۲۱۵۳
۵
۴

آیا ژل رویال برای درمان سرطان رحم کاربرد دارد؟

آیا ژل رویال برای درمان سرطان رحم کاربرد دارد؟
درمان سرطان رحم زمانی محقق می شود که به روش های طبیعی در کنار دیگر روش ها نگاه ویژه ای داشته باشید که مصرف ژل رویال یکی از این روش ها است.

وقتی اسم ژل رویال به میان می آید، اولین خاصیتی که به ذهن همه ما خطور می کند، خواص این ماده طبیعی برای درمان بیماری های زنانه به ویژه نازایی است. البته این حس درستی است و ژل رویال بهترین خواص را برای درمان بیماری های مختص بانوان را دارد. با این حال کمتر به خواص ژل رویال برای بیماری های عمومی مثل درمان سرطان اشاره شده است. در هر صورت، وقتی قرار باشد از یک نوع سرطان که سرطانی زنانه است صحبت کنیم، احتمالا پذیرش عمومی بهتری نسبت به مصرف ژل رویال برای درمان آن وجود دارد. سرطان رحم یکی از سرطان های تخصصی بانوان است که می تواند به کمک ژل رویال کنترل یا درمان شود.

سرطان رحم از آن دست سرطان هایی است که می توان برای پیگیری و کنترل آن اقدام کرد. این سرطان اگرچه اسم ترسناکی دارد و سالانه جان بسیاری از بانوان را می گیرد؛ اما با استفاده از برخی راهکارها می توان جلوی ان را گرفت. شاید درمان سرطان رحم ساده نباشد؛ اما جلوگیری از پیشرفت آن با مواد طبیعی امکان پذیر است.

بیشتر در مورد درمان سرطان رحم با مواد طبیعی بخوانید: 

البته نمی توانیم بگوییم فرد مبتلا فقط و فقط از روش های طبیعی مثل استفاده از ژل رویال اقدام کند. متاسفانه مشکل اینجاست که برخی از مبتلایان به سرطان رحم، به هیچ وجه به روش های طبیعی توجهی ندارند؛ این در حالی است که به راحتی می توان در کنار روش های شیمیایی که البته بسیار مضر هستند، از روش های طبیعی نیز برای جلوگیری از پیشرفت بیماری استفاده کرد.

 

 

هرچند بره موم به عنوان یکی از بهترین مواد ضد سرطان شناخته شده و می تواند درمان انواع سرطان را به سرانجام برساند؛ اما ژل رویال نیز در برخی سرطان ها توانسته نتایج خوبی از خود نشان دهد. درمان سرطان رحم با ژل رویال نیز یکی از این موارد است که در سال های اخیر مورد توجه محققان قرار گرفته و تحقیقات زیادی بر روی آن در حال انجام است.

سرطان رحم چیست و چه روش های درمانی دارد؟

سرطان رحم یا سرطان آندومتر سرطانی مختص بانوان است که شروع این بیماری از رحم خواهد بود. این بیماری در واقع سرطان مخاط رحم است که به اختصار سرطان رحم نامیده می شود. این سرطان زمانی اتفاق می افتد که شاهد رشد و گسترش سلول های غیرطبیعی در مخاط رحم یا آندومتر باشیم.

یکی از ویژگی های سرطان رحم که باعث می شود این بیماری سریعتر از بسیاری از انواع سرطان ها تشخیص داده شود، علائم آن است. علائم سرطان رحم را می توان به قسمت های مختلفی تقسیم کرد؛ اما یکی از مهمترین علائم این بیماری که باعث تشخیص زودهنگام آن می شود، خونریزی واژینال غیرطبیعی به ویژه بعد از یائسگی است. البته علائم دیگری نیز برای سران رحم وجود دارد که در مطالب مجزا به آن اشاره خواهیم کرد.

برای تشخیص دقیق این بیماری سونوگرافی واژینال، سی تی اسکن و ام آر آی زا ناحیه لگن می تواند کمک کننده باشد. روش دقیق تر پس از انجام آزمایشات ابتدایی، بیوپسی آندومتر است. پزشک زنان این نوع آزمایش را در صورت مشکوک بودن فرد به سرطان مخاط رحم انجام می دهد. البته چندین روش دیگر نیز وجود دارد.

برای درمان سرطان رحم، جراحی یکی از متداول ترین راهکارها محسوب می شود. در جراحی، رحم از بدن زن جدا می شود که ممکن است تخمدان ها نیز از بدن او جدا گردند. در نتیجه امکان بارداری برای فرد وجود نخواهد داشت. به دلیل اینکه این بیماری عموما در سنین بعد از یائسگی رخ می دهد، دغدغه ای برای بچه دار شدن نیز وجود ندارد.

روش های دیگر درمانی شامل شیمی درمانی و پرتودرمانی است که احتمالا از عوارض جانبی آن مطلع هستید. با این حال این روش های درمانی در بسیاری از مواقع اجتناب ناپذیر است و حتی ممکن است پس از برداشتن رحم نیز نیاز شود. هورمون درمانی نیز یکی دیگر از روش های درمان سرطان آندومتر محسوب می شود که ویژگی های خاص خود را دارد.

روش های درمان طبیعی زیادی در طب سنتی و طب اسلامی برای مبارزه با انواع سرطان مثل سرطان رحم وجود دارد. همانطور که گفته شد بره موم در این زمینه بسیار کمک کننده است. عسل و ژل رویال نیز می توانند به درمان سرطان مخاط رحم کمک کنند.

ژل رویال چطور به درمان سرطان رحم کمک می کند؟

شاید برای شما همی این سوال پیش آمده باشد که ژل رویال چطور می تواند برای درمان سرطان رحم مفید باشد. ژل رویال در واقع از چند روش به درمان این بیماری کمک می کند. البته ممکن است همواره درمان میسر نباشد اما حداقل بدون عوارض جانبی از رشد و پیشرفت سلول های سرطانی جلوگیری به عمل می آورد. هرچند توصیه می کنیم هیچ گاه دیگر روش ها را به خاطر مصرف ژل رویال تعطیل نکنید و در کنار دیگر روش ها از ژل رویال هم استفاده کنید.

ژل رویال یک ماده آنتی اکسیدان قوی است. اثرات مواد آنتی اکسیدان بر روی رادیکال های آزاد کمک می کنند تا انواع سرطان با این ماده طبیعی تحت تاثیر قرار گیرند. علاوه بر این، بر اساس تحقیقی که در سال 2009 در مجله BMC منتشر شده است، ژل رویال از رسیدن خون به سلول های سرطانی و تومورها جلوگیری به عمل می آورد که منجر به از بین رفتن این سلول ها می شود.

در تحقیق دیگری که در سال 2010 به صورت تخصصی بر روی سرطان سینه و سرطان دهانه رحم انجام و در نشریه معتبر Plos One به چاپ رسید، وجود خواص استروژن در ژل رویال به عنوان عاملی برای مبارزه با سرطان رحم بیان شده است. این تحقیق مقدمه یا برای استفاده جهانی از ژل رویال در مبارزه با سرطان های زنانه به شمار می رود.

 

نکته جالب توجه دیگر این است که ژل رویال می تواند به کاهش عوارض برخی داروهایی که بانوان برای درمان سرطان رحم میل می کنند نیز کمک کند. کاهش عوارض داروهای سرطانی خود باعث شده تا ژل رویال ماده ای فوق العاده برای درمان سرطان اندومتر محسوب شود.

سخن آخر

درمان سرطان رحم زمانی محقق می شود که به روش های طبیعی در کنار دیگر روش ها نگاه ویژه ای داشته باشید که مصرف ژل رویال یکی از این روش ها است. سعی کنید با افراد و متخصین طب سنتی و طب اسلامی مشورت کنید و بهترین گزینه ها را برای درمان برگزینید. نگران نباشید، سرطان رحم می تواند درمان شود؛ اگر سریع و هوشمندانه اقدام کنید

۵
۱
۴ دیدگاه
 
ir
ساغر | ۳ سال پیش
واقعا تاثیر داره؟ بعضیا می گن هیچ اثری ندیدن و مشکل مخاط رحمشون برطرف نشده. میشه تجربیات واقعی رو منتشر کنید؟
۰
۰
 
 
ir
ساغر | ۳ سال پیش
ژل رویال برای سرطان رحم معجزه می کنه. مادر بزرگ من ژل رویال خورد و اصلا به طور عجیبی تومورهاش محو شدن. البته هنوز عوارضایی داره اما از اون حالت اول خارج شد
۰
۰
 
 
ir
ژاله | ۳ سال پیش
دکتر من هم توصیه ش این بود برای درمان سرطان رحم که متاسفانه چند ماهیه درگیرش هستم از ژل رویال استفاده کنم. اما راسش یکم شک دارم. بعضیا می گن این حرفا الکیه و تاثیر نداره فقط باید الکی کلی هزینه کنی. قراره برم پیش این دکتر طب سنتیا ببینم چی می گن. شما کسی رو دیدید که خوب بشه با این چیزا؟
۰
۰
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید