۱۴۰۱
۵
۰

چرا برای درمان آلزایمر از ژل رویال استفاده نمی کنید؟

ژل رویال برای درمان آلزایمر مفید است
ژل رویال برای درمان آلزایمر مفید است
اگر قصد دارید از ژل رویال استفاده کنید، حتما به نکات مختلف در مورد این ماده طبیعی توجه داشته باشید. مصرف این ماده باید مداوم، منظم و با دوز مشخص باشد.

درمان آلزایمر از آن دست آرزوهایی است که انسان ها هنوز نتوانسته اند به آن دست یابند. در واقع انسان در تلاش است تا راهکارهای عملی برای پیشگیری از آلزایمر و بعد هم درمان این بیماری پیدا کند که هنوز موفق نشده است. در این راستا دانشمندان و محققان روش های مختلفی را امتحان کرده اند. هر کدام از این روش ها ممکن است به نحوی بر روی بیماری آلزایمر اثرگذار باشد.

ژل رویال یک ماده طبیعی تولید شده توسط زنبور عسل است که نقش مهم و اثرگذاری بر روی بیماری ها مختلف می گذارد. بسیاری از محققان بر این باورند کنه ژل رویال می تواند همان ماده معجزه گر برای درمان آلزایمر باشد. البته دیگر فراورده های زنبورعسل مثل بره موم و عسل طبیعی نیز از جمله موادی هستند که ممکن است بر روی این بیماری اثربگذارند.

تحقیقات زیادی بر روی اثرگذاری ژل رویال بر روی مشکلات مغزی به ویژه الزایمر انجام شده است. این تحقیقات به صورت آزمایشگاهی، بر روی حیوانات و مطالعاتی بر روی گروه های انسانی بوده است. تمامی این مطالعات و آزمایش ها به نحوی بوده اند تا بتوانند خواص ژل رویال برای پیشگیری از آلزایمر و درمان این بیماری را اثبات کنند.

چرا هنوز خواص ژل رویال را نمی دانید؟

 

 

در این مطلب به طور خلاصه به برخی نکات می پردازیم که می تواند علت اثرگذاری ژل رویال بر روی آلزایمر را روشن تر ساخته و همچنین روش مصرف این ماده برای پیشگیری و درمان بیماری را مشخص کند.

چرا ژل رویال برای پیشگیری و درمان آلزایمر مفید است؟

عده ای با وجود مشاهدات فراوان، هنوز شک دارند که ژل رویال می تواند به درمان آلزایمر یا خفیف کردن علائم و اثرات آن کمک کند. خوشبختانه شاید تا چند سال پیش همه این ادعاها فرضیه ای بیش نبود؛ اما در سال های اخیر محققان به نتایج علمی در این زمینه نیز رسیده اند.

اولین نکته ای که باعث شده ژل رویال به عنوان ماده ای موثر برای درمان آلزایمر یا پیشگیری از آن مطرح شود، اثرات بالینی ژل رویال برای تقویت حافظه است. محققان می گویند که تحقیقات آن ها نشان داده مصرف دوره ای ژل رویال به صورت منظم می تواند به تقویت حافظه کوتاه مدت و در برخی موارد حافظه بلند مدت در افراد شود. این نتیجه از مطالعاتی به دست آمده که هدف آن بررسی تاثیرگذاری ژل رویال بر تقویت اعصاب بوده است.

نهاد تحقیقاتی بیومدیک پیشرفته که با نام Advanced Biomedical Research شناخته می شود، در این زمینه تحقیقات زیادی را به عمل آورده است. این نهاد علمی با توجه به اینکه منشاء شناخته شده بیماری آلزایمر اختلالات حافظه ای و سخت شدن یادگیری جدید عنوان می شود، مطالعات خود را بر روی ژل رویال آغاز کرد. نتایج مختلفی از این تحقیقات منتشر شد که هر کدام می تواند سرنخی برای اثرگذاری ژل رویال بر روی درمان آلزایمر باشد.

یکی از مهمترین نتایج این تحقیقات این بود که ژل رویال به دلیل مواد درونی خود که سرشار از آنتی اکسیدان ها است، می تواند به تمامی بیماری های مختل کننده اعصاب کمک کند. این یعنی ژل رویال نه تنها برای درمان آلزایمر بلکه برای درمان ام اس یا حتی افسردگی نیز موثر خواهد بود.

این پژوهش در واقع بر این نکته تاکید دارد که بافت مغز انسان اسیدهای چرب اشباع نشده زیادی دارد. وجود این اسیدها باعث می شود تا مغز عملکرد یا مقاومت مناسبی نسبت به حمله رادیکال های آزاد نداشته باشد. رادیکال های آزادی که می توانند به صورت های مختلف آسیب های جدی به عملکرد مغز وارد کنند. در نتیجه مصرف ژل رویال با وارد کردن آنتی اکسیدان ها به بدن انسان، به طور هوشمندانه به مقابله مغز در برابر حمله رادیکال های آزاد کمک می کند.

شاید مصرف ژل رویال برای شما هم مضر باشد!

البته این تنها پژوهش صورت گرفته در مورد نقش ژل رویال در درمان آلزایمر نیست؛ اما یکی از معتبرترین تحقیقات به شمار می رود. به نظر می رسد دقت عمل در مصرف به موقع ژل رویال به ویژه در افرادی که در خطر ابتلا به این بیماری هستند، موثرترین راهکار برای پیشگیری از آلزایمر خواهد بود.

چطور از ژل رویال برای پیشگیری از آلزایمر استفاده کنیم؟

راهکار قطعی برای استفاده از ژل رویال برای پیشگیری از آلزایمر این است که از این ماده طبیعی به صورت مداوم و در دوره های مصرف استفاده نمایید. اصلا لازم نیست زیاده روی کنید؛ فقط کافی است در دوره های 1 تا 2 ماهه از ژل رویال با دور کم یا دوز تعیین شده توسط طبیب طب سنتی استفاده نمایید.

اگر مصرف ژل رویال را به صورت دوره های مصرفی تا چند سال انجام دهید، احتمال بروز بسیاری از بیماری ها مثل آلزایمر را در خود به حداقل ممکن می رسانید. به نظر می رسد مصرف ژل رویال اگرچه هزینه هایی را در بر دارد اما می تواند ماده ای پیشگیرانه از مخارج سنگین درمان بیماری باشد.

برای درمان بیماری آلزایمر با ژل رویال نیز بهتر است به پزشک معالج یا طبیب طب سنتی مراجعه کنید. هرچند نمونه های بهبود یافته زیادی وجود دارد؛ اما نمی توان به طور قطع در مورد درمان آلزایمر با ژل رویال سخن گفت. بیشترین چیزی که می توان به آن اشاره کرد، کاهش علائم و بهبود مشکلات ناشی از بروز الزایمر و جلوگیری از پیشرفت این بیماری است. با این حال ناامید نشوید و برای درمان آلزایمر عزیزانتان نیز از ژل رویال با مشورت طبیب طب سنتی استفاده کنید.

سخن آخر

آلزایمر بیماری خطرناکی است که بهتر است قبل از ظهور آن در بدنمان، به فکر پیشگیری باشیم. پیشگیری از آلزایمر کمک می کند تا از هزینه های احتمالی درمان هایی که معلوم نیست به نتیجه برسد جلوگیری شود. ژل رویال ماده ای است که هم برای پیشگیری و هم برای درمان آلزایمر می تواند به شما  کمک کند.

اگر قصد دارید از ژل رویال استفاده کنید، حتما به نکات مختلف در مورد این ماده طبیعی توجه داشته باشید. مصرف این ماده باید مداوم، منظم و با دوز مشخص باشد. در غیر این صورت اثربخشی آن در هاله ای از ابهام قرار می گیرد. به همین علت بهترین کار این است که زیر نظر پزشک به درمان یا پیشگیری از آلزایمر بپردازید.

شما تا به حال چه تجاربی برای مهار یا درمان آلزایمر داشته اید؟ تجربیات خود را از طریق نظرات با افرادی که در این زمینه درگیر هستند و می خواهند به درمان آلزایمر عزیزانشان بپردازند، به اشتراک بگذارید.

۵
۰
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید