۴۸۳۷
۲۸
۱۰

درمان کولیت با بره موم، واقعیت یا رویا؟

درمان کولیت با بره موم امکان پذیر است
درمان کولیت با بره موم امکان پذیر است
اگر می خواهید به طور اصولی بیماری کولیت خود را درمان کنید، به جای عدم استفاده از مواد شیمیایی، در کنار استفاده از این مواد از بره موم نیز استفاده نمایید تا بتوانید مشکلات ناشی از بیماری خود را به طور دقیق برطرف نمایید.

کولیت یکی از بیماری های خود ایمن و بسیار پیچیده است که هنوز علم نوین توانایی درمان آن را ندارد. البته قرار نیست نگران نباشید! خوشبختانه درمان هایی طبیعی برای این بیماری وجود دارد که می تواند مشکلات بیماران را کاهش داده و تا جای ممکن روند بهبودی فرد مبتلا به بیماری کولیت را فراهم آورد.

یکی از موادی که در سال های اخیر به عنوان ماده شفابخش بیماری کولیت شناخته شده، بره موم است. بره موم یکی از فرآورده های زنبور عسل است که از صمغ گیاهان و شیره درختان توسط زنبور تولید می شود. اثرگذاری بره موم بر روی بیماری های التهابی و همچنین بیماری های خود ایمن، تقریبا اثبات شده است.

بیماری کولیت از جمله بیماری های خود ایمن محسوب می شود و باعث التهاب در روده می شود. در بدترین شرایط و در صورت عدم رسیدگی به بیمار، این بیماری باعث بروز سرطان و موارد مختلفی در این قسمت از بدن می شود. دانشمندان زیادی در حال تحقیق بر روی یافتن راهکارهایی برای درمان بیماری کولیت هستند. با این حال تاکنون روش های درمانی نوین نتوانسته اند جواب گوی درمان این بیماری باشند. در نتیجه بسیاری از بیمارانی که به کولیت مبتلا می شوند ناامیدانه از مواد شیمیایی که توسط پزشکان تجویز می شود استفاده می کنند.

خواص بره موم؛ از خواص ضد التهابی تا ضد سرطانی

 

 

خوشبختانه تحقیقات جدید دانشمندان و همچنین تجربیاتی که بسیاری از افراد داشته اند، نشان می دهد که بره موم واقعاً می تواند بر روی بیماری کولیت اثر گذاشته و درمان این بیماری را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. در ادامه تلاش خواهیم کرد تا به تحقیقات و دلایل اثرگذاری بره موم بر روی درمان کولیت بپردازیم. امید است با مطالعه این مطلب اعتماد بیشتری برای استفاده از بره موم در درمان کولیت به دست آورید.

چرا بره موم می تواند کولیت را درمان کند؟

یکی از سوالاتی که بسیاری از افراد در مورد درمان کولیت با بره موم می پرسند این است که بره موم چه خواصی دارد که توانایی درمان کولیت را پیدا کرده است؟ این در حالی است که بسیاری از مواد شیمیایی که انسان با تحقیقات فراوان تهیه کرده، نمی تواند به طور کامل بیماری کولیت را درمان کند. به همین علت بسیاری از افراد در این زمینه یعنی استفاده از بره موم شک دارند و نمی توانند باور کنند که بره موم به عنوان یک ماده طبیعی می تواند به درمان بیماری خود ایمن کولیت بپردازد.

همان طور که می دانید بیماری کولیت یکی از بیماری های التهابی است. همچنین آنچه که دانشمندان تاکنون توانسته اند در مورد خواص بره موم به دست آوردند، این است که این ماده یک ماده ضد التهاب است. گذاشتن این دو در کنار هم در گام اول، می تواند ما را مطمئن کند که بره موم با توجه به خواص ضد التهابی که دارد می تواند به التهاب ناشی از بیماری کولیت پایان دهد. در نتیجه به بهبود وضعیت این بیماری خواهد پرداخت.

چرا برای درمان بیماری های التهابی از بره موم استفاده نمی کنید؟

هرچند هنوز دانشمندان نتوانسته اند دلایل علمی دقیقی برای تاثیرگذاری بر روی کولیت پیدا کنند؛ اما نتایج تجربی نشان می دهد که پس از یک دوره بلند مدت مصرف بره موم به همراه عسل طبیعی، التهابات ناشی از بیماری کولیت به شدت کاهش پیدا می کند. این یک موضوع کاملا مشهود است که بسیاری از افراد مبتلا به این بیماری آن را بیان کرده اند. کافیست با افرادی که به بیماری کولیت مبتلا هستند و از بره موم برای درمان خود استفاده کرده اند، بپرسید. قطعا اگر صحبت های آنها را بشنوید که چگونه کولیت توانسته میزان مشکلات آنها را برطرف نمایند، به کاربرد بره موم برای درمان التهاب ناشی از کولیت پی خواهید برد.

سوالی که مطرح است این است که آیا بره موم تنها با کاهش التهاب درون روده به درمان کولیت می پردازد؟ پاسخ منفی است. در واقع اولین گام بره موم برای درمان بیماری کولیت نقش آن در کاهش التهاب روده است. پس از اینکه التهابات ناشی از این بیماری در روده التیام یافت، دیگر خواص بره موم نیز کمک می کنند تا روده به مرور زمان از تحریک پذیری های غیرعادی در امان بوده و در نتیجه دیگر خبری از التهابات مجدد ناشی از بیماری کولیت وجود نخواهد داشت. به همین علت به طور کلی می توان گفت که بره موم با تمامی خواص خود به مبارزه با درمان کولیت پرداخته و می تواند به مرور زمان آن را درمان کند.

چرا نتایج مصرف بره موم دیر مشخص می شود؟

یکی از دلایلی که باعث شده بسیاری از افراد علاقه ای به مصرف بره موم برای درمان کولیت نداشته باشند این است که پس از یک دوره کوتاه مصرف اثرات خاصی از بهبود بیماری در بدن خود پیدا نمی کنند. این در حالی است که مصرف داروهای شیمیایی خیلی سریع عوارض بیماری را کاهش داده و در نتیجه فرد از مشکلات اساسی که کولیت برای او ایجاد می کند، ظاهرا راحت می شود.

5 روش مصرف بره موم که باید بشناسید

بره موم نمی تواند به دلیل ساختارهایی که دارد به این زودی بر روی بیماری کولیت اثر بگذارد. تفاوت عمده درمان کولیت با بره موم نسبت به درمان های شیمیایی این است که درمان به این طریق به گونه ای است که شما هیچ گونه عوارضی ناشی از مصرف بره موم نخواهید داشت. با مصرف بره موم به سادگی می توانید بیماری خود را بدون عوارض خاص درمان کنید. تنها مشکلی که وجود دارد زمان و طول درمان است که ممکن است بسیاری از افراد را از ادامه روند درمان ناامید کند.

شاید مصرف بره موم برای شما هم ممنوع باشد

پیشنهاد می کنیم اگر به درمان کولیت با بره موم اعتماد ندارید به جای اینکه مصرف داروهای شیمیایی را متوقف کنید، در کنار مصرف این داروها حتما از بره موم هم استفاده کنید. در این صورت شما بدون هیچ گونه مشکلی می توانید هم از تاثیرات سریع داروهای شیمیایی استفاده کرده و مشکلات به وجود آمده به دلیل بیماری کولیت را به صورت مقطعی از بین ببرید و هم به صورت مداوم با مصرف بره موم بیماری کولیت را درمان کنید.

البته ممکن است در برخی موارد نتوان بیماری کولیت را به طور کامل ریشه کن کرد. نتایج و شواهد نشان می دهد که حتی در این موارد نیز مصرف مداوم و ادامه دار بره موم کمک خواهد کرد تا علائم کولیت در دراز مدت کاهش پیدا کرده و نیاز به مواد شیمیایی در دوز بالا به شدت محدود شود.

سخن آخر

درمان کولیت با بره موم یک واقعیت است. فقط کافی است که شما به این روش درمان طبیعی ایمان داشته باشید و بتوانید آن را در دراز مدت مورد استفاده قرار دهید. توجه داشته باشید که همه درمان های طبیعی طولانی مدت هستند و یکی از دلایلی که باعث شده در دنیای امروز افراد کمتری به سراغ درمان های طبیعی بروند، همین طولانی مدت بودن آن است.

اگر می خواهید به طور اصولی بیماری کولیت خود را درمان کنید، به جای عدم استفاده از مواد شیمیایی، در کنار استفاده از این مواد از بره موم نیز استفاده نمایید تا بتوانید مشکلات ناشی از بیماری خود را به طور دقیق برطرف نمایید.

برای از بین بردن باکتری ها، روی بره موم حساب ویژه باز کنید!

مطمئن باشید مصرف بره موم کولیت و دیگر مشکلات موجود در سیستم گوارشی شما را برطرف خواهد کرد. البته بهتر است به این نکته نیز توجه کنید که برای درمان کولیت باید به سراغ بره موم فراوری شده بروید. برای این منظور حتما از بره موم های باکیفیتی استفاده کنید که توسط شرکت های معتبر عرضه می شوند. در این صورت روند درمان به بهترین شکل ممکن انجام می شود. علاوه بر این مصرف عسل در کنار بره موم نیست گزینه بسیار مناسبی است که به درمان سریعتر این بیماری کمک می کند.

عسل؛ ماده ای بهشتی، دارویی زمینی

اگر تجربه ای از درمان کولیت با بره موم دارید، حتما از طریق نظرات این پست با ما در میان بگذارید. نظرات شما می تواند کلید مشکل بسیاری از افراد مبتلا به بیماری کولیت باشد. حتی اگر تجربه شما منفی بوده است نیز از طریق این نظرات بیان کنید تا هم علت آن را بررسی کنیم و هم نتیجه گیری برای استفاده از بره موم توسط مخاطبان این مطلب، منطقی تر و با مطالعه همه دیدگاه ها باشد.

۲۸
۴
۱۰ دیدگاه
 
ir
ز س | ۱ سال پیش
سلام من ۹ساله کولیت دارم انواع داروهای شیمییای رو استفاده کردم همه بی اثر الان ۵ساله به لطف خدا کپسول بره موم استفاده میکنم اثرش عالی بوده بدون خونریزی وحال بد توصیه میکنم مصرف کنید واقعا اثربخشه صبور باشید نتیجه میگیرید به امید خدا
۰
۰
 
 
ir
ز س | ۱ سال پیش
سلام بنده ازسال ۹۳ کولیت دارم همه داروهای شیمییایی رواستفاده کردم فقط داشت بدنم رو داغون میکنم الان ۵ساله که ازکپسول بره موم استفاده میکنم زمان بر بود ولی عالی بود تواین مدت چند بار بیشترخونریزی نداشتم اونم کوتاهی ازخودم بوده که بره موم روسروقتش استفاده نکردم عالیه واقعا قبلا بادارو شیمییایی همیشه خونریزی داشتم روزی ۱۲ تا قرص میخوردم بی اثراما خدا رو شکر بره موم درمانم کرد توصیه میکنم صبور باشید واستفاده کنید حتما نتیجه میگیرید با آرزوی سلامتی براهمه
۰
۰
 
 
id
Arif | ۲ سال پیش
سلام داکتر من از قطره بره موم انگلیس استفاده می کنم اما از زمانیکه بره موم استفاده می کنم اسهال میشم باید چه کار کنم. بنظر شما از بره موم برازیل استفاده کنم یا اینکه از قرص بره موم اگر کدام پیشنهاد دارید ممنون میشم
۰
۰
 
 
ir
مومنی | ۳ سال پیش
سلام .واقعا برا کولیت روده معجزه میکنه من انقدر مزالازین خوردم اثر نداشت بره موم انگار اب رو اتیش بود بی نظیزه
۰
۰
پاسخ ها:
    ir
    پیام | ۳ سال پیش
    یعنی الان اون بیماری ندارید با مصرف بره موم؟
    ۰
    ۰
 
 
fr
احمد | ۳ سال پیش
بره موم اثرش بی نظیره. حتما بره موم مصرف کنید. من برای دو سه نفر از اقوام گرفتم عالی بوده. یکیشون درمان شد دو تای دیگه هم خیلی بهتر هستن خدا رو شکر. فقط بره موم خام نخورین که داغون می کنه معده رو. از این بره موم فراوری شده ها بخرین. هم کپسولش هست هم قرصش هست هم مخلوط با عسلش هست. همه ش عالیه به شرطی که از جای خوب بخری
۰
۰
 
 
ir
سلام | ۳ سال پیش
باسلام
در مقاله ی دیگری گفته بودید که مصرف بره موم می تواند موجب بدتر شدن حال بیماران مبتلا به کولیت شود ، ولی در اینجا چیز دیگر گفته اید
۰
۰
پاسخ کارشناس:
سلام و وقت بخیر. ما در هیچ مقاله ای چنین صحبتی را نکرده ایم. بره موم فراوری شده می تواند بهبود علائم و حتی درمان کولیت منجر شود. البته این به شرطی است که بره موم فراوری شده باشد. بره موم خام ممکن است موجب بدتر شدن بیماران کولیتی شود. احتمالا به اشتباه این مطلب را مطالعه کرده اید. سپاس از پیام شما
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید