۳۱۸۷
۹
۰

چرا از گرده گل برای تقویت سیستم ایمنی بدن استفاده کنیم؟

چرا از گرده گل برای تقویت سیستم ایمنی بدن استفاده کنیم؟

سیستم ایمنی بدن بسیار پر اهمیت و حیاتی است. اگر توجه کافی به سیستم ایمنی بدن خود نداشته باشید، خیلی زود دچار مشکلات حاد و بیماری های سخت خواهید شد. به همین علت است که توصیه می شود تا جای ممکن همواره به صورت دائمی مراقب سیستم ایمنی بدن خود باشید.

ضعف در سیستم ایمنی بدن می تواند امکان ورود ویروس های مختلف به بدن را تقویت کند. به همین علت است که بسیاری از دانشمندان علت اصلی بروز و شیوع بیماری های واگیردار مثل آنفولانزا یا ویروس جدید کرونا در بدن افراد مختلف را ناشی از ضعف سیستم ایمنی بدن توصیف می کنند. این در حالی است که اگر یک فرد با فردی که ناقل ویروس کرونا است تماس داشته باشد اما سیستم ایمنی بدن او قوی باشد، احتمال انتقال ویروس به بدن فرد کمتر می شود.

به همین علت است که دانشمندان همواره توصیه می کنند تا مراقب قوای جسمانی و سیستم ایمنی بدن خود باشید. برای تقویت سیستم ایمنی بدن مواد شیمیایی و مواد طبیعی زیادی وجود دارد. با این حال متاسفانه مواد شیمیایی که مضرات فراوانی برای بدن انسان به همراه دارند، بیشتر مورد توجه افراد برای افزایش قوای ایمنی بدن قرار دارند. این در حالی است که استفاده از مواد طبیعی بدون اینکه عوارض خاصی داشته باشد، می تواند به صورت طبیعی مواد مورد نیاز بدن را به منظور افزایش قوای ایمنی بدن تامین کند.

9 خاصیت شگفت انگیز گرده گل برای ما انسان ها

 

 

یکی از بهترین مواد طبیعی که می تواند به تقویت قوای ایمنی بدن انسان کم کند، گرده گل است. گرده گل که ماده ای طبیعی و تولید شده توسط زنبور عسل است، خواصی را در درون خود دارد که می تواند به افزایش قوای ایمنی بدن انسان منجر شود. گرده زنبور عسل که در واقع ماده ای تولید شده از گرده های پراکنده شده توسط درختان و گل ها است، یکی از مهمترین مواد ضد آلرژیک است که همین خاصیت ضد آلرژی گرده گل نیز به تقویت سیستم ایمنی بدن انسان کمک می کند.

در این مطلب تلاش شده تا به صورت خلاصه به نکاتی در ارتباط با کاربرد گرده گل برای تقویت سیستم ایمنی بدن پرداخته شود. پیشنهاد می کنیم به جای استفاده از قرص های مضر شیمیایی، به سراغ گرده گل و دیگر فراورده های طبیعی بروید تا بدون ضرر به تقویت سیستم ایمنی بدن خود بپردازید.

گرده گل یک بمب انرژی است

یکی از اولین دلایلی که از گرده گل به عنوان یک مکمل خوب برای تقویت قوای ایمنی بدن یاد می شود، انرژی زایی این ماده است. جالب است بدانید که ترکیب گرده گل با شربت عسل در برخی منابع علمی به ویژه طب سنتی شرقی و ایرانی به عنوان یک نوشابه انرژی زا آورده شده است. این یعنی گرده گل می تواند سطح انرژی بدن شما را افزایش دهد.

با گرده گل، نوشابه انرژی زا طبیعی بسازید

زمانی که سطح انرژیبدن شما بالا باشد، سیستم ایمنی بدن نیز به خوبی و بدون مشکل کار می کند. همین موضوع باعث می شود تا از ورود بسیاری از ویروس ها به بدن جلوگیری به عمل آمده و امکان بروز و ظهور مشکل در قسمت های مختلف بدن کمتر می شود. شما علاوه بر گرده گل، با هر ماده طبیعی دیگری که به افزایش انرژی بدن خود بپردازید، در واقع به سیستم ایمنی بدنتان کمک کرده اید.

گرده گل یک ماده ضد آلرژی است

یکی از مهمترین مصارف اثبات شده گرده گل در دنیا که باعث شده برخی کشورها از گرده گل به عنوان دارو استفاده کرده و در تولید بسیاری از داروهای دیگر نیز به کار رود، خاصیت ضدآلرژی گرده گل است. اصلا بسیاری از افراد گرده گل را فقط به دلیل برطرف کردن حساسیت های فصلی میل می کنند. البته این تنها یک نوع از خاصیت ضد آلرژی گرده گل است و این ماده می تواند برای برطرف کردن انواع حساسیت ها مفید باشد.

با مصرف گرده گل، درمان حساسیت فصلی را ساده تر کنید

وقتی می گوییم گرده گل یک ماده ضد آلرژی است یعنی شما با مصرف گرده سیستم ایمنی بدن را فعال می کنید. سیستم ایمنی بدن شما خود را در مقابل گرده هایی امتحان می کنند که با آنزیم های موجود در بدن زنبور ترکیب شده و به همین علت در بیشتر مواقع حساسیت زا نیستند. در نتیجه سیستم ایمنی به صورت نیمه فعال در می آید. در چنین شرایطی اگر هر نوع بیماری یا ویروسی به بدن حمله کند، احتمال بروز و شکل گیری آن به شدت کم خواهد بود.

گرده گل یک تقویت کننده فوق العاده است

گرده گل سرشار از انواع ویتامین ها، مواد معدنی و املاح مختلفی است که بدن همهن ما انسان ها به آن نیاز دارد. یکی از دلایل اصلی ایجاد ضعف در سیستم ایمنی بدن ما انسان ها، کمبود مواد مورد نیاز است. به همین علت است که افرادی که سوء تغذیه دارند یا افرادی که بد غذا هستند، عموما بیماری های ویروسی را تجربه می کنند.

اگر به صورت منظم و مداوم گرده گل مصرف کنید، تمامی مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدنتان را تامین می کنید. در این صورت سیستم ایمنی بدنتان نیز تقویت خواهد شد و با قدرت بیشتری در برابر ویروس ها و بیماری ها می ایستد.

بسته ویژه عسلنا برای پیشگیری و درمان کرونا:

پیشگیری از کرونا با ژل رویال؛ آیا می توان در مورد درمان کرونا نظر قطعی داد؟

دمنوش‌هایی عسلی برای مقابله با کرونا

آیا کرونا بر روی زنبور عسل تاثیر می گذارد؟

پیشگیری از کرونا را با عسل و سیاه دانه امتحان کنید

آیا بره موم برای پیشگیری و درمان کرونا موثر است؟

با مصرف گرده گل علاوه بر تقویت قوای ایمنی بدن، بسیاری از مشکلات موجود نیز برطرف خواهد شد. اگر در دوره های منظم گرده گل مصرف کنید، ممکن است برخی بیماری های زمینه ای مثل کم خونی، التهابات پروستات، مشکلات گوارشی و... را نیز برطرف نمایید. در این صورت سیستم ایمنی بدن به جای پرداختن به قسمت های دیگر بدن، هوشیاری خود رابرای مقابله با ویروس حفظ می کند.

سخن آخر

گرده گل یک ماده انرژی زا، ضد آلرژی و سرشار از مواد مورد نیاز بدن است. به همین علت می توانید روی گرده گل برای تقویت سیستم ایمنی بدن خود حساب ویژه ای باز کنید. البته استفاده از عسل طبیعی یا دیگر مواد در کنار گرده گل می تواند به افزایش قدرنت ایمنی بدن شما بیافزاید. در نتیجه تا جای ممکن گرده گل را به همراه عسل طبیعی میل کنید.

اگر تجربه ای از مصرف گرده گل داشته اید، حتما از طریق نظرات با ما در میان بگذارید. به نظر شما آیا گرده گل واقعا می تواند به تقویت قوای ایمنی بدن انسان کمک کند؟ شما چه اثراتی از مصرف گرده گل دیده اید و آیا مصرف گرده گل را به دیگران هم توصیه می کنید؟ نظرات و تجربیات شما قطعا برای همه مفید و کاربردی خواهد بود.

۹
۰
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید