بازار
راز موفقیت برند «رضویان» کیفیت و تنوع با چاشنی انصاف در قیمت است
به گزارش پایگاه خبری صنعت زنبورداری ایران- در بخش اول داستان برند «عسل رضویان» از گذشته دور تا امروز، در گفتگو با سید روحالله رضویان بهتفصیل به زندگی و روزگار «سید محمد رضویان» از نوادر زنبورداری…
نمایندگی فروش محصولات برند ملی« اکسیر» در مشهد افتتاح شد
به گزارش پایگاه خبری صنعت زنبورداری ایران، برند اکسیر به عنوان برند ملی زنبورداری ایران که توسط صندوق حمایت از توسعه زنبورداری، خلق شده است در صدد است تا با تولید محصولات ترکیبی و توسعه بازاریابی محصولات جانبی زنبور عسل به توانمند سازی…
فراز و فرود های برند «عسل نوبهار» از گذشته تا اکنون
به گزارش پایگاه خبری صنعت زنبورداری ایران، در ادامه معرفی برندهای موفق صنعت زنبورداری و تولید عسل، این بار به سراغ شرکت تولیدی «طلای شیرین نوبهار اسپادانا» رفتیم که با برند «عسل نوبهار» فعالیت خود را آغاز کرده و…
برای مصرف عسل بهانهگیری نکنید | جمله «اگر عسل خوب گیر بیاید» را فراموش کنید
مجید رجبی مؤسس برندهای عسل آفرینش و «سرآمد» به مردم توصیه میکند: دنبال بهانه برای مصرف عسل نباشید و حتماً هرگونه عسلی که فکر میکنید دارای شرایط مناسبی هست را مصرف کنید و دنبال بهانه و توجیه که عسل خوب گیر…
برخی متولیان صنعت زنبورداری حتی یک نیش زنبور هم نخوردهاند
به گزارش پایگاه خبری صنعت زنبورداری ایران، در ادامه معرفی برندهای صنعت زنبورداری در بخش اول این گفتگو به مصاحبه با استاد علی عباسی، مؤسس برند «عسل معلم» و معرفی این برند عسل طبیعی پرداختیم.
آقای عباسی در…
زندگی و روزگار مردی که دائرهالمعارف زنده و گویای زنبورداری ایران است
به گزارش پایگاه خبری صنعت زنبورداری ایران، «سید محمد رضویان» یکی از اصیلترین نامها در صنعت زنبورداری ایران است. نام این بزرگمرد بهتنهایی میتواند یک برند معتبر افتخارآفرین برای صنعت زنبورداری…
مدیرعامل عسل فروردین و عسل مسعود از موفقیت های این برندها می گوید؛ کیفیت محصولات و صداقت در تبلیغات، راهبرد اصلی موفقیت ماست
مهندس رسولی، مؤسس برندهای عسل مسعود و فروردین، مهمترین عامل موفقیت این مجموعه را کیفیت محصولات و ارائه اطلاعات دقیق و مستند درباره خواص عسلهای تکگل در برچسب و تبلیغات این محصولات میداند که طی فرآیند…
نقد موسس عسل اورازان بر بازار عسل ایران؛ ضعف برندینگ سبب نزول جایگاه عسل ایران در بازار جهانی شده است
به گزارش پایگاه خبری صنعت زنبورداری ایران، پایه توسعه و عظمت هر صنعتی را برندها می سازند و در این میان عسل ایرانی علی رغم کیفیت و تنوع ممتاز جهانی به دلیل عدم توسعه برندهای خوشنام به آنچه در جهان شایسته اش بوده ، نرسیده است.
بزرگترین برنامه آینده ما حفظ کیفیت و ارتقای آن است.
محمد براتی، مدیر و خالق برند آهوتا در بخش دوم گفتوگوی اختصاصی با عسلنا، بزرگترین هدف و برنامه آینده این مجموعه را حفظ کیفیت محصولات و ارتقای آن و مشتری مداری واقعی توصیف کرد و گفت: بدون داشتن کیفیت، حرف از مشتری مداری تنها…
داستان مصائب ایجاد اولین واحد تولید عسل تک نفره در استان اصفهان
به گزارش پایگاه خبری صنعت زنبورداری ایران، برندهای اصیل و پویا در هر صنعتی، پایه و اساس پیشرفت آن صنعت محسوب میشوند. در صنعت زنبورداری ایران، نیل به هدف صادرات مطلوب و توسعه این صنعت وابسته به خلق برندهای بزرگ و معتبر است. هر یک…
حکایت معلمی که زنبورها را دوست داشت
به گزارش پایگاه خبری صنعت زنبورداری ایران، صنایع کوچک و بزرگ و رشد کارگاهها و مراکز تولیدی، پایه پیشرفت هر صنعتی هستند و در این میان رشد برندهای نامآور سبب تسریع این پیشرفت اقتصادی خواهد شد. در راستای معرفی برندهای صنعت…
داستان تولد و شکوفایی برند عسل آهوتا از گذشته تا امروز | بخش اول
به گزارش پایگاه خبری صنعت زنبورداری ایران، پیشرفت و توسعه هر صنعتی مرهون تلاش و همت برندهای فعال در آن عرصه است و بدون شک صنعت زنبورداری نیز جز با توسعه و تلاش برندهای موفق این عرصه به توسعه نرسیده است.
ازاینرو…