۲۳۳۱
۸
۰

لوازم آرایشی موم دار بخرید؛ اگر به سلامت و زیبایی خود اهمیت می دهید

لوازم آرایشی موم دار بخرید؛ اگر به سلامت و زیبایی خود اهمیت می دهید
موم طبیعی زنبور عسل در بسیاری از انواع لوازم آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده می تواند به صورتن طبیعی به زیبایی و مراقبت از پوست شما کمک کند.

موم طبیعی زنبور عسل یکی از بهترین و پرکاربردترین مواد تولید شده توسط زنبور عسل برای استفاده در لوازم آرایشی و بهداشتی است. به ویژه لوازم آرایشی می توانند محل مناسبی برای مصرف موم طبیعی باشند. خوشبختانه بسیاری از برندهای معتبر در دنیا از موم به عنوان یک ماده طبیعی در تولید محصولات خود استفاده کرده اند. برخی از تولیدکنندگان خانگی لوازم آرایش نیز موم را در تولیدات خود به کار می برند.

آشنایی با لوازم آرایش حاوی موم به شما کمک می کند تا در هنگام خرید لوازم آرایش، دقت بیشتری به کار ببندید. برخی از لوازم آرایش می توانند درون خود از موم استفاده کنند. در هنگام خرید این لوازم آرایش بهتر است به محتویات آن دقت کنید. اگر حاوی موم باشد، نه تنها ضرری ندارد بلکه می تواند خواص زیادی را به پوست و بدن شما منتقل کند.

بیشتر در مورد موم بخوانید:

آنچه باید در مورد موم عسل بدانیم

 

 

بهترین خواص موم که به فراموشی سپرده شده اند

5 کاربرد مهم موم زنبور عسل که باید بدانیم

موم مصنوعی چیست و چرا تولید می شود؟

در این مطلب تلاش شده تا به صورت خلاصه به معرفی برخی لوازم آرایش حاوی موم بپردازیم. همانطور که گفته شد، اگر این لوازم آرایش را به خوبی بشناسید، در هنگام خرید دقت بیشتری خواهید داشت. واقعا اگر به سلامت و زیبایی خود اهمیت می دهید، لوازم آرایشی حاوی موم را انتخاب کنید. برخی از این لوازم آرایش را در ادامه با هم مرور می کنیم.

بالم لب

بالم لب با موم

یکی از ویژگی های موم طبیعی زنبور عسل، لایه محافظی است که بر روی هر سطحی ایجاد می کند. به همین علت است که موم طبیعی با برخی ترکیبات ساده به عنوان بالم لب مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از برندهای تولید کننده لوازم آرایشی نیز از موم به عنوان یکی از مواد اولیه برای تولید بالم لب استفاده می کنند. با این حال بالم لب خانگی نیز گزینه خوبی برای محافظت از لب است.

استفاده از بالم لب کمک می کند تا سلامت لب و زیبایی لب حفظ شود. وجود موم در بالم لب هم محافظت از لب را به حد اعلا می رساند و هم ضرری برای بدن ندارد. بالم های لب موجود در بازار که از مواد شیمیایی برای تولید محصولات خود استفاده می کنند، بسیار مضر هستند و اگر خورده شوند، ممکن است مشکلات زیادی را برای بدن ایجاد کنند.

بیشتر در مورد محافظت از لب با موم بخوانید:

رژ لب

رژلب با موم طبیعی

بسیاری از برندهای معتبر لوازم آرایشی، در تولید رژ لب از موم طبیعی استفاده می کنند. رژ لب هایی که در آن ها از موم استفاده شده، بدون هیچ گونه مواد شیمیایی، ماندگاری بالایی دارد. همین موضوع استفاده از رژ لب هایی که حاوی موم طبیعی هستند را هم مقرون به صرف می کند و هم سلامت آن ها را افزایش می دهد.

بهتر است در هنگام خرید رژ لب نیز به مصنوعی نبودن مواد داخلی آن، سرب نداشتن و برخی موارد دیگر دقت داشته باشید. اگر رژ لب حاوی موم طبیعی استفاده کنید، از هر نظر خیالتان راحت تر خواهد بود.

صابون ابرو

یکی از کاربردهای ویژه موم طبیعی زنبور عسل، تولید صابون لیفت ابرو است. صابون لیفت ابرو این روزها بیش از هر زمان دیگری مورد استفاده قرار می گیرد. البته متاسفانه به دلیل افزایش قیمت محصولات معتبر، صابون ابروهای بی کیفیت در بازار جولان می دهند. این صابون های ابرو باعث ریزش ابرو می شوند و ممکن است کاربرد لازم برای زیبایی ابرو را نداشته باشند. این در حالی است که برندهای معتبر از موم طبیعی برای تولید صابون ابرو استفاده می کنند.

صابون لیفت ابرو که با موم طبیعی زنبور عسل تولید شده باشد، قطعا از بهترین محصولات برای لیفت ابرو است. زیبایی ابرو با کمک صابون ابرویی که در آن مواد طبیعی به کار رفته باشد، نه تنها باعث ریزش نمی شود، بلکه می تواند به تقویت ابرو نیز کمک کند. دقت داشته باشید که برخی از انواع صابون ابرو خانگی که در اینستاگرام به فروش می رسند، کیفیت لازم را ندارند. البته برخی از پیج های اینستاگرامی عرضه کننده صابون ابرو نیز کیفیت بالایی از محصولات را ارائه می دهند. به طور کلی در هنگام خرید صابون ابرو نهایت دقت را به کار ببندید.

محصولات محافظت از ناخن

زیبایی ناخن

داشتن ناخن زیبا یکی از دغدغه های بانوان است. در این زمینه نیز محصولات زیادی در بازار وجود دارد. محصولات حاوی موم طبیعی از بهترین گزینه ها برای رسیدگی به ناخن هستند. به ویژه اگر گوشه ناخن تان پوست پوست می شود، موم طبیعی معجزه می کند. نوعی بالم برای مراقبت از ناخن مورد استفاده قرار می گیرد که فوق العاده می تواند به مراقبت از ناخن کمک کند. موم یکی از مواد طبیعی مناسب برای مانیکور و پدیکور است.

ویدئو: طرز تهیه بالم همه کار موم | صابون ابرو، محافظت از ناخن و لب و مو

کرم های مراقبت از پوست

همانطور که گفته شد، موم یکی از بهترین مواد مراقبت کننده از پوست است. کرم های مراقبت از پوست اگر حاوی موم طبیعی باشند، خواص زیادی برای پوست دارند. برخی از برندهای معتبر در دنیا از موم طبیعی نیز در کرم های مراقبت از پوست استفاده می کنند. این کرم ها عموما به صورت روزانه استفاده می شوند. مشخص است که اگر از موم طبیعی برای تولید آن استفاده شده باشد، ضرر کمتر و خواص بیشتری برای پوست انسان به همراه دارد. پس باز هم تاکید می کنیم که در هنگام خرید لوازم آرایش و مراقبت از پوست به مواد داخل آن دقت کنید.

کرم های جوان کننده پوست

کرم های ضد چروک با موم طبیعی

موم طبیعی از بهترین مواد طبیعی برای از بین بردن چین و چروک پوست است. فرقی نمی کند از موم برای چروک گوشه چشم یا چروک روی پیشانی استفاده می کنید، در هر صورت این ماده می تواند اثرات فوق العاده ای برای پوست شما داشته باشد. کرم های خانگی و دست ساز ضد چروک و جوان کننده پوست که در آن ها از موم طبیعی زنبور استفاده شده، می توانند گزینه مناسبی برای برطرف کردن این چین و چروک ها باشند. این کرم ها به عنوان پیشگیری نیز در دوران جوانی مورد استفاده قرار می گیرند.

سخن آخر

موم طبیعی زنبور عسل در بسیاری از انواع لوازم آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده می تواند به صورت طبیعی به زیبایی و مراقبت از پوست شما کمک کند. در نتیجه شاید بهتر باشد در هنگام خرید بالم لب، صابون ابرو، انواع کرم و بسیاری از لوازم آرایش و مراقبت از پوست، به ترکیبات آن دقت کنید. در این صورت می توانید انتخاب بهتری از بین انواع محصولات داشته باشید.

شما در هنگام خرید لوازم آرایش به چه پارامترهایی توجه می کنید؟ آیا برایتان مهم است که مواد طبیعی در آن به کار رفته باشد یا فقط قیمت برایتان اهمیت دارد؟ به نظر شما آیا قیمت پایین برخی لوازم آرایشی به عوارض جانبی که استفاده از آن ها برای بدن به همراه دارد، می ارزد؟ این راهم برایمان بنویسید که آیا تا به حال از لوازم آرایش و مراقبت از پوست حاوی موم طبیعی استفاده کرده اید؟ نظرتان در مورد این محصولات چیست؟ منتظر نظرات شما هستیم.

۸
۰
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید