۲۰۵۵
۲
۱

راهنمای مصرف بره موم برای درمان سرطان رحم

راهنمای مصرف بره موم برای درمان سرطان رحم
روش مصرف بره موم برای درمان سرطان رحم در بانوان کمک می کند تا با اطلاعات بیشتری از این روش درمانی استفاده کنید.

یکی از خواص شناخته شده بره موم، خاصیت این ماده ارزشمند برای درمان سرطان رحم است. این سرطان که از جمله سرطان های زنانه و نسبتا رایج محسوب می شود، ممکن است عوارض زیادی برای بدن بانوان به همراه داشته باشد. متاسفانه نبود راهکارهای درمانی مشخص برای درمان این نوع سرطان باعث شده تا برخی روش ها مثل خارج کردن کامل رحم در موارد پیشرفته، در دستور کار پزشکان قرار گیرد. روش های درمانی دیگری نیز وجود دارد که هر کدام عوارض جانبی خود را دارند.

بره موم اما یکی از مواد طبیعی با کمترین میزان عوارض جانبی است. تقریبا در هیچ منبع علمی، حرفی از ممنوعیت مصرف بره موم فراوری شده مگر در موارد حساسیت زا، زده نشده است. این یعنی اگر بره موم بتواند برای درمان سرطان رحم مورد استفاده قرار گیرد، می توانیم بدون عوارض جانبی با این سرطان به مبارزه بپردازیم. البته صحبت کردن از درمان سرطان با بره موم ادعای بزرگی است که هنوز هم به اثبات نرسیده است؛ اما می توانیم ادعا کنیم که بره موم برای کنترل سرطان رحم و بهبود آن نقش مهمی ایفا می کند. در مطلبی مجزا به دلایل اثرگذاری بره موم بر روی سرطان رحم اشاره کردیم که می توانید آن را مطالعه کنید.

بیشتر در مورد بیماری های رحم و درمان آنها بخوانید:

بره موم چطور به درمان فیبروم رحم کمک می کند؟

 

 

آیا ژل رویال برای درمان سرطان رحم کاربرد دارد؟

بره موم چطور به درمان سرطان رحم کمک می کند؟

نقش زهر زنبور عسل در درمان سرطان مخاط رحم

ژل رویال مرحمی بر بیماری های رحم

در این مطلب که به خواست شما نگاشته شده است، تلاش می کنیم تا به صورت دقیق تر به روش های مصرف بره موم برای مبارزه با سرطان رحم در بانوان بپردازیم. دوز مصرف بره موم و اینکه باید چه مدت از بره موم مصرف کنیم تا به درمان سرطان رحم امیدوار باشیم، از موضوعاتی است که سعی شده در این مطلب به صورت عمومی بیان شود. البته توجه داشته باشید که شرایط اختصاصی هر فرد نیاز به بررسی دقیق متخصص طب سنتی دارد.

از چه نوع بره مومی برای درمان سرطان رحم استفاده کنیم؟

اولین و مهمترین سوال این است که برای درمان سرطان رحم باید از چه نوع بره مومی استفاده شود. در ابتدای کار بگوییم که بره موم خام نمی تواند اثرات چندان شاخصی بر روی سرطان رحم داشته باشد. البته این در شرایطی است که از بره موم به صورت خوراکی استفاده شود. روش مصرف بره موم به صورت واژینال برای درمان سرطان رحم، از جمله روش های جدیدی است که دانشمندان در حال تحقیق بر روی آن هستند؛ اما هنوز نتایج آن مشخص نیست. در این روش از بره موم خام نیز می توان استفاده کرد.

در روش های خوراکی بره موم خام قابل استفاده نیست. در نتیجه باید از بره موم فراوری شده استفاده کنید. بره موم فراوری شده به دو صورت بره موم الکلی و بره موم آبی در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. البته در ایران بره موم آبی باکیفیت مناسب، کمتر وجود دارد. علت نیز این است که بره موم آبی که خواص لازم را برای بدن انسان داشته باشد، در دستگاهی مخصوص فراوری می شود که تا لحظه نگارش این مقاله، خبری از وجود این نوع دستگاه در ایران نیست. بره موم الکلی اما هم به روش سنتی و هم به روش مکانیزه در ایران فراوری می شود.

بره موم فراوری شده اصولا به صورت های مختلفی عرضه می شود. قرص بره موم از رایج ترین روش های عرضه به ویژه برای بره موم الکلی است. عصاره بره موم نیز که به صورت مایع است، درون ظرف های مخصوص به دست مصرف کننده می رسد. کپسول بره موم و ترکیب عسل با بره موم نیز از گزینه هایی هستند که در حال حاضر در ایران می توان به آن ها دسترسی داشت. تقریبا می توان گفت که تمامی این محصولات برای درمان سرطان رحم مناسب هستند. با این حال باید به کیفیت بره موم و میزان دوز بره موم در آن ها توجه ویژه ای شود.

دوز مصرف بره موم برای درمان سرطان رحم

برای درمان سرطان رحم یا هر نوع سرطان دیگر لازم است که بره موم با دوز بالا مصرف شود. به همین علت عموما کپسول بره موم یا قرص بره موم، نمی تواند گزینه کافی برای این روش درمانی باشد. اصولا متخصصین طب سنتی استفاده همزمان از ترکیب عسل و بره موم به همراه کپسول یا قرص بره موم را تجویز می کنند. البته این به شرطی است که عسل بره موم تهیه شده هم عسل باکیفیتی داشته و هم حداکثر میزان دوز ممکن بره موم در آن مخلوط شده باشد.

هرچند دوز بره موم وابسته به میزان پیشرفت بیماری و شرایط بیمار است؛ اما تجربه متخصصان طب سنتی به این صورت است که عسل بره موم با شرایط بیان شده باید هر 8 ساعت مصرف شود. در کنار عسل بره موم، هر 12 ساعت نیز یک کپسول بره موم یا قرص ان با شربت عسل طبیعی میل شود.

با این حال بهتر است برای گرفتن دستور دقیق، حتما با پزشک یا طبیب طب سنتی یا حکیم طب اسلامی مشورت کنید.

آیا فقط مصرف بره موم کافی است؟

یک نکته مهم این است که مصرف بره موم به تنهایی نمی تواند برای درمان سرطان رحم کافی باشد. علاوه بر رعایت پرهیزاتی که برای مبارزه با سرطان بیان می شود، حفظ روحیه و ورزش که از جمله مهمترین نیازهای بیماران مبتلا به سرطان هستند، حتما باید مواد طبیعی ضدسرطان دیگری نیز به برنامه غذایی اضافه شود. عسل طبیعی، ژل رویال، زردچوبه و... می تواند از جمله این مواد طبیعی باشد. البته باز هم توصیه می کنیم در این زمینه با طبیب حاذق طب سنتی مشورت کنید.

چقدر زمان لازم است تا اثرات آن را ببینیم؟

یکی از مشکلات روش های طبیعی برای درمان سرطان رحم این است که اثرات آن دیر مشخص می شود. بسیاری از بیماران سرطانی یک سال پس از مصرف مداوم بره موم، شاهد از بین رفتن غده های سرطانی بوده اند. قطعا غده هایی که بر اثر عادات غلط ما به مرور زمان ایجاد شده اند، باید به مرور زمان هم از بین بروند.

می توانید از بره موم در کنار سایر روش های شیمیایی استفاده کنید تا کنترل آن بهتر انجام شود. با این حال توصیه ما این است که اگر نمی توانید صبر کنید یا در میانه مسیر ناامید می شوید، بهتر است این روش درمانی را انتخاب نکنید. برای رسیدن به هدف درمان یا کنترل سرطان، باید نظم در مصرف، مداومت در مصرف و عدم ناامیدی را الگو و روش خود قرار دهید. اگر توانایی این کار را دارید؛ حتما همین الان مصرف بره موم را شروع کنید. بسم الله!

سخن آخر

روش مصرف بره موم برای درمان سرطان رحم در بانوان کمک می کند تا با اطلاعات بیشتری از این روش درمانی استفاده کنید. مطمئن باشید که اگر بتوانید طبق دستور متخصص طب سنتی یا حکیم طب اسلامی عمل کنید، در بلند مدت امکان کنترل و شکست سرطان رحم وجود دارد. فقط صبر و مداومت در مصرف را فراموش نکنید

۲
۰
۱ دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید