۰
۰

عوارض جانبی خوردن عسل ناشتا

عوارض جانبی خوردن عسل ناشتا
برخی از افراد برای بهره مندی از خواص خوردن عسل ناشتا، هر روز صبح با معده خالی عسل مصرف می کنند. در مطالب مطرح شده، فواید و خواص این کار مورد بررسی قرار گرفت، اما در برخی موارد ممکن است که فرد با عوارضی نظیر درد معده و یا دل پیچه روبرو شود. البته این علائم نشان دهنده این است که عسل، طبیعی بوده و بسیار مغذی و مقوی است. پس از استفاده عسل هایی که به صورت تغذیه ای و با شکر تولید می شوند، چنین حالاتی به وجود نمی آید.

به گزارش عسلنا، به نقل از صد آنلاین ، برخی از افراد برای بهره مندی از خواص خوردن عسل ناشتا، هر روز صبح با معده خالی عسل مصرف می کنند. در مطالب مطرح شده، فواید و خواص این کار مورد بررسی قرار گرفت، اما در برخی موارد ممکن است که فرد با عوارضی نظیر درد معده و یا دل پیچه روبرو شود. البته این علائم نشان دهنده این است که عسل، طبیعی بوده و بسیار مغذی و مقوی است. پس از استفاده عسل هایی که به صورت تغذیه ای و با شکر تولید می شوند، چنین حالاتی به وجود نمی آید.

پس دقت داشته باشید که عسل طبیعی را در یک مرحله و به میزان زیاد استفاده نکنید. بلکه لازم است خوردن عسل ناشتا را با مقادیر کم آغاز کرده و رفته رفته بر میزان آن بیفزایید تا معده با ساختار عسل طبیعی هماهنگ شده و به آن عادت کند. همچنین بهتر است هنگامی که می خواهید با معده خالی عسل بخورید، عسل را سریعاً قورت نداده و تا می توانید آن را در فضای دهان نگه دارید و سپس ببلعید.

 

 

۰
۰
منبع صد آنلاین
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید