۷۵۵
۲
۰

نقش بره موم در درمان آنفولانزا را جدی بگیرید

درمان آنفولانزا با بره موم یک واقعیت است
درمان آنفولانزا با بره موم یک واقعیت است

بیماری آنفولانزا از آن دست بیماری هایی است که در طول سال های اخیر جان بسیاری از مردم دنیا و مردم عزیز کشورمان را گرفته است. متاسفانه این بیماری راهکار درمانی ندارد و بسیاری معتقدند که واکسن آنفولانزا نیز تاثیرگذاری مناسبی از خود نشان نداده است. در نتیجه درمان آنفولانزا یا پیشگیری از آن یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از مردم دنیا شده است.

خوشبختانه روش های درمانی جایگزین یا مکمل، توانسته اند با استفاده از برخی مواد طبیعی به جنگ آنفولانزا بروند. عسل طبیعی از مهمترین مواد طبیعی است که امروزه استفاده از آن برای درمان یا پیشگیری از آنفولانزا رایج شده است. با این حال هنوز طب نوین نتوانسته به اثبات اثرگذاری عسل طبیعی بر روی درمان آنفولانزا برسد.

یکی دیگر از مواد طبیعی که برای درمان آنفولانزا مورد استفاده قرار می گیرد، بره موم است. بره موم به دلیل ساختار خاصی که دارد می تواند برای درمان بیماری های مختلف ویروسی مورد استفاده واقع شود. یکی از مهمترنی این بیماری ها آنفولانزا است. مصرف مداوم و منظم بره موم علاوه بر درمان آنفولانزا به پیشگیری از این بیماری هم کمک می کند.

در این مطلب به نکاتی مختصر در مورد اثرگذاری بره موم بر روی آنفولانزا اشاره می کنیم. اینکه به چه علت بره موم بر روی آنفولانزا اثر می گذارد و باید از بره موم چطور استفاده کنیم تا به جنگ آنفولانزا برویم، موضوعاتی است که در این مطلب مورد توجه قرار گرفته تا با دید بازتری به مصرف این ماده بپردازید.

 

 

چرا بره موم برای درمان آنفولانزا موثر است؟

بره موم یک ضدعفونی کننده و یک ضد ویروس قوی است. تقریبا تمامی ویروس های شناخته شده در بدن انسان را می توان با استفاده از بره موم مورد تهاجم قرار داد. مصرف منظم و مداوم بره موم کمک می کند تا ویروس های موجود در بدن انسان به مرور زمان تضعیف شده و به کلی ریشه کن شوند.

خاصیت ضد ویروس بره موم اولین گزینه ای است که محققان را برای تاثیرگذاری این ماده بر روی آنفولانزا حساس کرده است. دانشمندان زیادی در حال تحقیق بر روی مکانیسم اثر بره موم بر روی بیماری آنفولانزا هستند که امید می رود در سال های آتی نتایج آن منتشر شود.

آنتی اکسیدان بودن بره موم نیز علت اصلی تاثیرگذاری این ماده بر روی ویروس آنفولانزا است. شما با مصرف عصاره بره موم به هر صورت، مثدار زیادی آنتی اکسیدان را وارد بدن خود می کنید که می توانند به درمان آنفولانزا کمک کنند. در نتیجه دور از انتظار نیست که چنین ماده ای اگر با مواد آنتی اکسیدان دیگر نیز ترکیب شود، اثرگذاری بیشتر بر روی درمان این بیماری از خود نشان دهد.

چطور از بره موم برای درمان آنفولانزا استفاده کنیم؟

حال که به دلیل اثرگذاری بره موم بر روی بیماری آنفولانزا پی بردیم، بد نیست به روش های متنوع مصرف برای درمان آنفولانزا نیز اشاره کنیم. همانطور که می دانید بره موم به صورت خام قابل مصرف نیست. در نتیجه باید از بره موم فراوری شده برای مصرف خوراکی استفاده شود.

بهترین روش مصرف بره موم برای درمان آنفولانزا، استفاده از این ماده به صورت ترکیب شده با عسل است. عسل بره موم می تواند گزینه ای فوق العاده برای درمان آنفولانزا باشد. عسل طبیعی که خود یکی از مواد موثر در درمان این بیماری واگیردار است اگر با بره موم ترکیب شود، معجونی فوق العاده برای برطرف کردن این بیماری را ایجاد می کند.

خوشبختانه مصحولی آماده با نام عسل بره موم نیز تولید و روانه بازار شده است. البته عسل بره موم برای درمان برخی بیماری های خاص تر نسبت به آنفولانزا نیز مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال برای درمان سرطان یا درمان کولیت از عسل بره موم استفاده می شود. با این حال درمان آنفولانزا نیز بهتر است با این ماده پیگیری شود.

میزان دوز مصرفی عسل بره موم برا یدرمان آنفولانزا را بهتر است از پزشک خود بپرسید. همچنین ممکن است شما به دلایلی نتوانید از بره موم استفاده کنید. در نتیجه مصرف خودسرانه عسل بره موم به ویژه برای افرادی که بیماری های خاص دارند، توصیه نمی شود

شاید مصرف بره موم برای شما هم ممنوع باشد

مشکل دیگری که وجود دارد، طعم عسل بره موم است. برخی فکر می کنند به علت اینکه ماده اصلی عسل بره موم را عسل طبیعی تشکیل داده، مزه ای شیرین و خوشمزه دارد. اصلا این طور نیست! طعم تند و تیز بره موم بر روی عسل نیز اثر گذاشته و به همین علت این محصول را بدمزه و بد بو می کند. در نتیجه اگر نمی توانید طعم این ماده طبیعی که در واقع دارویی برای درمان آنفولانزا است را تحمل کنید، باید راهکار دیگری را انتخاب کنید.

اگر با طعم بره موم خام یا عسل بره موم مشکل دارید، می توانید از کپسول بره موم استفاده کنید. کپسول بره موم تمامی خواص بره موم را برای شما به همراه داشته و بدون حس طعم آن، می توانید از خواصش بهره مند شوید. برای اثرگذاری بیشتر کپسول بره موم هم می توانید از شربت عسل استفاده کرده و کپسول را همراه با این شربت میل کنید.

فراموش نکنید که با یک یا دو بار استفاده از بره موم معجزه ای اتفاق نمی افتد. تا جای ممکن به صورت منظم از بره موم استفاده کنید تا بیماری شما درمان شود. همچنین اگر از بره موم به صورت مداوم استفاده کنید ،احتمال بروز آنفولانزا در بدن شما کاهش پیدا می کند. در واقع بره موم می تواند به عنوان یک واکسن طبیعی آنفولانزا عمل کرده و از بروز این بیماری پیشگیری کند. مصرف آن را به ویژه از ابتدای پاییز شروع کنید تا به آنفولانزا مبتلا نشوید.

سخن آخر

مصرف بره موم برای درمان آنفولانزا اگرچه به اثبات طب نوین نرسیده اما شواهد زیادی برای اثبات آن وجود دارد. ضرری ندارد! در کنار مصرف دیگر مواد طبیعی یا حتی شیمیایی، از بره موم هم استفاده کنید. البته اگر بره موم تداخلی با دیگر داروها یا برخی از بیماری های شما نداشته باشد.

اگر تجربه ای در مورد استفاده از بره موم برای درمان آنفولانزا داشته اید، حتما با ما در میان بگذارید. تجربیات شما می تواند بسیاری از افراد را برای درمان بیماری خود دلگرم کند. پس این موضوع را جدی بگیرید.

۲
۰
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید