایشگاه گل‌ها ایجاد خواهد شد.

 به گزارش عسلنا، در آینده، تورهای گردشگری منطقه با همکاری اداره میراث فرهنگی از این مجموعه بازدید خواهند کرد./ پایان خبر

۱
۰
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید