۱۶۰۳
۳
۰

عسل ژل رویال؛ ژل رویال را باکیفیت مصرف کنیم

عسل ژل رویال؛ ژل رویال را باکیفیت مصرف کنیم
عسل ژل رویال یک محصول عالی و بی نظیر برای درمان بسیاری از بیماری ها است. کافی است روزانه چند قاشق چای خوری یا حتی کمتر از این میزان، مصرف عسل ژل رویال را در برنامه خود قرار دهید تا به خواص آن پی ببرید.

ژل رویال به عنوان یکی از مواد طبیعی شناخته می شود که برای درمان بیماری های مختلف به ویژه در درمان ناباروری مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده توانسته نظر بسیاری از دانشمندان برای استفاده در روند درمان بیماری های سختی مثل درمان سرطان را نیز به خود جلب کرده است. ژل رویال به روش های مختلفی مصرف می شود. ترکیب عسل با ژل رویال یکی از روش های مصرف این ماده است.

دلایل مختلفی وجود دارد که عسل را با ژل رویال مخلوط کنیم و از آن ماده ای جدید بسازیم. ترکیب عسل و ژل رویال می تواند برای درمان بیماری های مختلف یا ارتقاء سلامتی به کار گرفته شود. خوشبختانه در سال های اخیر محصولی با نام عسل ژل رویال تولید و توسط شرکت های مختلف روانه بازار شده است. این محصول که ترکیب عسل با مقدار مشخصی از ژل رویال است، کمک می کند تا شما نیازی به دردسر های معمول برای ترکیب این دو ماده را نداشته باشید. در نتیجه با محصول آماده ای مواجه هستید که می تواند برای درمان بیماری مورد استفاده قرار گیرد.

نکات ویژه عسلنا در مورد روش های فراوری و مصرف ژل رویال:

در این مطلب قصد داریم تا ضمن معرفی عسل ژل رویال، در مورد ویژگی های این ماده و علت تولید این محصول بیشتر صحبت کنیم و بگوییم که چرا بهتر است به جای خرید عسل و ژل رویال به صورت مجزا و ترکیب کردن این دو ماده با یکدیگر، آن را به عنوان یک محصول واحد از شرکت های معتبری که به عملکرد آن ها اطمینان داریم، خریداری کنیم. اگر شما هم قصد مصرف ژل رویال را دارید بد نیست قبل از خرید ژل رویال، اطلاعاتی که در این مطلب آمده را دوره کنید تا انتخاب بهتری در این زمینه داشته باشید. شاید شما هم به جای خرید ژل رویال برای خرید ترکیب این ماده با عسل طبیعی ترغیب شدید!

 

 

چرا عسل ژل رویال؟

ژل رویال به روش های مختلفی فراوری و عرضه می شود. کپسول ژل رویال از محبوب ترین انواع این ماده و ژل رویال خام نیز به عنوان ساده ترین نوع عرضه آن به حساب می آید. عسل ژل رو.یال نیز یکی از روش های فراوری و عرضه این ماده برای مصرف کننده است.

همان طور که می دانید نگهداری ژل رویال مشکلات خاص خود را دارد. این ماده در حالت مایع نمی تواند در دمای محیط به صورت سالم باقی بماند و خیلی سریع فاسد می شود. حتی اگر ژل رویال مایع در دمای محیط فاسد هم نشود، خاصیت خود را از دست می دهد. به همین علت زمانی که ژل رویال را از فروشنده خریداری می کنید، علاوه بر دقت به تاریخ انقضای این ماده، باید توجه داشته باشید که آیا فروشنده آن را در دمای مناسب یعنی در فریزر نگهداری کرده است یا خیر. حتی نگهداری چند ساعت در خارج از فریزر نیز ممکن است خواص این ماده را از بین برده باشد.

با توجه به اینکه ژل رویال ماده ای گران قیمت محسوب می شود و قطعا برای مصرف درمانی یا بهداشتی خریداری شده است، خرید ژل رویال خام آنقدرها صحیح به نظر نمی رسد. چون ممکن است فروشندنه به خوبی از آن نگهداری نکرده باشد یا حتی خود شما توانایی نگهداری صحیح از آن را نداشته باشید.

عسل یک ویژگی بسیار خاص و جالب توجه دارد و آن این است که اگر به میزان مشخصی ژل رویال درون آن مخلوط شود، می تواند از فاسد شدن ژل رویال در دمای بالاتر از صفر جلوگیری به عمل آورد. یعنی اگر شما به جای ژل رویال مایع، ترکیب عسل ژل رویال را خریداری کنید، دیگر لازم نیست آن را درون فریزر قرار دهید و می توانید آن را در دمای محیط نگهداری نمایید. البته بهتر است که از عسل ژل رویال در یخچال نگهداری شود؛ با این حال خیال شما را از بابت از دست رفتن خواص این ماده راحت تر خواهد بود.

ترکیب عسل و ژل رویال به طور کلی یک تکیب فوق العاده است. در واقع عسل می تواند خواص ژل رویال را تکمیل کرده و در نتیجه به شما برای درمان بیماری های مختلف بیشتر کمک کند. به طور کلی عسل نوعی مکمل ژل رویال محسوب می شود.

با ترکیب ژل رویال در عسل، می توانید هم از خواص این ماده بهره مند شوید، هم نگهداری آن برای شما راحت تر خواهد بود و هم مطمئن خواهید بود که این ماده حتی در فروشگاه نیز در شرایط مختلف سالم باقی می ماند و خواصش حفظ شده است. در نتیجه خرید عسل ژل رویال یکی از بهترین گزینه ها برای مصرف این ماده حیات بخش و طبیعی به ویژه برای درمان بیماری های مختلف است.

چرا عسل ژل رویال آماده تهیه کنیم؟

قبول داریم که به طور کلی اعتماد کردن به فروشندگانی که اقدام به فروش عسل ژل رویال می کنند کار چندان ساده ای نیست. اینکه شما بتوانید به یک برند اعتماد کنید و مطمئن باشید که ژل رویال با کیفیت را در عسل طبیعی ترکیب کرده، کار سختی به نظر می رسد. اما باید بدانید که ترکیب کردن ژله رویال درون عسل یک کار تخصصی است و قطعاً شما بدون علم و داشتن تجهیزات مناسب، نمی تواند این کار را انجام دهید.

به طور میانگین باید در هر ۱۰۰ گرم عسل طبیعی تنها ۲ الی ۳ گرم ژله رویال ترکیب شود. اگر قرار باشد میزان ژل رویال افزایش پیدا کند، احتمالاً عسل تخمیر شده و دیگر توانایی نگهداری ژل رویال و جلوگیری از فاسد شدن آن را نخواهد داشت.

علاوه بر این، در مخلوط کردن خانگی عسل ژل رویال به دلیل غلظت بالای عسل، ژل رویال به خوبی درون عسل ترکیب نمی شود. در نتیجه یک قاشق عسل حاوی میزان کمی از ژل رویال است و قاشق دیگر دوز بالایی از ژل رویال را در خود جای خواهد داد. همین موضوع باعث عدم کاربرد عسل ژل رویال تولید شده در خانه برای درمان بیماری ها خواهد بود و ممکن است احتمال فاسد شدن ژل رویال افزایش پیدا کند.

توصیه می کنیم با انتخاب یک برند یا شرکت عرضه کننده معتبر در زمینه تولید عسل ژل رویال این ماده را به صورت یک محصول واحد خریداری کنید تا با خیال راحت برای درمان بیماری های خود اقدام نمایید

سخن آخر

عسل ژل رویال یک محصول عالی و بی نظیر برای درمان بسیاری از بیماری ها است. کافی است روزانه چند قاشق چای خوری یا حتی کمتر از این میزان، مصرف عسل ژل رویال را در برنامه خود قرار دهید تا به خواص آن پی ببرید. دلایل مختلفی وجود دارد که به جای خرید ژل رویال خام، به سراغ خرید این محصول برویم؛ در نتیجه در هنگام خرید ژل رویال به این نکات و دلایل توجه داشته باشید.

۳
۲
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید