۱۲۷۳۹
۱۳
۱

چطور از ژل رویال برای تنظیم پریود استفاده کنیم؟

چطور از ژل رویال برای تنظیم پریود استفاده کنیم؟
ژل رویال یکی از بهترین مواد طبیعی برای تنظیم پریود است. اگر می خواهید از قرص های هورمونی و بسیار مضر خلاص شوید و پریود منظمی هم داشته باشید، بهتر است چند دوره مصرف ژل رویال را امتحان کنید.

عدم تنظیم پریود یکی از مشکلات رایج در بین بانوان جوان است. تقریبا این مشکل هم در بانوانی که مجرد هستند و هم در بانوانی که ازدواج می کنند، اتفاق می افتد. هیچ وابستگی خاصی به سن و سال ندارد و ممکن است در هر سنی این به هم ریختگی ایجاد شود. علت بروز به هم ریختگی عادت ماهیانه، عوامل مختلفی است که هر کدام می توانند عاملی برای عدم تنظیم بودن پریود باشند.

در مجله عسلنا به صورت مجزا به علل اثرگذاری ژل رویال برای تنظیم پریود اشاره کردیم. اگر این مطلب را مطالعه نکرده اید، پیشنهاد می کنیم سری به این مقاله بزنید و از معجزه ژل رویال برای تنظیم عادت ماهیانه بیشتر اطلاعات کسب کنید. با این حال بسیاری از مخاطبین عسلنا پرسیده بودند که برای تنظیم پریود با ژل رویال باید به چه نکاتی توجه کنیم. اینکه طریق مصرف ژل رویال برای تنظیم عادت ماهیانه به چه صورتی باشد و آیا موارد منع مصرف ژل رویال ممکن است برای بانوانی که پریودنامنظم دارند صدق کند یا خیر، موضوع مهمی است.

در این مطلب تلاش کرده ایم تا به نحوه مصرف ژل رویال برای درمان پریود نامنظم و برخی نکات پیرامون آن بپردازیم. اگر قصد استفاده از شاه انگبین یا همان ژل رویال را برای درمان این مشکل رایج زنانه دارید، این مطلب می تواند گزینه مناسبی برای شما محسوب شود.

ژل رویال خام چقدر می تواند برای تنظیم پریود مفید باشد؟

برخی گمان می کنند که وقتی گفته می شود از ژل رویال برای تنظیم پریود استفاده کنید، منظور دقیقا ژل رویال خام است. ژل رویال خام قابل مصرف بوده و می توان از آن به عنوان یک ماده موثر برای تنظیم پروید استفاده کرد. با این حال برخی مشکلات باعث شده تا این ماده به صورت خام کمتر مورد توجه باشد.

 

 

ژل رویال خام شرایط نگهداری بسیاری خاصی دارد. این ماده باید در دمای زیر صفر درجه نگهداری شود. در نتیجه ممکن است برخی توانایی نگهداری آن با حساسیت بالا را نداشته باشند. در این صورت بهتر است ژل رویال را به صورت خام مصرف نکنید. چراکه عدم توجه به نکات نگهداری ژل رویال می تواند تمام خاصیت ژل رویال را از بین ببرد.

با این حال اگر می توانید ژل رویال را در دمای مناسب نگهداری کنید، ژل رویال خام هم گزینه خوبی برای تنظیم عادت ماهیانه شما خواهد بود. البته بد نیست نگاهی به دیگر روش های مصرف ژل رویال نیز بیاندازید.

استفاده از پودر ژل رویال برای تنظیم قاعدگی

یکی از مرسوم ترین روش های مصرف ژل رویال در دنیا، تبدیل ژل رویال خام به پودر ژل رویال است. این روش به این علت اجرا می شود که هم دوز مصرف ژل رویال مشخص شود و هم اینکه از فاسد شدن ژل رویال در دمای بالاتر از فریزر، جلوگیری به عمل آید. برای پودر کردن ژل رویال، از دستگاه های خاصی استفاده می شود که این ماده را در دمای منفی 75 درجه سانتی گراد به پودر تبدیل می کنند.

ویژگی مهم پودر ژل رویال این است که دوز ماده موثر آن مشخص است. به دلیل اینکه رطوبت ژل رویال خام از آن گرفته شده، مشخص است که این ماده چقدر ماده موثر دارد و می توان از آن هوشمندانه تر استفاده کرد. پودر ژل رویال را به روش های مختلفی می توان برای تنظیم قاعدگی و برطرف کردن مشکلات پروید استفاده کرد. این پودر می تواند با مواد دیگری ترکیب شود یا حتی از آن به صورت کپسول استفاده کرد. کپسول ژل رویال امروزه در بسیاری از داروخانه های کشورهای اروپایی به فروش می رسد.

چرا پودر ژله رویال بهتر از ژل رویال خام است؟

معجون عسل ژل رویال را فراموش نکنید

یکی از محصولات فوق العاده عالی و پرخاصیت که به ویژه در ایران مورد توجه قرار گرفته و می تواند برای بانوان به منظور تنظیم پروید مناسب باشد، ترکیب عسل با ژل رویال است. احاطه شدن ژل رویال به وسیله عسل، از فاسد شدن و از دست رفتن خواص ژل رویال جلوگیری به عمل می آورد. جالب است بدانید که وقتی ژل رویال خام با عسل طبیعی ترکیب می شود، دیگر نیازی نیست آن را در فریزر نگهداری کنید. البته این به شرطی است که نسبت ترکیب عسل با ژل رویال به درستی انتخاب شده باشد.

عسل ژل رویال از این جهت برای تنظیم پروید یکی از بهترین شیوه های مصرف محسوب می شود که این معجون، هم حاوی ژل رویال است و هم از عسل طبیعی بهره می برد. همانطور که می دانید عسل نیز به تنهایی یکی از مواد عالی برای تنظیم پروید محسوب می شود. هرچند خواص عسل برای تنظیم پریود به پای ژل رویال نمی رسد؛ اما ترکیب این دو ماده می تواند اثرات شگرفی ایجاد کند.

نکات مصرف ژل رویال برای تنظیم پریود

فرقی نمی کند از چه نوع ژل رویالی برای درمان به هم ریختگی پریود استفاده می کنید. مهم این است که به این موضوع توجه داشته باشید که ژل رویال تنها در صورتی می تواند به تنظیم پریود شما کمک کند که این ماده را به صورت مداوم و منظم مصرف کنید. برخی گمان می کنند ژل رویال یک ماده قاعده آور است! این طور نیست. ژل رویال در واقع مشکلاتی که باعث عدم تنظیم پریود است را از بین می برد و هیچ نقشی در شروع پریود ندارد.

مشخص است که برای برطرف شدن مشکلاتی که باعث به هم ریختگی قاعدگی شده اند، نیاز است چند ماه از ژل رویال مصرف کنید. بهتر است نوع مصرف و طریقه مصرف و حتی میزان مصرف را از پزشک یا متخصص طب سنتی جویا شوید. متخصص طب سنتی می تواند با توجه به مزاج و شرایط بدن شما، بهترین راهکارها را برای تنظیم پریود به شما ارائه دهد.

دقت داشته باشید که مصرف ژل رویال به تنهایی نمی تواند به تنظیم پریود کمک کند. بلکه شما باید در کنار مصرف ژل رویال با اصلاح سبک زندگی به ویژه در نوع خوراکی ها و نوع تحرک و ورزش، به مبارزه با به هم ریختگی عادت ماهیانه خود بروید. مطمئن باشید با کمی رعایت و پرهیز، می توانید نتیجه دلخواه را کسب کنید.

بیشتر در مورد درمان مشکلات پریود و قاعدگی بخوانید:

کدام عسل ها قاعده آور هستند؟ | عسل های تخصصی برای پریود شدن

کاهش درد پریود به کمک بره موم

کاهش درد قاعدگی در بانوان با کمک زهر زنبور عسل

کاربرد ژل رویال برای تنظیم قاعدگی

 

سخن آخر

ژل رویال یکی از بهترین مواد طبیعی برای تنظیم پریود است. اگر می خواهید از قرص های هورمونی و بسیار مضر خلاص شوید و پریود منظمی هم داشته باشید، بهتر است چند دوره مصرف ژل رویال را امتحان کنید. در این مطلب به نکاتی در زمینه طریقه مصرف ژل رویال اشاره کردیم.

اگر شما هم در این زمینه تجربه ای داشته اید حتما از طریق نظرات با ما در میان بگذارید.

۱۳
۲
۱ دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید