۶۷۹
۵
۰

برگزاری وبینار رمزگشایی نتایج آزمون عسل در 30 فروردین

برگزاری وبینار رمزگشایی نتایج آزمون عسل در 30 فروردین
وبینار رمزگشایی نتایج آزمون عسل با محورهای کاربردی در این ایام قرنطینه می‌تواند از منزل یا محل کار ساعت آموزشی دلپذیری را برای اهالی صنعت زنبورداری مهیا کند که در این کارگاه علمی مهندس بهزاد رفاهی به واکاوی استانداردهای جهانی، نحوه تعیین اصالت و تشریح آزمون‌های فیزیکو شیمیایی و ارگانولپتیک عسل می‌پردازد.

به گزارش سرویس همایش‌ها و نمایشگاه‌های پایگاه خبری صنعت زنبورداری ایران، وبینار عسل شناسی با عنوان: رمزگشایی نتایج آزمون عسل، در تاریخ شنبه 30 فروردین‌ماه جاری از ساعت 18 عصر برگزار می‌شود.

اهالی صنعت زنبورداری، دانشجویان، محققین و عموم علاقه‌مندان این رشته می‌توانند از طریق مجازی این کارگاه آموزشی که در سایت ایسمینار ارائه می‌شود را دنبال کنند و در آن تعامل و پرسش و پاسخ نیز داشته باشند.

مدرس این وبینار، مهندس بهزاد رفاهی از محققین پرتلاش صنعت زنبورداری و پژوهشگر عسل‌های شاخص ایران است که دارای سال‌ها تجربه در آزمایشگاه‌های تخصصی و مرجع تست عسل است.

به گزارش عسلنا، موضوعات و محورهای این وبینار را، نحوه تعیین کیفیت و اصالت عسل‌ها، آشنایی با استانداردهای بین‌المللی عسل و تشریح آزمون‌های ارگانولپتیک و فیزیکوشیمیایی عسل تشکیل می‌دهد.

 

 

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ارائه پرسش‌ها یا موضوعات پیشنهادی و درخواست تعامل و مشارکت با شماره تلفن 09153072870 ارتباط برقرار کنند.

این سلسله وبینارها در جهت افزایش دانش عمومی و امر مهم آموزش و به‌روز شدن اطلاعات اهالی این صنعت برگزار می‌شود و موضوعات ارائه‌شده به‌صورت کاربردی عرضه می‌شود و قطعاً برای صادرکنندگان محصولات زنبورعسل اطلاع از استانداردهای جهانی ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

به گزارش عسلنا، وبینار مورداشاره به مدت یک و نیم ساعت ارائه می‌شود و علاقه‌مندان با ورود به سایت: (https://eseminar.tv/register) یا از طریق درگاه (https://eseminar.tv/wb5144) ثبت‌نام کنند.

لازم به توضیح است، دوستان قبل از ثبت‌نام بایستی حتماً در سایت ایسمینار ثبت‌نام شوند. توصیه می‌کنیم حتماً لینک ذیل رو خوب مطالعه فرمایید و برای راهنمایی بیشتر در مورداستفاده از وبینار به پایگاه وبینار اسکای روم به آدرس: ( https://b2n.ir/467504) مراجعه کنند.

همچنین مخاطبان محترم ضمن استفاده از مطالب جامع کانال تلگرامی محبوب و مرجع (Honey Bee Channel) به آدرس (https://t.me/HoneyBeeIran) با ادمین این کانال نیز در خصوص شرکت در این وبینار و هرگونه پیشنهاد و پرسش مکاتبه کنند.

۵
۰
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید