۱۳۲۹
۹
۲

شیر پاک کن ژل رویال؛ یک محصول طبیعی بدون ضرر

شیر پاک کن ژل رویال؛ یک محصول طبیعی بدون ضرر
شرکت های بزرگی در دنیا تصمیم گرفته اند تا از ژل رویال برای تولید شیر پاک کن های باکیفیت خود استفاده کنند. با این حال هنوز هم شرکت های ایرانی برای استفاده از ژل رویال برای تولید چنین محصولاتی، شک می کنند

پاک کننده پوست صورت که به شیر پاک کن Cleansing Milk معروف است، یکی از انواع لوازم بهداشت پوست صورت است که تقریبا در تمامی خانه های ما ایرانی ها پیدا می شود. از شیر پاک کن برای پاک کردن آرایش به ویژه پاک کردن صورت قبل از خواب استفاده می شود. کیفیت شیر پاک کن نقش مستقیمی بر روی سلامت پوست و زیبایی فرد دارد. اگر از شیر پاک کن های بی کیفیت استفاده شود، احتمال آسیب رسیدن به پوست صورت وجود دارد.

ژل رویال به عنوان یکی از بهترین موادی که برای مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می گیرد، می تواند به عنوان یک ماده موثر در تولید شیر پاک کن نیز به کار رود. خوشبختانه در حال حاضر برخی از شرکت های معتبر در دنیا با تولید شیر پاک کن هایی که در آن ها از ژل رویال هم استفاده شده، رسما وارد فاز استفاده از این ماده در محصولات پاک کننده صورت شده اند.

در این مطلب قصد داریم به برخی نکات در مورد اهمیت استفاده از ژل رویال در تولید شیر پاک کن اشاره کنیم. البته بهتر است در این محصولات پاک کننده پوست صورت از برخی مواد دیگر هم استفاده شود که در ادامه به آنها نیز اشاره کرده ایم. شاید خرید شیر پاک کن ژل رویال در ایران به سادگی امکان پذیر نباشد؛ اما شاید بتوانید با اطلاع از خواص این ماده، نوعی از این مواد پاک کننده صورت را در خانه درست کنید. پس بهتر است قبل از هر چیز با اهمیت ژل رویال برای اضافه شدن به این محصول بیشتر آشنا شوید.

چرا از ژل رویال برای تولید شیر پاک کن استفاده می شود؟

پاکسازی، اولین قدم برای بدست آوردن پوست سالم است. شیر پاک کن های طبیعی که در آن ها از ژل رویال استفاده شده باشد، به آرامی ناخالصی ها و باقی مانده های آرایش را بدون ایجاد مشکل در رطوبت پوست از بین می برند و پوست را نرم و صاف می کنند. این شاید خلاصه ای از علت استفاده از ژل رویال در تولید شیر پاک کن باشد.

 

 

مزایای زیادی برای استفاده از ژل رویال برای تولید پاک کننده و تمیزکننده پوست صورت وجود دارد. اگر شیر پاک کنی که استفاده می کنید از ژل رویال غنی شده باشد، برای استفاده روزانه مناسب خواهد بود. چنین محصولی تعادل بیولوژیکی پوست را حفظ کرده و مقاومت آن در برابر استرس و خستگی را بهبود می بخشد.

به طور کلی ژل رویال یک ماده آبرسان است. در نتیجه اگر از کرم های تمیزکننده پوست صورت ژل رویال استفاده کنید، نگراین بابت آبرسانی به پوست خود نخواهید داشت. همچنین ژل رویال تغذیه کننده پوست و ترمیم کننده پوست شما نیز خواهد بود. ناگفته نماند که ژل رویال قابلیت ارتجاعی و انعطاف پذیری در پوست را افزایش داده و باعث تقویت سیستم دفاعی طبیعی پوست می شود. در واقع شما با یک تیر چند نشان را می زنید؛ هم آرایش خود را با شیر پاک کن ژل رویال از روی صورت پاک می کنید و هم به تقویت پوستتان می پردازید.

مواد تشکیل دهنده شیر پاک کن ژل رویال

مواد تشکیل دهنده اصلی شیر پاک کن ژل رویال، همان ماده ژل رویال است که عموما به صورت پودر شده مورد استفاده قرار می گیرد تا نگهداری از شیر پاک کن دچار مشکل نشود. علاوه بر ژل رویال بسته به اینکه از چه برند معتبری خرید خود را انجام می دهید، ممکن است ترکیبات مختلفی درون کرم قرار داده شده باشد. با این حال استفاده از لیپوزوم ها، هیالورامین، گلیکوپروتئین ها، بره موم و در برخی از برندها آلوئه ورا و بابونه نیز مرسوم است. در هر صورت بد نیست نگاهی به ترکیبات شیر پاک کن قبل از نهایی شدن خرید بیاندازید.

رسپی های زیادی برای درست کردن شیر پاک کن در خانه وجود دارد. سعی می کنیم یکی از رسپی های پر کاربرد که در آن از ژل رویال هم استفاده شده را در مطلبی مجزا با شما به اشتراک بگذاریم تا محصولی فوق العاده پرخاصیت برای پوست را در خانه خود تهیه کنید.

پاک کننده پوست صورت ژل رویال عموما برای چه پوست هایی مناسب است؟

به طور کلی شیر پاک کن هایی که با ژل رویال تهیه می شوند، برای پوست های زیر مناسب هستند

• پوست مختلط

• پوست های غیر شاداب

• پوست خشک که تحت تأثیر عوامل محیطی قرار دارد

• پوست های بالغ که کمبود انرژی دارند

با این حال بهتر است قبل از خرید محصول، حتما اطلاعات روی آن را مطالعه کنید. بسته به ترکیباتی که شیر پاک کن دارد، ممکن است برای برخی پوست ها به صورت تخصصی تولید و عرضه شده باشد.

اگر شیر پاک کن خانگی تهیه می کنید، با توجه به مواد دیگری که برای درست کردن پاک کننده صورت مورد استفاده قرار می دهید، می تواند برای پوست های مختلف مناسب باشد. در هر صورت این ژل رویال نیست که به تنهایی تعیین کننده مناسب بودن ژل رویال برای نوع خاصی از پوست است؛ بلکه مواد دیگر هم اثرات زیادی در این زمینه دارند.

 سخن آخر

شرکت های بزرگی در دنیا تصمیم گرفته اند تا از ژل رویال برای تولید شیر پاک کن های باکیفیت خود استفاده کنند. با این حال هنوز هم شرکت های ایرانی برای استفاده از ژل رویال برای تولید چنین محصولاتی، شک می کنند. اگر بخواهید می توانید با استفاده از سایت هایی که اقدام به خرید لوازم آرایشی و بهداشتی از سایت های خارجی به ویژه آمازون می کنند، شیر پاک کن باکیفیت ژل رویال را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

اگر به پوست خود علاقه مند هستید و نمی خواهید بعدها حسرت پوست زیبای خود را بخورید و برای بازگردادندن سلامت و زیبایی به پوستتان میلیون ها تومان هزینه کنید، بهتر است در انتخاب مواد آرایشی و بهداشتی به ویژه شیر پاک کن، دقت کنید. این مواد شاید در ظاهر تاثیر چندانی بر روی پوست ندارند؛ اما در دراز مدت ممکن است آسیب های زیادی به پوست شما وارد کنند. سعی کنید از محصولات باکیفیت استفاده کنید تا سلامت پوستتان حفظ شود. یک شیر پاک کن ژل رویال باکیفیت اگرچه هزینه نسبتا زیادی برای شما دارد؛ اما در عوض از هزینه های درمان جلوگیری به عمل می آورد.

 

۹
۰
۲ دیدگاه
 
ir
مهری | ۳ سال پیش
مگه شیر پاک کن ژل رویالی توی ایرانم هست؟
۰
۰
 
 
ir
زهرا | ۳ سال پیش
ببخشید از کجا می تونیم شیر پاک کن ژل رویال بخریم؟ چون فکر کنم خرید شیر پاک کن ژل رویال توی ایران امکان پذیر نیست و فقط از آمازون و اینا میشه خرید. درسته؟
۰
۰
پاسخ کارشناس:
سلام. بله خوشبختانه بعضی از سایت های اینترنتی در ایران شیر پاک کن حاوی ژل رویال عرضه کردن. البته به صورت خانگی هم می تونین این مدل شیر پاک کن ها رو تولید کنید یا از تولیدکنندگان معتبر خانگی استفاده کنید.
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید