۲۳۳۳
۲
۰

زهر زنبور عسل، ماده ای موثر برای ساخت کرم پوست صورت

زهر زنبور عسل، ماده ای موثر برای ساخت کرم پوست صورت

شاید یکی از مهمترین کاربردهای زهر زنبور عسل که خوشبختانه بسیاری از شرکت های معتبر دنیا آن را پذیرفته و از آن استفاده کرده اند، خواص زهر برای پوست صورت انسان است. خواص متعددی که زهر زنبور عسل برای پوست انسان دارد، باعث شده تا امروزه این ماده در مواد اولیه تولید کرم های خاص قرار گیرد.

کرم حاوی زهر زنبور عسل می تواند به بهبود مشکلات پوستی کمک کند. به همین علت هم شرکت های تولید کننده محصولات طبیعی مراقبت از پوست دست به کار شده اند و هم روش هایی برای تولید کرم خانگی با زهر زنبور عسل وجود دارد. کافی است مطمئن شوید که می خواهید از کرم حاوی زهر زنبور عسل استفاده کنید. در این صورت راه های زیادی برای استفاده از آن برای برطرف کردن مشکلات پوستی وجود دارد.

زمان آشتی با زهر زنبور عسل فرا رسیده است

در این مطلب به صورت خلاصه به این موضوع پرداخته ایم که چرا زهر زنبور می تواند به عنوان یک ماده موثر در کرم صورت مورد استفاده قرار گیرد و چه موادی می توانند به این کرم کمک کنند. در نهایت نیز یکی از صدها روش ساخت کرم پوست صورت به صورت خانگی با استفاده از زهر زنبور عسل را آموزش داده ایم. برای آموزش های بیشتر ساخت کرم پوست صورت به صورت خانگی، حتما به دیگر مطالب در مجله عسلنا مراجعه کنید.

 

 

چرا زهر زنبور عسل برای استفاده در کرم پوست صورت مفید است؟

مشکلات زیادی برای پوست انسان ایجاد می شود. به ویژه در دنیای امروز که آلودگی های زیست محیطی بیش از هر زمان دیگری است، مراقبت از پوست اهمیت بیشتری پیدا می کند. خوشبختانه زهر زنبور عسل در کنار دیگر مواد طبیعی به کمک پوست صورت انسان می آیند تا مشکلات مختلف پوستی را برطرف کنند. البته استفاده از زهر زنبور عسل در واقع می تواند ماده ای برای پیشگیری از بروز مشکلات پوستی هم باشد. به همین علت است که هم انواع کرم صورت و هم ماسک صورت با استفاده از زهر زنبور عسل تولید می شود.

زهر زنبور عسل خواص مشخصی برای پوست انسان دارد. این خواص هستند که علت اصلی استفاده از زهر زنبور عسل در تولید انواع کرم های پوستی هستند. برخی از مهمترین این خواص را در ادامه اورده ایم.

کلاژن سازی بهتر با زهر زنبورعسل

یکی از ویژگی های مهم زهر زنبور عسل این است که به کلاژن سازی پوست کمک می کند. بسیاری از مشکلات به وجود آمده در پوست، از خشکی و چین و چروک گرفته تا جوش صورت، به دلیل کمبود کلاژن ایجاد می شود. استفاده موضعی از زهر زنبور عسل پوست را برای تولید کلاژن بیشتر تحریک و کمک می کند.

کلاژن سازی پوست یکی از مهمترین مواردی است که نباید آن را نادیده بگیرید. به طور کلی بهتر است موادی که باعث افزایش کلاژن پوست می شوند را مصرف کنید تا مشکلات پوستی تان برطرف شود. برای این منظور می توانید در کنار زهر زنبور عسل از عسل طبیعی و حتی ژل رویال نیز استفاده کنید. تمامی این تولیدات زنبور عسل به کلاژن سازی پوست صورت شما کمک خواهند کرد.

خواص عسل مانوکا برای برطرف کردن مشکلات مختلف پوست

زهر زنبور عسل، یک روشن کننده طبیعی پوست

بسیاری از افراد به ویژه بانوان علاقه دارند که به روشن سازی پوست خود اقدام کنند. در این راستا از انواع لوازم آرایشی استفاده می کنند. متاسفانه در سال های اخیر برخی تزریقات مواد شیمیایی نیز برای روشن کردن دائمی پوست مورد استفاده قرار می گیرد که مضرات زیادی برای بدن بانوان دارد.

زهر زنبور عسل می تواند یک ماده طبیعی موثر برای روشن کردن پوست شما باشد. کافی است از زهر به صورت موضعی استفاده کنید. این استفاده موضعی هم می تواند به صورت کرم های مراقبتی و هم ماسک های شبانه باشد. اگر از عسل و ژل رویال نیز در ترکیب با زهر استفاده کنید، اثرگذاری بیشتری دارد.

مصرف موضعی عسل خام، راهکاری برای مشکلات پوستی شما

زهر زنبور، یک سفت کننده پوست طبیعی

سفت شدن پوست صورت به ویژه در قسمت پیشانی و گونه ها یکی دیگر از خواص زهر زنبور عسل است که باید جدی گرفته شود. از این خاصیت در تولید کرم های سفت کننده استفاده می شود که هم برای پوست صورت و هم برای سینه مورد استفاده قرار می گیرد. زهر زنبور در واقع یک سفت کننده طبیعی است و هیچ گونه ضرری مثل سفت کننده های شیمیایی را ندارد.

البته به سختی می توانید در بازار ایران کرم های سفت کننده طبیعی تهیه شده از زهر زنبور عسل را پیدا کنید. شاید بهتر باشد خودتان در خانه دست به کار شوید و این کرم ها را بسازید

ترکیب زهر زنبور عسل و ژل رویال برای جوانسازی پوست

در کرم های صورت تولید شده با زهر زنبور عسل، اصولا ژل رویال نیز اضافه می شود. یکی از ویژگی هایی که این ترکیب برای پوست صورت دارد، جوانسازی پوست صورت است. بهتر است بیخیال مواد مضر شیمیایی و قرص های بسیار خطرناکی شوید که برای جوانسازی پوست مصرف می کنید، مصرف منظم و موضعی کرم صورت ژل رویال و زهر زنبور عسل، معجزه ای برای جوان سازی پوست صورت است.

خواص شگفت انگیز ژل رویال برای پوست

روش ساده ساخت کرم پوست صورت زهر زنبور در خانه

حالا که با خواص کرم پوست زهر زنبور آشنا شدید، بد نیست با یکی از روش های تولید این نوع کرم ها نیز آشنا شوید. روش های مختلفی برای تولید این نوع کرم وجود دارد. با این حال یکی از ساده ترین روش ها برای تولید چنین کرم هایی، اضافه کردن مواد زیر به کرم های مرطوب کننده عادی موجود در بازار است. این مواد عبارتند از:

  • پودر زهر زنبور عسل
  • عسل طبیعی
  • ژل رویال خام یا پودر شده
  • عصاره بره موم یا پودر آن

با اضافه کردن این مواد به کرم های عادی، می توانید با کمترین دردسر، کرم زهر زنبور عسل با ترکیب دیگر مواد تولید شده توسط زنبور را تولید کنید. با این حال روش هایی وجود دارد که شما بتوانید کرم پوست صورت را به صورت کاملا خانگی و بدون استفاده از کرم های موجود تهیه کنید.

سخن آخر

زهر زنبور عسل برای تولید کرم پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرد؛ چراکه خواص فوق العاده ای برای پوست صورت انسان دارد. به همین علت شرکت های تولید کننده کرم، زهر زنبور عسل را به مواد اولیه ساخت کرم صورت اضافه کرده و کرم های فوق العاده ای ساخته اند. کرم های باکیفیت موجود، علاوه بر زهر درون خود عسل مانوکا، بره موم و ژل رویال نیز دارد تا به کمک زهر زنبور عسل بیایند. یک کرم فوق العاده برای برطرف کردن مشکلات پوستی!

۲
۳
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید