۳۸۷۵
۹
۰

آیا درمان لوپوس با ژل رویال امکان پذیر است؟

آیا درمان لوپوس با ژل رویال امکان پذیر است؟
درمان لوپوس یا سل پوستی موضوعی نیست که بتوانیم به صورت دقیق در مورد آن صحبت کنیم؛ اما ژل رویال می تواند به عنوان ماده ای برای پیشگیری و کنترل این بیماری مورد استفاده قرار گیرد.

بیماری های خود ایمن از جمله بیماری هایی هستند که هنوز منشاء مشخصی برای آنها مشخص نشده است. هرچند برخی تحقیقات نشان می دهند که علت این بیماری ها مشکلات ذهنی است؛ اما نمی توان نتیجه گیری دقیق و مشخصی در مورد آن بیان کرد. لوپوس یا سل پوستی از جمله بیماری های خود ایمن است که عموما در بانوان بروز پیدا می کند.

بیماری های خود ایمن به این گونه هستند که اصولا تا پایان عمر با فرد همراه می شوند. در واقع صحبت کردن از درمان این بیماری ها بیشتر متوجه درمان عوارض بیماری است. در مورد درمان لوپوس نیز همین موضوع حکمفرماست. ادعا در مورد پیدا کردن راهکاری برای درمان سل پوستی، نمی تواند فعلا درست باشد. اما می توان گفت که با استفاده از برخی روش های درمانی، علائم و عوارض این بیماری کاهش پیدا خواهد کرد.

ژل رویال چیست؟

برخی تحقیقات و مشاهدات نشان می دهد که ژل رویال از جمله مواد موثر برای کنترل و درمان لوپوس است؛ درمان البته به همان معنای برطرف کردن برخی از عوارض این بیماری. به همین علت در این مطلب قصد داریم در کنار معرفی مختصر بیماری سل پوستی، اشاره مختصری به درمان آن با استفاده از ژل رویال داشته باشیم.

 

 

سل پوستی چیست؟

سل پوستی همانند بسیاری از بیماری های خود ایمن مثل ام اس، کولیت و... ناشی از اختلال در سیستم ایمنی بدن است. در لوپوس یا سل پوستی، گلبول های سفید به جای حمله به ویروس و میکروب، به سلول های سالم بدن حمله می کنند.

حمله سلول های ایمنی در بهترین حالت منجر به ایجاد و بروز برخی مشکلات در سطح پوست و ایجاد التهاب در بافت های پوستی می شود. این التهاب ها ممکن است در پوست صورت یا دیگر قسمت های بدن باشد. البته این تمام ماجرا نیست. ممکن است التهاب در مفاصل و حتی نارسایی قلبی و کبدی نیز از جمله عوارض این بیماری باشند.

این بیماری هم دقیقا مشابه دیگر بیماری های خود ایمن هیچ منشاء مشخصی ندارد. هرچند در جدیدترین یافته ها در مورد این بیماری، به نظر می رسد نقش اختلالات ذهنی و درگیری های روحی، احتمال بروز این بیماری را افزایش می دهد؛ اما نمونه های زیادی وجود دارد که این علائم را نداشته اند و به لوپوس مبتلا شده اند.

لوپوس درمان ندارد و تقریبا تا پایان عمر با فرد باقی می ماند. با این حال در سال های اخیر تحقیقاتی در مورد بهبود علائم و عوارش بیماری با استفاده از مواد طبیعی و شیمیایی انجام شده است.

ژل رویال چطور به بهبود سل پوستی کمک می کند؟

ژل رویال از جمله مواد طبیعی است که برای درمان بیماری های خود ایمن مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل وجود برخی ساختارهای طبیعی در ژل رویال، امکان اثرگذاری این ماده بر روی سل پوستی نیز زیاد است. ژل رویال از جمله موادی است که هم برای پیشگیری و هم برای درمان این بیماری می تواند موثر باشد. در نتیجه در افرادی که در خطر ابتلا به این بیماری هستند، حتما باید مصرف ژل رویال جدی گرفته شود.

تقویت سیستم ایمنی بدن

یکی از دلایل اصلی که ادعا می شود ژل رویال برای دمان لوپوس مفید است، تقویت سیستم ایمنی بدن به کمک این ماده است. هنوز محققان در حال بررسی علل شیوع بیماری خود ایمن لوپوس هستند؛ اما آنچه به نظر می رسد، یکی از دلایل اصلی بروز این نوع بیماری ها، ضعف در سیستم ایمنی بدن است. ژل رویال می تواند با تقویت سیستم ایمنی هم در پیشگیری و هم در درمان سل پوستی نقش مهمی ایفا کند. هرچه سیستم ایمنی بیشتر تنظیم شود، چنین مشکلاتی کمتر در فرد دیده خواهد شد.

ژل رویال ماده ای موثر برای تقویت سیستم ایمنی بدن

کاهش التهاب

التهاب یکی از عوارض قطعی سل پوستی است. مصرف ژل رویال می تواند این التهاب را تا حد بسیار خوبی کاهش دهد. البته برای اینکه از خواص ضد التهابی ژل رویال بهره مند شوید، باید آن را به صورت مداوم استفاده کنید. همچنین ترکیب ژل رویال با بره موم نیز می تواند یک معجون ضدالتهابی برای مبارزه با عوارض لوپوس بسازد.

چرا برای درمان بیماری های التهابی از بره موم استفاده نمی کنید؟

تقویت مغز و اعصاب

بسیاری از محققان، علت بروز سل پوستی را مشکلاتی روحی و روانی و درگیری های ذهنی می دانند. به همین علت تحقیقاتی در زمینه اثرگذاری ژل رویال بر روی لوپوس انجام شده است. چراکه ژل رویال می تواند ذهن شما را از افکار منفی و بیهوده خالی کرده و ذهنی مثبت اندیش بسازد. در واقع تمامی این افکار منفی و درگیری های بی فایده ذهنی، به دلیل سردی مغز است. ژل رویال به صورت مستقیم بر روی گرمای ذهن اثر می گذارد و می تواند احتمال بروز یا تشدید لوپوس را کنترل کند

بهبود مشکلات پوستی

مشکلات پوستی از جمله عوارض لوپوس است. در نتیجه ژل رویال به عنوان یک ماده فوق العاده برای سلامت پوست، می تواند به بیماران مبتلا به لوپوس کمک کند تا از عوارض اذیت کننده آن بکاهند. مصرف روزانه ژل رویال به این موضوع کمک می کند. البته مصرف موضعی به صورت ماسک ژل رویال برای پوست نیز می تواند مفید واقع شود.

ماسک ژل رویال، مرهمی بر روی پوست شما

تقویت حافظه و مبارزه با آلزایمر

متاسفانه افرادی که به سل پوستی مبتلا می شوند، احتمال ابتلا به آلزایمر بیشتری دارند. به همین علت باید از موادی برای تقویت حافظه استفاده شود. ژل رویال در این زمینه نیز می تواند برای برطرف کردن عوارض لوپوس وارد عمل شود. مصرف منظم ژل رویال احتمالا از بروز آلزایمر در افراد مبتلا به سل پوستی جلوگیری می کند.

یافته های علمی درباره پیشگیری و درمان آلزایمر با ژل رویال چه می گویند؟

سخن آخر

درمان لوپوس یا سل پوستی موضوعی نیست که بتوانیم به صورت دقیق در مورد آن صحبت کنیم؛ اما ژل رویال می تواند به عنوان ماده ای برای پیشگیری و کنترل این بیماری مورد استفاده قرار گیرد. اگر به این بیماری دچار شده اید اصلا نگران نباشید. داروهای طبیعی خوبی مثل ژل رویال می توانند برای درمان این بیماری مفید باشند. کافی است استرس که برای این بیماری مثل سم می ماند را کنار گذاشته و به کنترل بیماری فکر کنید.

اگر شما هم تجربه ای برای استفاده از مواد طبیعی مثل ژل رویال برای درمان لوپوس یا کنترل آن داشته اید حتما از طریق نظرات با ما در میان بگذارید. قطعا تجربیات شما در مبارزه با این بیماری می تواند برای بسیاری از افراد مفید باشد. با کمک هم و با استفاده از تجربه، در مبارزه با سل پوستی پیروز خواهیم شد.

۹
۱
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید