۱۹۸۲
۲۳
PNAZAR

گفتگو با استاد محمدرضا کوهی در خصوص مصرف ژله رویال و نگهداری در منزل

در اینستاگرام عسلنا/ دوشنبه 26 مهرماه 1400 از ساعت 19
در اینستاگرام عسلنا/ دوشنبه 26 مهرماه 1400 از ساعت 19
بنیان‌گذار صنعت ژله رویال ایران در یک گفتگوی زنده اینستاگرامی در خصوص محورهای مختلف مصرف ژله رویال و نگهداری در منزل با مخاطبان عسلنا و عموم مصرف‌کنندگان و اهالی جامعه زنبورداری کشور گفتگو خواهد کرد. این برنامه امروز، دوشنبه 26 مهرماه 1400 از ساعت 19 در صفحه اینستاگرام عسلنا (@asalna.ir ) برقرار خواهد  بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صنعت زنبورداری ایران، خوشبختانه در سال‌های اخیر، صنعت ژل رویال کشور به بلوغ و ظهور خاصی رسیده است و رشد تولید و کیفیت این محصول سلامت‌محور بارقه‌ای از امید و اعتماد را در دل زنبورداران و مدیران این صنعت روشن کرده است.

 دراین‌خصوص ضرورت دارد به جز آموزش‌های تولید، به‌صورت تخصصی در مورد نحوه مصرف، میزان مصرف و روش‌های نگهداری اصولی این محصول نیز آموزش‌های لازم به مصرف‌کنندگان و عموم مردم داده شود.

استاد محمدرضا کوهی، مدرس ارشد تولید ژله رویال معتقد است: حفظ و نگهداری ژله در منزل و نحوه مصرف آن دارای اهمیت زیادی است و اینکه این محصول بسیار قوی چقدر مصرف شود و یا مدت مصرف آن برای هر مصرف‌کننده بر اساس نیاز و علت مصرف چند روز باید تداوم یابد و تأثیراتی که ژله رویال بر بدن افراد می‌گذارد، حتماً باید موشکافی شود.

بنیان‌گذار صنعت ژله رویال ایران، می‌گوید: مصرف ژله رویال، گرچه خوب هست ولی حساسیت‌ها و در واقع محدودیت‌هایی را نیز در برمی‌گیرد و مصرف بی‌ضابطه و بدون درنظرگرفتن این موارد، می‌تواند اثرات نامطلوب و حتی مخربی بر بدن افراد و روند درمانی و مثبت موردنظر داشته باشد، لذا باید هم فروشندگان و هم مصرف‌کنندگان از نحوه درست مصرف مؤثر این محصول، باخبر باشند.

 

 

به گزارش عسلنا، در این راستا و در تداوم سلسله گفتگوهای زنده خبری کاربردی در اینستاگرام عسلنا با عنوان «نیش‌ونوش صنعت زنبورداری» دوشنبه 26 مهرماه 1400 از ساعت 19 در خدمت بنیان‌گذار صنعت ژله رویال ایران در یک گفتگوی زنده اینستاگرامی خواهیم بود تا در خصوص محورهای مختلف مصرف ژله رویال و نگهداری در منزل با مخاطبان عسلنا و عموم مصرف‌کنندگان و اهالی جامعه زنبورداری کشور به بپردازیم. این برنامه امروز، در صفحه اینستاگرام عسلنا (@asalna.ir ) برقرار خواهد  بود.

محورهای این گفتگوی زنده را نحوه مصرف ژله رویال، نحوه نگهداری و میزان و مدت مصرف، بایدها، نبایدها و محدودیت‌ها در مصرف ژله رویال، تأثیرات ظاهری مصرف و آثار دوران پسا مصرف تشکیل می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت زنبورداری ایران، این گفتگوی زنده برای عموم مردم، جامعه بهداشت و درمان، مصرف‌کنندگان ژل رویال، زنبورداران، علاقه‌مندان آپی تراپی، مدیران و کارکنان صنایع تبدیلی، ترکیبی و بهداشتی آرایشی، دانشجویان علوم دامی و.. مفید خواهد بود.

ویدئو لایو

 

 

۲۳
۰