۳۷۱۱
۱
۰

مسابقه نقاشی و کاردستی کودکان با موضوع زنبورعسل برگزار می‌شود

به مناسبت روز جهانی زنبور عسل (30 اردیبهشت)
به مناسبت روز جهانی زنبور عسل (30 اردیبهشت)
به همت موسسه زنبورداران پیشرو و به مناسبت روز جهانی زنبورعسل، امسال یک دوره مسابقه نقاشی و کاردستی با موضوع زنبورعسل برگزار می‌شود که والدین محترم می‌توانند تصاویر مربوطه از نقاشی و کاردستی‌ها را شماره واتساپ 09123379965 ارسال کنند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت زنبورداری ایران، اهمیت زنبورعسل در طبیعت و اینکه این موجود شگفت‌انگیز محصولات شفابخش زیادی تولیدی می‌کند، حشره مفیدی که نامش در قرآن نیز آمده، روزی را در جهان به نام او ثبت کرده است. منبع تولیدات و محصولات این موجود همه مفید و سلامت‌محور است و هیچ زیانی برای طبیعت و موجودات دیگر نداشته و آنچه تولید می‌کند، ارزشمند بوده و هیچ ضایعات یا خرابکاری از این موجود دیده نشده است.

امسال به مناسبت روز جهانی زنبورعسل (30 اردیبهشت) یک دوره مسابقه نقاشی و کاردستی با موضوع زنبورعسل برای کودکان عزیز، توسط موسسه زنبورداران پیشرو، برگزار می‌شود.

به گزارش عسلنا، والدین عزیز می‌توانند ضمن تشویق کودکان و نوجوانان خود به نقاشی یا درست کردن کاردستی با این موضوع، تصویر نقاشی‌های خود را به شماره واتساپ 09123379965 ارسال کنند و نیز کاردستی‌های کودکان خود را در صورت امکان به آدرس: تهران – خیابان آزادی- خیابان اسکندری شمالی- بالاتر از فرصت- پلاک 62- واحد یک ارسال فرمایند یا در صورت عدم امکان تحویل یا ارسال پستی از کاردستی عکس یا فیلم تهیه‌کرده و ارسال کنند.

همچنین شماره تلفن‌های: 66121167-66121163-021 پذیرای توضیحات و پاسخ به سؤالات شرکت‌کنندگان عزیز است و به‌قیدقرعه به نقاشی‌ها و کاردستی‌های ارسالی جوایز و هدایایی تعلق می‌گیرد.

 

 

به گزارش عسلنا، به فضل الهی با همکاری همه متولیان و دوستداران زنبورعسل، روز جهانی زنبورعسل، امسال فرصتی باشد برای ایجاد زیستگاهی بهتر در ایران عزیز برای این حشرات مفید و بهانه‌ای باشد برای حل مشکلات زنبورداران سخت‌کوش و فرهنگ‌سازی مصرف عسل تا شاهد رونق صنعت زنبورداری، زندگی سالم برای انسان‌ها و اهمیت دادن بیشتر به زنبورهای عسل باشیم./

۱
۰
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید