۰
۰

چربی سوزی در خواب / نوشیدنی هایی که در خواب هم شما را لاغر می کنند

چربی سوزی در خواب / نوشیدنی هایی که در خواب هم شما را لاغر می کنند
با اینکه کاهش وزن یک معجزه یک شبه نیست، اما در این مطلب چند نوشیدنی که با تقویت آرامش، کمک به هضم یا تامین مواد مغذی، به روند کاهش وزن کمک می‌کند اشاره شده است؛ نوشیدنی‌هایی از قبیل:شکلات داغ، شیر گرم، شیرزردچوبه، آب گرم با لیمو.

به گزارش عسلنا، به نقل از سلامت نیوز، کاهش وزن هنگام خواب به حفظ یک سبک زندگی سالم و انتخاب‌های کلی خوب در طول روز بستگی دارد.

راه‌های مختلفی برای کاهش وزن وجود دارد، شاید عجیب به نظر برسد، اما یکی از راه‌های غیر معمول در این زمینه کم کردن وزن در حین خواب است. کاهش وزن هنگام خواب به حفظ یک سبک زندگی سالم و انتخاب‌های کلی خوب در طول روز بستگی دارد.

با اینکه هیچ نوشیدنی جادویی وجود ندارد که به طور قطع باعث کاهش وزن در هنگام خواب شود. در این مطلب به چند نوشیدنی اشاره کرده‌ایم که ممکن است با تقویت آرامش، کمک به هضم یا تامین مواد مغذی، به روند کاهش وزن کمک کند. این نوشیدنی‌ها عبارتند از:

شکلات داغ تلخ

شاید قدری عحیب به نظر برسد، اما نوشیدن یک فنجان شکلات تلخ با کمی جوز هندی و دارچین می‌تواند به افزایش متابولیسم (سوخت و ساز) و خواب کمک کند. وجود آنتی اکسیدان‌ها در این نوشیدنی همچنین می‌تواند به مدیریت بهتر وزن کمک کند.

 

 

شیر گرم و عسل

یک لیوان شیر گرم قبل از خواب می‌تواند تسکین دهنده باشد و ممکن است باعث آرامش شود. اضافه کردن مقداری دارچین یا کمی عسل بدون افزودن کالری زیاد، طعم لیوان شیر گرم شما را افزایش می‌دهد.

شیر زردچوبه

زردچوبه حاوی کورکومین است که خواص ضد التهابی دارد. تهیه یک شیر زردچوبه گرم (که شیر طلایی نیز نامیده می‌شود) با کمی فلفل سیاه ممکن است مفید باشد. فلفل سیاه جذب کورکومین را افزایش می‌دهد.

آب گرم با لیمو

نوشیدن یک لیوان آب گرم همراه با آب لیموی طبیعی در صبح یا قبل از خواب علاوه بر اینکه در کاهش وزن موءثر است می‌تواند به آبرسانی و هضم غذا نیز کمک کند. لیمو همچنین ممکن است ویتامین C و آنتی اکسیدان‌های مورد نیاز بدن را تامین کند.

۰
۰
منبع سلامت نیوز
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید