۱۸۰۹
۴
۰

اثرات ژل رویال بر روی چربی و کلسترول خون را دست کم نگیرید!

اثرات ژل رویال بر روی چربی و کلسترول خون را دست کم نگیرید!
ژل رویال برای درمان چربی خون بالا و تنظیم کلسترول و تری گلیسیرید معجزه می کند؛ اما باید حتما قبل از مصرف این ماده، مشورت های لازم با متخصصین انجام شود.

بالا رفتن چربی خون از آن دسته مشکلات و بیماری هایی است که می تواند عاملی برای بروز دیگر بیماری ها باشد. خود بالا بودن چربی خون نیز بسیار خطرناک است و می تواند به سکته یا حتی مرگ منجر شود. به همین علت است که اطبا در طب سنتی یا طب نوین، همواره در تلاش هستند تا با استفاده از برخی راهکارها، کلسترول خون را تنظیم کنند. به ویژه برای افرادی که در خطر ابتلا به سکته هستند، پایین نگه داشتن یا بهتر است بگوییم تنظیم کردن کلسترول خون بسیار مهم و حیاتی است.

برای تنظیم کلسترول خون راهکارهای مختلفی وجود دارد. از داروهای شیمیایی گرفته تا بسیاری از مواد طبیعی برای تنظیم کلسترول خون مورد استفاده قرار گرفته اند. اگر از قدیمی ها بپرسید که برای کاهش چربی خون چه مواد طبیعی مصرف کنیم، قطعا لیستی بلندبالا از مواد مفید و با ارزش را در اختیارتان قرار می دهند. از آب زرشک گرفته تا حتی شربت عسل طبیعی!

یکی از مواد طبیعی کمتر شناخته شده برای تنظیم کلسترول خون، ژل رویال است. شاه انگبین اگرچه از گذشته تا امروز به عنوان یک ماده غذایی خاص شناخته می شده و اطبا نیز آن را برای درمان بیماری ها تجویز یم کرده اند؛ اما به دلیل شناخت محدود از این ماده، کمتر مورد توجه مردم بوده است. این ماده حتی تا سال ها به عنوان یک ماده خاص برای پادشاهان و ملکه ها مورد استفاده قرار می گرفته و مردم عادی از وجود چنین ماده ارزشمندی بی اطلاع بوده اند.

بیشتر در مورد چربی خون بخوانید:

 

 

کدام عسل ها برای تنظیم کلسترول خون مناسب هستند؟

برای کنترل چربی خون بره موم مصرف کنید

 

در این مطلب قصد داریم به معرفی ژل رویال به عنوان ماده ای شفابخش در تنظیم کلسترول خون بپردازیم. ماده ای که به جرئت می تواند به عنوان یکی از بهترین مواد طبیعی برای تنظیم کلسترول و چربی خون شناخته شود. البته نباید این موضوع را نادیده بگیریم که برای استفاده از ژل رویال در درمان چربی خون بالا، حتما باید با پزشک طب سنتی ایرانی مشورت کنید. علت اهمیت مشورت در این زمینه، تداخل برخی داروهای مربوط به فشار خون و چربی خون با ژل رویال است. در ادامه بیشتر در این زمینه صحبت می کنیم.

ژل رویال ماده ای برای تنظیم کلسترول خون

همانطور که می دانید ژل رویال ماده ای بسیار ناشناخته و با ویژگی های خاصی است که هنوز بسیاری از جوانب این ماده ناشناخته باقی مانده است. جالب است بدانید که ژل رویال در آزمایش های بالینی نتایج فوق العاده از خود برای تنظیم کلسترول خون نشان داده؛ اما به دلیل مشخص نبودن تمامی مواد درونی آن، هنوز نتوانسته مجوزهای لازم را به عنوان دارویی مجزا برای کاهش چربی خون کسب کند. با این حال خوشبختانه دانشمندان تحقیقات گسترده ای بر روی اثرات ژل رویال بر روی کلسترول و چربی خون داشته اند.

نیاسین ژل رویال، ماده ای برای تنظیم کلسترول

یکی از مهمترین دلایلی که باعث شده از ژل رویال به عنوان داروی چربی خون بالا یاد شود، نیاسین موجود در آن است. ویتامین ب3 نقش مهمی در تقویت کلسترول خوب خون HDL دارد و ان را افزایش می دهد. در مقابل کلسترول بد خون یا LDL با مصرف ب3 کاهش پیدا می کند. همچنین میزان مناسبی از نیاسین می تواند تری گلیسرید خون را نیز که عاملی برای بالا رفتن چربی خون است، کاهش دهد.

ژل رویال ماده ای غنی  از ویتامین B3 است. همین موضوع باعث شده تا محققان از ژل رویال در مطالعات مختلف علمی به منظور تحقیق در مورد اثرگذاری آن بر روی کلسترول خون، استفاده کنند. در سال های اخیر این نوع آزمایش در انستیتوهای مختلفی در دنیا برگزار شده و برخی از این مطالعات نیز به چاپ رسیده است.

افزایش سوخت و ساز بدن

ویژگی دیگر ژل رویال که آن را برای مبارزه با چربی بالای خون مناسب کرده است، کمک به افزایش سوخت و ساز بدن است. بنا بر مطالعات انجام شده، ژل رویال می تواند چربی سوزی در بدن را سرعت بخشیده و به همین خاطر کلسترول خون به حد نرمال نزدیک می شود.

در یکی از آزمایشاتی که در یکی از کشورهای اروپایی انجام شده، 7 نفر از مبتلایان به کلسترول خون بالا با مصرف یک ماهه ژل رویال تحت درمان قرار گرفتند. جالب است که این افراد با کاهش وزن خود در این مدت زمان، سطح کلسترول بد خون را نیز کاهش دادند.

تنظیم کلسترول خون در دوران یائسگی

جالب است که ژل رویال که به عنوان یک مکمل هورمونی شناخته می شود، توانسته بر روی تنظیم کلسترول خون در بانوان یائسه نیز اثر بگذارد. البته مصرف ژل رویال در ابتدای دوران یائسگی توصیه نمی شود اما پس از شروع دوران یائسگی، مصرف ژل رویال از عوارض جانبی آن جلوگیری به عمل می آورد که یکی از آن ها بالا رفتن چربی خون است. در آزمایشی که در سال 2016 انجام شده، چند بانو که در دوران یائسگی بوده و LDL بالایی داشته اند، با مصرف دوره ای مکمل ژل رویال بدون اینکه وزن آن ها کم شود، با کاهش کلسترول خون مواجه شدند.

چرا ژل رویال را برای تنظیم چربی خون انتخاب کنیم؟

مواردی که در بالا به آن اشاره شد، تنها بخشی از خواص ژل رویال برای درمان چربی بالای خون است. ژل رویال می تواند به راحتی با این بیماری مبارزه کند و حتی از بروز آن در افرادی که شانس بالای ابتلا دارند، جلوگیری به عمل آورد.

اما اینکه چرا ژل رویال را برای پیشگیری و درمان چربی خون بالا یا تنظیم کلسترول انتخاب کنیم این است که ماده ژل رویال بدون هیچ عوارض جانبی است. این در حالی است که قرص های چربی خون و فشار خون عوارض زیادی با خود به همراه دارند. پس بهتر است از ماده ای استفاده کنیم که کمترین عوارض جانبی را داشته باشد.

هشدار: مصرف خودسرانه ژل رویال کار صحیحی نیست. نه ترک کردن قرص های چربی خون به یک باره توصیه می شود و نه استفاده همزمان ژل رویال با قرص هسا فشار خون و برخی قرص های چربی خون. بهترین راهکار مشورت با پزشک خبره یا متخصصین طب سنتی است. لطفا به هیچ وجه در این مورد درمانی، ژل رویال را بدون مشورت مصرف نکنید.

سخن آخر

ژل رویال برای درمان چربی خون بالا و تنظیم کلسترول و تری گلیسیرید معجزه می کند؛ اما باید حتما قبل از مصرف این ماده، مشورت های لازم با متخصصین انجام شود. با این حال به جرئت می توان گفت که ژل رویال یا شاه انگبین یکی از بهترین مواد طبیعی برای تنظیم کلسترول خون به شمار می رود.

۴
۰
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید