۸۹۴
۱
۰

نمایندگی فروش محصولات برند ملی« اکسیر» در مشهد افتتاح شد

به همت صندوق حمایت از توسعه زنبورداری کشور
به همت صندوق حمایت از توسعه زنبورداری کشور
در راستای توسعه بازاریابی و حمایت از محصولات ترکیبی و جانبی زنبور عسل و در راستای  ایجاد برندهای ملی برای پیدایش بازار فروش جهانی و بالابردن قدرت چانه زنی زنبورداران در فروش و صادرات محصولات، شعبه فروش محصولات برند ملی « اکسیر» در مشهد مقدس افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت زنبورداری ایران، برند اکسیر به عنوان برند ملی زنبورداری ایران که توسط صندوق حمایت از توسعه زنبورداری، خلق شده است در صدد است تا با تولید محصولات ترکیبی و توسعه بازاریابی محصولات جانبی زنبور عسل به توانمند سازی و ثروت آفرینی  صنعت زنبورداری کمک کرده و قدرت چانه زنی زنبورداران در رسیدن به قیمت های واقعی و شایسته بازار را بالا ببرد.

در این راستا  به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور ،برند اکسیر به تازگی شعبه جدید خود را در شهر مقدس مشهد افتتاح کرده است.

این برند در تلاش است تا با کاهش سطح واسطه گری، ارزش افزوده واقعی تولید محصولات زنبورداری ایران را به تولیدکنندگان آن از یک طرف و دسترسی مصرف کنندگان به محصولات طبیعی و سالم با قیمت مناسب را فراهم آورد.

شایان ذکر است است، صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور تلاش  می کند با سرمایه گذاری بر روی این برند و توسعه آن، امکان دستیابی به بازارهای جهانی و صادرات محصولات فراورده های زنبورعسل کشور ایران را درقالب این برند فراهم نماید.

 

 

به گزارش عسلنا،  یکی از اهداف برند اکسیر، ایجاد شبکه ای از فروشگاه های زنجیره ای در اقصی نقاط کشور ایران و سایر کشورها، با هدف عرضه محصولات صنعت زنبورداری به صورت مستقیم می باشد. صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور تلاش می کند با سرمایه گذاری بر روی فعالیت های تحقیق و توسعه (R&D)  زمینه تولیدات محصولات جانبی در حوزه های دارویی، آرایشی و بهداشتی و غذایی از محصولات اصلی زنبورعسل را فراهم نماید و در شبکه های فروشگاه زنجیره ای خود عرضه نماید.

لازم به ذکر است ،استانداردهای کیفی در شبکه فروشگاه های اکسیر بسیار سختگیرانه و محصولات عرضه شده در این فروشگاه ها کاملا طبیعی هست.

۱
۰
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید