۱۸۵۲
۵
۱

برای کاهش استرس گرده گل مصرف کنید

برای کاهش استرس گرده گل مصرف کنید
گرده گل اثرات فوق العاده ای بر روی استرس دارد. این ماده با تقویت مغز، تامین نیازهای بدن، کاهش آلرژی و افزایش انرژی، تمرکز و قوای ایمنی بدن، نقش موثری بر روی پیشگیری و درمان استرس ایفا می کند.

استرس یکی از مشکلات بسیار بزرگی است که خود عاملی برای بروز بیماری های مختلف است. هرچند بارها در مواقع مختلف شنیده ایم که استرس تا حدی می تواند برای ایجاد انگیزه مفید باشد؛ اما در هر صورت وجود استرس معضلات کوتاه مدت و بلند مدتی برای بدن انسان به همراه دارد. استرس می تواند مشکلات روحی مثل افسردگی به همراه داشته باشد یا حتی باعث بروز برخی مشکلات قلبی عروقی شود.

متاسفانه راهکار ساده و دم دستی برای غلبه بر استرس، استفاده از داروهای شیمیایی است. داروهای آرام بخش که برخی افراد به سادگی از آنها استفاده می کنند، مضرات فراوانی برای بدن فرد به همراه دارند. البته شاید تمامی این عوارض در برابر وابستگی فرد به این داروها ناچیز باشد. اگر به مصرف داروهای ضد استرس عادت کنید، تقریبا غلبه بر استرس بدون دارو برای شما نا ممکن می شود.

مواد طبیعی زیادی برای کاهش استرس وجود دارد. بسیاری از دمنوش ها اثرات بی نظیری بر روی کم کردن استرس می گذارند. از دمنوش بابونه گرفته تا اسطوخدوس از بهترین نوشیدنی های آرامش بخش و ضد استرس هستند. شربت عسل نیز به تنهایی می تواند استرس شما را کاهش دهد. گرده گل نیز یکی از این مواد طبیعی است که نه به صورت آنی بلکه به صورت ریشه ای به درمان استرس شما پرداخته و سعی می کند تا جای ممکن شما را از این بیماری دور کند.

در این مطلب به اثرگذاری گرده گل بر روی کاهش استرس اشاره خواهیم کرد. اگر با استرس های ساده تا مزمن مواجه هستید، گرده گل می تواند به عنوان درمانی موثر برای شما مورد استفاده قرار گیرد. شاید وقت آن رسیده باشد که داروهای مضری که مصرف می کنید را کنار گذاشته و به سراغ استفاده از مواد طبیعی مثل گرده گل بروید. البته قبل از آن، خواندن این مطالب هم خالی از لطف نیست.

 

 

گرده گل باعث تقویت مغز می شود

یکی از دلایل اصلی ایجاد استرس های شدید، ضعیف بودن مغز است. این موضوع اصطلاحا در طب سنتی به سرد بودن مغز تعبیر می شود. در واقع مشکل از آنجایی شروع می شود که مغز شما گرمای لازم برای مبارزه با بیماری های روحی را ندارد که یکی از آنها استرس است. اگر مغز شما با قدرت کافی با مشکلات مواجه شود، احتمال ابتلا به استرس کمتر شده و شما در مواجهه با اتفاقات مختلف، رفتارهای بهتری از خود بروز می دهید. اگر مغز شما گرمای کافی را داشته باشد، به جای نگرانی و اضطراب، تلاش می کنید تا از قدرت مغزی خود برای برطرف کردن مشکل استفاده کنید. در این صورت احتمال بروز استرس به شدت کاهش پیدا می کند.

گرده گل یکی از مواد مغزی و موثر برای قدرت بخشیدن به قدرت مغز شما است. گرده گل می تواند باعث گرمای مغز شده و به همین علت است که از این ماده برای درمان بیماری های روحی مثل افسردگی استفاده می شود. تحقیقات نشان داده مصرف مداوم و بلندمدت گرده گل به درمان استرس کمک می کند. گرده گل نه تنها باعث برطرف شدن استرس می شود بلکه شما را در برابر استرس های آینده نیز مقاوم می کند. البته قطعا اثرگذاری این ماده طبیعی بر روی مغز، یک اثر بلندمدت است. باید از گرده گل به صورت مداوم و البته هوشمندانه استفاده شود.

گرده گل انرژی شما را افزایش می دهد

عموما استرس با نوعی بی حالی و کمبود انرژی همراه است. این کمبود انرژی خود باعث تشدید استرس و بروز مشکلات بدتر خواهد شد. گرده گل به عنوان یک ماده انرژی زا فوق العاده قوی، می تواند به شما برای افزایش سطح انرژی بدن کمک کند. این ماده به ویژه در ترکیب با شربت عسل، اثرگذاری فوق العاده ای بر روی سطح انرژی بدن شما گذاشته و تا جای ممکن می تواند از بروز استرس های مختلف جلوگیری به عمل آورد.

برای اینکه در شرایط استرس زا خودتان را نبازید، گرده گل ماده موثری برای شما محسوب می شود. با افزایش سطح انرژی توان فعالیت برای برطرف کردن مشکل و بیرون آمدن از شرایط استرس زا فراهم خواهد شد. کافی است یکبار این تجربه را امتحان کنید. قطعا از اثرات گرده گل شگفت زده خواهید شد.

با گرده گل، نوشابه انرژی زا طبیعی بسازید

گرده گل و برطرف کردن مشکلات تغذیه ای

محققان دریافته اند که بخشی از دلایل بروز استرس در افراد مرتبط با تغذیه نامناسب است. این سوء تغذیه باعث می شود تا احتمال بروز استرس در اتفاقات پیش پا افتاده هم افزایش پیدا کند. این در حالی است که بررسی ها نشان دهنده مقاومت بیشتر افراد با تغذیه مناسب، در برابر عوامل استرس زا است. گرده گل یک مکمل غذایی فوق العاده است. مصرف منظم و با دوز مناسب از این ماده مغذی، مواد معدنی مورد نیاز بدن را تامین کرده و باعث برطرف شدن سوء تغذیه می شود. همین موضوع به صورت غیر مستقیم به درمان استرس و پیشگری از این مشکل ذهنی کمک خواهد کرد.

افزایش تمرکز به کمک گرده گل

به دلیل ترکیبات معدنی موجود در گرده گل، این ماده یکی از مواد موثر برای افزایش تمرکز است. شما با مصرف روزانه مقداری گرده گل، می توانید به مرور شاهد افزایش تمرکز خود باشید. این تمرکز اثرات فوق العاده ای بر روی بدن و همچنین زندگی شخصی و اجتماعی تان دارد. یکی از این اثرات، کاهش استرس است. اگر ذهنی متمرکز بر روی اهداف و فعالیت های خود داشته باشید؛ احتمالا کمتر دچار استرس می شود و اگر هم با استرس مواجه شوید، خیلی سریع وارد فاز کنترل خواهید شد. از گرده گل برای مدیریت تمرکز خود استفاده کنید.

با گرده گل، آلرژی کاهش و سیستم ایمنی افزایش پیدا می کند

محققان دریافته اند که یکی از دلایل عمده ایجاد استرس در افراد بالغ، وجود آلرژی است. به همین علت عوامل استرس زا در فصولی مثل بهار بیشتر بر روی افراد اثر می گذارند. همچنین برخی تحقیقات بالینی نشان می دهد که ضعیف بودن سیستم ایمنی بدن، عاملی برای عدم تحمل شرایط استرس زا است. استفاده از مواد ضدحساسیت و آلرژی و همچنین مصرف موادی که باعث افزایش سیستم ایمنی فرد شود، اثرات خوبی برای پیشگیری از استرس و برطرف کردن آن دارد.

گرده گل تولید شده توسط زنبور عسل از جمله مواد طبیعی است که هم ضد آلرژی است و هم می تواند به تقویت سیستم ایمنی افراد کمک کند. به ویژه اگر عسل و گرده گل را با هم میل کنید، اثرات دوچندانی را برای تقویت سیستم ایمنی خود دریافت خواهید کرد و از این طریق نیز به مبارزه با استرس می پردازید.

گرده گل؛ یک واکسن طبیعی برای آلرژی

سخن آخر

گرده گل اثرات فوق العاده ای بر روی استرس دارد. این ماده با تقویت مغز، تامین نیازهای بدن، کاهش آلرژی و افزایش انرژی، تمرکز و قوای ایمنی بدن، نقش موثری بر روی پیشگیری و درمان استرس ایفا می کند. کافی است از این ماده به صورت هوشمندانه استفاده کنید. اضافه کردن گرده گل به سبد غذایی خانواده، از بروز بیماری های مختلفی جلوگیری می کند که استرس تنها یکی از آنها است.

۵
۰
۱ دیدگاه
 
ir
ش.قدیری | ۳ سال پیش
من مدام استرس و اضطراب دارم ولی افسردگی ندارم خیلی دکتر هم رفتم همه کاری کردم ولی باز هم این استرسم نرفته یعنی گرده گل میتونه منو درمان کنه ؟
۰
۰
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید