۱۴۴۹
۱۰
۰

ژل رویال راه حلی برای شما که از درمان دیابت ناامید شده اید!

درمان دیابت نوع دوم با ژل رویال محقق می شود؛
درمان دیابت نوع دوم با ژل رویال محقق می شود؛
شواهد نشان می دهند که ژل رویال می تواند به درمان دیابت نوع دوم کمک کند. برخی اثرات ژل رویال این موضوع را اثبات می کند.

افراد مبتلا به دیابت نوع دوم، مشکلات زیادی را در زندگی خود تجربه می کنندو از انواع محدودیت ها تا نگرانی و استرس از بالا رفتن قند خون یا افتادن ناگهانی قندخون، همگی زندگی را دچار اختلال می کند. روش های درمانی یا کنترلی زیادی برای مهار دیابت وجود دارد. هر کدام از این روش ها ممکن است مفید باشند یا عوارضی را برای بدن فرد به همراه بیاورند.

یکی از روش هایی که در چند سال اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته و محققان زیادی در سراسر دنیا در حال تحقیقات گسترده برای این روش درمانی برای دیابت هستند، استفاده از ژل رویال است. ژل رویال به دلایل مختلفی می تواند به کمک بیماران دیابتی رفته و در بسیاری از مواقع، به درمان این بیماری بپردازد. اگر همه راه ها برای درمان دیابت را امتحان کرده اید، بد نیست استفاده از ژل رویال زیر نظر پزشک یا طبیب طب سنتی را نیز پیگیری کنید.

شاید مصرف ژل رویال برای شما هم مضر باشد!

در این مطلب به برخی اثرات ژل رویال بر روی دیابت نوع 2 اشاره می کنیم. این اثرات نشان می دهند که حتی اگر مصرف ژل رویال باعث درمان دیابت نوع دوم نشود، می تواند به کنترل این بیماری کمک کند.

 

 

کاهش غلظت گلوکز با ژل رویال

در سال 2016 میلادی تحقیقاتی بر روی ژل رویال انجام شد که نتیجه آن نشان می داد که مصرف ژل رویال در مبتلایان به دیابت نوع دوم، کمک می کند تا غلظت گلوکز کاهش چشمگیری پیدا کند. این موضوع نشان می دهد که احتمالا درمان دیابت با ژل رویال آنقدرها دور از ذهن نیست.

در این تحقیق که بر روی 50 بیمار مبتلا به دیابت انجام شد، به یک گروه 25 نفره به مدت 8 هفته، 3 بار در روز ژل رویال با دوز 1000 میلی گرم داده شد. در عوض گروه دیگر از برخی داروهای معمول برای کنترل قند خون استفاده کردند. بررسی های بعدی نشان داد که میزان غلظت گلوکز در گروهی که ژل رویال مصرف کرده بودند، کاهش بیشتری از خود نشان داده است. شاید برایتان جالب باشد که این تحقیق در دانشگاه آزاد اسلامی ایران انجام شد و به تایید دانشگاه ماساچوست آمریکا نیز رسید.

این موضوع دانشمندان را برای تحقیقات بیشتر بر روی این زمینه امیدوار کرد. در حال حاضر در دانشگاه های معتبر دنیا در حال تحقیقات بیشتر بر روی اثر ژل رویال برای کاهش غلظت گلوکز هستند تا راهی برای درمان دیابت بیابند.

ژل رویال و نقش آن در کنترل قند خون و استئاتوز کبدی

تحقیقات بسیار تخصصی که در ابتدای سال 2017 برای اولین بار منتشر شد، نشان می داد که مصرف ژل رویال در نمونه های آزمایشگاهی که در این آزمایش موش ها بوده اند، میزان چاقی، سرعت افزایش قند خون و استئاتوز کبدی را بهبود می بخشد. این آزماشی که در دانشگاهی از کشور ژاپن انجام شده بود، بیان می کرد که مصرف ژل رویال می تواند میزان تولید گرما در بافت چربی قهوه ای را بهتر کند.

چرا هنوز خواص ژل رویال را نمی دانید؟

به همین علت، نتایج تحقیقات دانشمندان ژاپنی به این صورت نتیجه گیری شد که ژل رویال به عنوان یک ماده طبیعی می تواند در رژیم غذایی افراد مبتلا به قند خون بالا، چاقی و مشکلات استئاتوز کبدی قرار گیرد تا این افراد از بروز و یا تشدید این بیماری ها در امان بمانند.

وقتی ژل رویال مقاومت در برابر انسولین را کم می کند

یکی از دلایل اصلی بروز دیابت نوع دوم، مقاومت بسیار زیاد بدن نسبت به انسولین است. افرادی که با چنین مشکلی مواجه هستند، روند درمان دیابت را به سختی پی می گیرند. به همین علت محققان زیادی در این زمینه تحقیقات معتبر و قابل اتکایی را انجام داده اند. ژل رویال از جمله موادی است که می تواند این مقاومت در برابر انسولین را کاهش دهد.

تحقیقات زیادی در این زمینه انجام شده که یکی از مهمترین تحقیقات، مربوط به کشور ایران و دانشگاه علوم پزشکی تهران است. در این آزمایش که بر روی 46 بیمار انجام شده بود، گروهی از داروهای متداول و گروهی دیگر از ژل رویال به مدت 8 هفته استفاده کردند. میزان دوز ژل رویال 1000 میلی گرم به صورت 3 بار در روز بود.

نتایج این تحقیق نشان داد که شاخص مقاومت در برابر انسولین در افرادی که از ژل رویال استفاده کرده بودند، کاهش بیشتری نسبت به گروه دیگر داشت. این نتایج همچنان در حال تحقیق و بررسی بیشتر است تا بتوان به صورت مستدل برای اثرگذاری ژل رویال بر درمان دیابت نظر داد.

کاهش عوارض دیابت به کمک ژل رویال

تحقیقات مختلفی در مورد کاهش عوارض دیابت با مصرف ژل رویال به میان آمده است. برخی از دانشمندان معتقدند که حتی اگر ژل رویال بر روی درمان دیابت هم اثر نگذارد، گزینه خوبی برای کاهش عوارض این بیماری در قسمت های مختلف بدن انسان است. با این حال هنوز به طور دقیق اثبات علمی برای این موضوعات وجود ندارد؛ اما برخی از اثرات در کاهش عوارض ناشی از دیابت عبارتند از:

  • بهبود آسیب های جنسی و کاهش میل جنسی در آقایان و بانوان
  • کاهش مشکلات ایجاد شده در کبد و پانکراس (در نمونه های آزمایشگاهی)
  • کمک ژل رویال برای کنترل وزن مبتلایان به دیابت

همین 3 اثری که ژل رویال برای کنترل و کاهش عوارض ناشی از دیابت دارد، خود می تواند برای مصرف این ماده ترغیب کننده باشد. در نتیجه می توانید زیر نظر طبیب یا پزشک ژل رویال با دوز مشخص مصرف کنید. فراموش نکنید که حتما باید پزشک معالج شما در این زمینه تجویز کند.

وقتی ژل رویال وظیفه تقویت قوای جنسی را بر عهده می گیرد

سخن آخر

شواهد نشان می دهند که ژل رویال می تواند به درمان دیابت نوع دوم کمک کند. برخی اثرات ژل رویال این موضوع را اثبات می کند. با این حال دانشمندان در حال تحقیقات بیشتر در این زمینه هستند. بهتر است تا نتایج کامل در این زمینه منتشر می شود، برای درمان بیماری دیابت با مشورت طبیب طب سنتی در دوزها کم، از ژل رویال استفاده کنید تا روند درمان دیابت در بدن شما تسریع شود.

اگر تجربه ای برای استفاده از ژل رویال در درمان دیابت داشته اید، حتما از طریق نظرات این پست با ما در میان بگذارید. تجربیات شما کمک بزرگی برای مبتلایان به دیابت خواهد بود.

۱۰
۱
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید