۲۶۸۵
۲
۰

بهبود درد استخوان با کمک مصرف هوشمندانه ژل رویال

بهبود درد استخوان با کمک مصرف هوشمندانه ژل رویال
ژل رویال به عنوان ماده ای موثر برای درمان درد استخوان شناخته می شود. بسیاری از شرکت های داروسازی به دنبال کسب مجوز برای استفاده از این ماده در داروهای مربوط به تقویت استخوان بوده که نشان از شناخته شده بودن خواص ژل رویال برای استخوان است.

درد استخوان یکی از دردهایی است که اگرچه در سنین پیری بیشتر به سراغ افراد می آید؛ اما جوانان نیز ممکن است به این درد مبتلا شوند. دلایل مختلفی برای بروز درد استخوان وجود دارد. با این حال هنوز روش درمانی قطعی برای درمان این بیماری وجود ندارد. با این حال طب سنتی و طب اسلامی از گذشته تا به امروز راهکارهای خوبی برای درمان درد استخوان داشته اند که یکی از آن ها ژل رویال بوده است.

ژل رویال ماده ای گرانقیمت است که به وسیله زنبور عسل تولید می شود. این ماده خواص زیادی برای بدن انسان به همراه دارد که تنوع این خواص باعث شده تا ژل رویال را به عنوان یک معجون طبیعی برای درمان بیماری های مختلف بدانند. با این حال هنوز بسیاری از خواص ژل رویال در هاله ای از ابهام قرار دارد و دانشمندان در حال تحقیق بیشتر بر روی آن هستند.

یکی از خواص ژل رویال اثرگذاری بر روی استحکام استخوان و کاهش درد استخوان است. خواص درونی ژل رویال کمک می کند تا این ماده بتواند برای درمان درد استخوان مورد استفاده قرار گیرد. البته هنوز تحقیقات علمی در این زمینه به نتایج قطعی نرسیده است اما خوشبختانه طب سنتی نظرات مثبتی برای استفاده از این ماده برای درمان درد استخوان دارد.

بسته ویژه عسلنا برای درمان و بهبود مشکلات استخوانی:

 

 

در این مطلب تلاش کرده ایم تا با مروری مختصر بر بیماری درد استخوان یا درد استکلتی، به علت تاثیرگذاری ژل رویال بر روی این بیماری بپردازیم. مطمئنا اگر به این بیماری و درد مبتلا باشید، امتحان کردن استفاده از ژل رویال نیز نمی تواند آنقدرها دور از ذهن باشد. چراکه ژل رویال برای اکثر افراد بدون عوارض جانبی است و به امتحان کردن آن برای رسیدن به خواص ژل رویال می ارزد.

کوتاه در مورد درد استخوان

دلایل درد استخوان متفاوت است. این دردها ممکن است با ساییدگی و پارگی بافت ماهیچه ای ایجاد شوند. حرکات تند و تیز، تصادف، افتادن از بلندی، شکستگی، دررفتگی و ضربات مستقیم به عضله نیز می تواند از گزینه هایی باشد که منجر به درد استخوان می شود. بی حرکتی طولانی مدت نیز یکی از دلایل ایجاد درد در قسمت های مختلف بدن به ویژه در قسمت های استخوانی و اسکلتی عضلانی است.

یکی از مهمترین دلایل ایجاد مشکل در استخوان و بروز درد در استخوان، کمبود ویتامین ها است. ویتامین ها کمک می کنند تا استحکام استخوان حفظ شود و به همین علت از بروز درد استخوان جلوگیری می کنند. در بین انواع ویتامین ها، ویتامین ب 12 از جمله ویتامین های موثر برای استحکام استخوان و جلوگیری از بروز بیماری های استخوانی از جمله درد استخوان است. تامین ویتامین ب12 مورد نیاز بدن نقش مهمی در کاهش درد استخوان و جلوگیری از تشدید بیماری دارد.

علاوه بر این، کلسیم نیز به استحکام استخوان کمک می کند. کلسیم به عنوان یکی از مهمترین املاح مورد نیاز استخوان، می تواند در برابر ناملایمات ایجاد شده برای این قسمت از بدن مفید باشد. در نتیجه احتمالا تامین کلیسیم به درمان درد استخوان نیز کمک خواهد کرد.

روش های مختلفی برای درمان درد استخوان وجود دارد. با این حال به نظر می رسد ماساژدرمانی و استفاده از مواد طبیعی از بهترین روش های درمان این بیماری باشند. به ویژه ماساژ دادن با روغن بادام تلخ و همچنین ویکس طبیعی که حاوی فلفل و برخی مواد طبیعی دیگر است،  برای درمان درد استخوان معجزه می کند. البته روش های درمانی شیمیایی مثل مصرف قرص ها و تزریق مواد دارویی نیز برای درمان درد استخوا تجویز می شود که عوارض جانبی زیادی به همراه دارد.

ژل رویال چه خواصی برای درمان درد استخوان دارد؟

ژل رویال ماده ای شیری رنگ با طعم و عطری خاص است که برای درمان بیماری های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. به چند دلیل می توانیم از ژل رویال برای درمان درد استخوان نیز استفاده کنیم. هر کدام از این دلایل تنها برای برخی از افراد مفید خواهد بود. در نتیجه ممکن است ژل رویال درمانی برای عده ای از افراد مبتلا به درد استخوان مفید نباشد.

اولین دلیلی که از ژل رویال برای مشکلات استخوانی به ویژه تسکین درد استخوان استفاده می شود، وجود ویتامین ب12 در این ماده است. همانطور که می دانید ویتامین ب12 در واقع نقش مهمی در تولید «دی ان ای» دارد و از این طریق است که به سلامت استخوان کمک می کند. مصرف منظم ژل رویال کمک می کند میزان ویتامین ب 12 مورد نیاز استخوان تامین شده و در نتیجه مشکلات استخوانی که منجر به درد استخوان می شود نیز برطرف گردد.

ویژگی دیگر ژل رویال که به درمان درد استخوان منجر می شود، تامین کلسیم مورد نیاز بدن است. اگر ژل رویال با ماده موثر کافی میل کنید و مصرف آن را به صورت مداوم ادامه دهید، احتمالا بعد از مدتی شاهد بهبود میزان کلسیم استخوان خود خواهید بود. در این شرایط به احتمال زیاد می توانید به کاهش درد استخوان و البته درمان این مشکل امیدوار باشید.

دقت داشته باشید که هنوز نتایجی مبنی بر اینکه مصرف موضعی ژل رویال می تواند برای درمان درد استخوان مفید باشد به دست نرسیده است. در نتیجه آنچه در مورد خواص ژل رویال برای درمان درد استخوان بیان می شود، مربوط به مصرف خوراکی ژل رویال است.

اگر می خواهید از خواص ژل رویال برای درمان درد استخوان یا کاهش درد در نواحی اسکلتی خود استفاده کنید، مصرف کپسول ژل رویال و عسل ژل رویال می تواند گزینه خوبی باشد. البته ژل رویال خام نیز می تواند برای این مشکل مناسب به نظر برسد؛ اما هم نگهداری آن سخت است و هم طعم و بوی تندی دارد. شاید بهتر باشد از پودر ژل رویال استفاده کنید.

سخن آخر

ژل رویال به عنوان ماده ای موثر برای درمان درد استخوان شناخته می شود. بسیاری از شرکت های داروسازی به دنبال کسب مجوز برای استفاده از این ماده در داروهای مربوط به تقویت استخوان بوده که نشان از شناخته شده بودن خواص ژل رویال برای استخوان است. با این حال توجه داشته باشید که ژل رویال تنها در دراز مدت برای درمان درد استخوان اثرگذاری دارد. پس سعی کنید طب نظر متخصص طب سنتی یا پزشک از آن به صورت منظم و ادامه دار با فاصله های ماهانه مشخص شده استفاده کنید.

۲
۱
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید