۱۱۴۲۷
۲۱
۶

کاربرد ژل رویال برای تنظیم قاعدگی

کاربرد ژل رویال برای تنظیم قاعدگی

سندروم قاعدگی نامنظم یکی از بزرگترین مشکلات بانوان در سنین جوانی است. این مشکل حتی ممکن است بعد از ازدواج نیز با فرد همراه باشد. با وجود تمامی این مشکلات، اما هنوز هیچ راهکار مشخصی برای تنظیم قاعدگی در طب نوین تعریف نشده است. برای رفع این مشکل، تنها قرص هایی تجویز می شود که موقتا می تواند باعث تنظیم پریود شود؛ اما کافی است برای یک دوره، این قرص ها را که عوارض بسیار زیادی برای بدن انسان دارند را مصرف نکنید، دوباره به شرایط قبل باز خواهید گشت.

همه این ها یعنی علم نوین هنوز نتوانسته به راهکار مناسبی برای درمان سندروم قاعدگی نامنظم دست یابد. اما این بدان معنی نیست که هیچ راه حلی برای تنظیم قاعدگی نباشد؛ بلکه طب سنتی از گذشته تا امروز در این زمینه فعال بوده است. البته خوشبختانه دانشمندان و محققان زیادی نیز در سال های اخیر به دنبال راهکارهایی برای درمان این مشکل زنانه بوده اند.

یکی از راهکارهای طب سنتی ایرانی و شرقی برای تنظیم قاعدگی، استفاده از ژل رویال است. ژل رویال که در گذشته به آن شاه انگبین گفته می شد، به دلیل ویژگی های ساختاری خود می تواند به درمان این مشکل کمک کند. در واقع ژل رویال با برطرف کردن بیماری هایی که عامل اصلی ایجاد بی نظمی در پریود هستند، به درمان قاعدگی نامنظم کمک می کند.

بسته ویژه عسلنا برای آشنایی با ژل رویال:

 

 

ژل رویال چیست؟

چرا هنوز خواص ژل رویال را نمی دانید؟

ژل رویال مصرف نکنید! اگر علاقه ندارید جوان بمانید

آیا ژل رویال فقط برای بانوان مفید است؟

خواص شگفت انگیز ژل رویال برای پوست

در این مطلب به صورت خلاصه به نکاتی پرداخته ایم تا بتوانید برای استفاده از ژل رویال برای برطرف کردن مشکل بی نظیمی عادت ماهیانه با خیال راحت تری اقدام کنید. ژل رویال به راستی می تواند این مشکل بسیار بزرگ برای بانوان را برطرف کند و از مشکلات روحی و جسمی که به دلیل این بیماری پیش می آیند، پیشگیری نماید.

چرا ژل رویال برای تنظیم قاعدگی منظم کاربرد دارد؟

تنظیم پریود با ژل رویال

ژل رویال خواص فوق العاده ای برای بانوان دارد. بسیاری از افراد حتی گمان می کنند که ژل رویال تنها برای بانوان موثر است. اگرچه این یک تفکر اشتباه بوده و ژل رویال برای مردان نیز کاربرد دارد؛ اما بانوان فواید زیادی را با مصرف منظم ژل رویال به دست می آورند.

ژل رویال برای کمک به تنظیم قاعدگی در واقع به علل ایجاد این بی نظمی حمله کرده و آن ها را از بین می برد. همین کار باعث می شود که این بی نظمی بدون بازگشت باشد. مگر اینکه دوباره مشکلات دیگری برای فرد ایجاد شود. البته نباید از این نکته نیز غافل شد که درمان با ژل رویال اگرچه می تواند یک درمان کامل باشد اما برای رسیدن به نتیجه به صبر و مداومت در مصرف نیاز است.

درمان سندرم تخمدان پلی کیستیک PCO

یکی از مهمترین دلایلی که باعث ایجاد پریود نامنظم در بانوان می شود، سندرم تخمدان پلی کیستیک و تنبلی تخمدان است. کیست های مختلفی که در تخمدان ایجاد می شوند باعث ایجاد بی نظمی در تخمک گذاری می شوند. همین موضوع عامل اصلی برای ایجاد پریود نامنظم خواهد بود. درمان سندروم تخمدان پلی کیستیک خود می تواند به درمان بی نظمی قاعدگی در بانوان کمک کند.

خوشبختانه یافته های علمی نشان می دهد که یکی از بهترین راهکارهای درمانی برای درمان تخمدان پلی کیستیک، استفاده از ژل رویال است. شما با مصرف ژل رویال ابتدا این مشکل بزرگ را در بدن خود درمان می کنید و به دنبال آن کم کم شاهد منظم شدن پریود خود خواهید بود.

برطرف کردن مشکلات روحی و روانی

از مهمترین دلایل بی نظمی عادت ماهیانه، مشکلات روحی و روانی است. تحقیقات نشان داده که بانوانی که با افسردگی یا ناراحتی اعصاب مواجه هستند، بی نظیمی بیشتری در قاعدگی دارند. متاسفانه داروهای اعصاب خود عاملی برای به هم ریختن هورمون های بدن زن هستند و نمی توانند راهکار مناسبی باشند.

ژل رویال یک ماده انرژی زا و برطرف کننده مشکلات روحی است. کافی است یک دوره منظم از ژل رویال استفاده کنید تا متوجه شوید که چقدر روحیه شما تغییر می کند. در واقع این ماده طبیعی می تواند با افزایش هورمون شادی در بدن، مشکلات روحی را برطرف کند. این برطرف شدن مشکلات روحی خود عاملی برای درما پریود نامنظم خواهد بود.

حذف داروهای مضر

تنظیم عادت ماهیانه با ژل رویال به دلیل حذف دارو

یکی دیگر از مهمترین عوامل ایجاد بی نظمی در قاعدگی، استفاده از داروهای مختلف است. این داروها می توانند باعث آسیب به قسمت های مختلف بدن شوند. متاسفانه مصرف داروهای شیمیایی در کشور ما نیز بالاست و همین موضوع خود عامل اصلی برای بروز بی نظمی در قاعدگی است.

شما می توانید بسیار از قرص های خود را به دور بریزید و به جای آن از مواد طبیعی مثل ژل رویال استفاده کنید. البته نه فقط ژل ریوال بلکه بسیاری از مواد طبیعی برای درمان بیماری ها موثرتر از قرص ها و کم خطرتر از آنها هستند. پس تا جای ممکن از قرص استفاده نکنید و به جای آن از موادی مثل ژل رویال مصرف کنید.

کمک به لاغری

ویژگی دیگر ژل رویال که به تنظیم قاعدگی کمک می کند، کاربرد آن در رژیم های لاغری است. اگر چاق هستید به ویژه از چاقی شکمی رنج می برید، احتمال ابتلا به مشکل قاعدگی نامنظم را دارید. می توانید از ژل رویال برای درمان چاقی کمک بگیرید. همچنین می توانید ژل رویال را به رژیم غذایی خود در دوران رژیم لاغری اضافه کنید تا با مشکل مواد معدنی و ویتامین مواجه نشوید.

سخن آخر

ژل رویال خیلی حرفه ای می تواند به تنظیم قاعدگی کمک کند. بر خلاف داروهای شیمیایی هیچ ضرری برای بانوان به همراه ندارد و می تواند مشکل پریود نامنظم را به طور کلی برطرف نماید. البته تمامی این موارد به شرطی است که از ژل رویال هم به صورت مداوم در دوره های مشخص استفاده کنید و هم نظم در مصرف را رعایت نمایید. این دو موضوع بسیار مهم هستند و باید رعایت شوند.

برخی دلایل در مورد علت اثرگذاری ژل رویال برای تنظیم عادت ماهیانه بیان شد. البته دلایل زیاد دیگری نیز در این زمینه وجود دارد که به آن هااشاره نشد. در هر صورت می توانید به اثرگذاری ژل رویال برای رفع این مشکل اطمینان داشته باشید.

بیشتر در مورد خواص ژل رویال برای بانوان بخوانید:

ژل رویال چرا برای درمان تخمدان پلی کیستیک مناسب است؟

خواص شگفت انگیز ژل رویال برای پوست

نقش ژل رویال در پاکسازی پوست؛ چرا پاکسازی پوست مهم است؟

چطور از ژل رویال برای تنظیم پریود استفاده کنیم؟

درمان ناباروری زنان با مصرف ماده شگفت انگیز ژل رویال

چطور برای درمان ناباروری از ژل رویال استفاده کنیم؟

ژل رویال مرحمی بر بیماری های رحم

اگر تجربه ای در این زمینه دارید، حتما از طریق نظرات با ما در میان بگذارید. تجربیات شما می تواند افراد را برای استفاده از ژل رویال مطمئن تر کند تا با امید بیشتری روند درمانی خود را ادامه دهند.

۲۱
۳
۶ دیدگاه
 
ir
۲۶۶۸۲ | ۳ سال پیش
باسلام میشه طرز مصرفش رو هم بگید؟
۰
۰
 
 
ir
فرشته همرائی | ۳ سال پیش
سلام
مطلب جالبی بود در مورد تنظیم قاعدگی و این چیزا
ولی من ژل رویال یکبار مصرف کردم حدودا 5 6 روز قبل از قاعدگی اما اثر خاصی ندیدم و تنظیم نشد. مجبور شدم ولش کنم و رازیانه مصرف کنم. البته دیگه برای ماه های بعدی تست نکردم. هنوزم مشکلم پابرجاست. میشه راهنمایی کنین؟
۰
۰
 
 
سیما شاکری | ۳ سال پیش
ممنون مطلب خیلی خوبی بود برای تنظیم پریود. البته تنظیم پریود زمانی انجام می شه که شما تخمدان پلی کیستیک نداشته باشید و خیلی موارد دیگه. ولی فکر می کنم ژل رویال تاثیر خوبی توی این زمینه داشته باشه . ممنون
۰
۰
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید