۷۶۶
۳
۰

3 میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های تعاونی 5 استان اختصاص یافت

توسط صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور اجرایی شد
توسط صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور اجرایی شد
صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور در اردیبهشت‌ماه بالغ‌بر سی میلیارد ریال تسهیلات ارزان‌قیمت با بازدهی آسان برای پرداخت به زنبورداران 5 استان کشور در اختیار تعاونی و اتحادیه‌های استانی قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری صنعت زنبورداری کشور، ازجمله رسالت‌ها و وظایف صندوق حمایت از توسعه زنبورداری کشور، اعطای تسهیلات کارآفرینی و توسعه فعالیت به زنبورداران و صاحبان صنایع و ایده در این حوزه است.

علاوه بر این صندوق حمایت از توسعه در زمینه‌های علمی و پژوهشی و تولید محصولات پیشرو در این صنعت و بازاریابی و توسعه اقتصادی صنعت زنبورداری کشور نیز پیشگام بوده است. استراتژی اصلی صندوق، توسعه بازار زنبورداری و بالا بردن قدرت چانه‌زنی زنبورداران و بهبود بخشیدن به کسب‌وکار، فروش بهتر، روان‌سازی اقتصادی و توسعه ثروت آفرینی از این صنعت است.

به گزارش عسلنا، بر اساس اعلام روابط عمومی صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور، این صندوق در یک ماه گذشته از تاریخ 26 فروردین تا 25 اردیبهشت‌ماه 1400 پنج فقره تسهیلات باارزش 32 میلیارد و 500 میلیون ریال با مدت بازپرداخت 7 الی 12 ماهه در قالب عقود قرض‌الحسنه و مرابحه در اختیار اتحادیه و شرکت‌های تعاونی استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، مازندران، خراسان رضوی و آذربایجان غربی باهدف تأمین بخشی از سرمایه در گردش موردنیاز زنبورداران قرار داده است.

گفتنی است در این راستا صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور با رویکرد تأمین بخشی از نقدینگی موردنیاز زنبورداران در سال گذشته نیز بالغ‌بر 250 میلیارد ریال تسهیلات ارزان‌قیمت و سهل‌الوصول از طریق تشکل‌های زنبورداری در اختیار زنبورداران قرار داده است. این صندوق همچنین در ماه‌های اخیر با توسعه شرکت‌های پیشران و شتاب‌دهنده در تبدیل چندین ایده به محصولات ترکیبی موفق بوده است./

 

 

۳
۰
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید