۲۷۶۰
۴
۰

با شرکت زنبوردار موفق ایرانی ساکن کانادا / هشت گفتگوی زنده اینستاگرامی برگزار می‌شود

مدیرعامل مجموعه زنبورداران پیشرو، خبر داد
مدیرعامل مجموعه زنبورداران پیشرو، خبر داد

مهندس ارشاد مرشدی، مدیرعامل مجموعه زنبورداران پیشرو، از برگزاری برنامه زنده اینستاگرامی با موضوع آموزش زنبورداری به روش کاسپین با شرکت مهندس حسین یگانه (زنبوردار ایرانی مقیم کانادا) به میزبانی مجله زنبورداران پیشرو، چهارشنبه 8 اردیبهشت از ساعت 11 تا 12 صبح خبر داد که این برنامه اولین قسمت از جلسات هشتگانه حول این موضوع خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری صنعت زنبورداری ایران، مجله زنبورداران پیشرو در راستای تعالی صنعت زنبورداری کشور، اقدام به برگزاری گفتگوهای زنده اینستاگرامی با موضوعات مختلف و متنوع زنبورداری کرده است.
 مهندس ارشاد مرشدی در گفتگو با عسلنا، اظهار کرد: در این راستا تاکنون در تاریخ 31 فروردین گذشته، گفتگوی زنده با خانم دکتر صدیقه نبیان (استاد گروه انگل‌شناسی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران) با موضوع بیماری نوزما و روش‌های درمان و در تاریخ 6 اردیبهشت نیز با شرکت مهندس بهزاد رفاهی (کارشناس گیاه‌شناسی، پژوهشگر و مدرس زنبورعسل) گفتگوی زنده پیرامون؛ پیش‌بینی جریان شهد و گرده در سال زراعی 1400 شکل‌گرفته است.
 مدیرمسئول و صاحب‌امتیاز مجلات زنبورداران پیشرو و پرورش‌دهندگان ملکه، افزود: در ادامه این برنامه‌های زنده اینستاگرامی، چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه با شرکت مهندس حسین یگانه (زنبوردار ایرانی مقیم کانادا) گفتگوی زنده‌ای با موضوع آموزش زنبورداری به روش کاسپین برگزار خواهد شد.
مرشدی ادامه داد: عموم علاقه‌مندان می‌توانند در ساعت 11 تا 12 صبح (8 اردیبهشت) از طریق کانال اینستاگرام مجله زنبورداران پیشرو در آدرس اینستاگرام (Zanbordaranpishro@) میهمان اولین جلسه از جلسات هشتگانه این موضوع باشند.
به گزارش عسلنا، بنا بر اعلام موسسه زنبورداران پیشرو، آقای مهندس حسین یگانه، مبتکر روشی منحصربه‌فرد و ابداعی در زنبورداری ایرانی است که «زنبورداری کاسپین» نام دارد.
ایشان از زنبورداران و صاحب‌نظران موفق و نمونه در کشور کانادا هستند که گفتگو و روش ابداعی ایشان در جهت هم‌افزایی اطلاعات و تجارب، به‌عنوان یک روش زنبورداری مورد اطلاع‌رسانی قرار می‌گیرد و موسسه زنبورداران پیشرو این روش را تائید و تکذیب نکرده و مورد سفارش یا آموزش قرار نداده است.
انتقال تجارب زنبورداران موفق قطعاً راهگشای این صنعت مولد و مادر خواهد بود و با توجه به اینکه کانادا کشوری پیشگام و صاحب سبک در زنبورداری است، قطعاً مهندس حسین یگانه حرف‌های شنیدنی برای هم‌وطنان زنبوردار در ایران خواهند داشت

 

 

۴
۰
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید