۵۵۶
۵
۰

چرا از خواص عسل طبیعی برای درمان آنفولانزا غافل هستید؟

چرا از خواص عسل طبیعی برای درمان آنفولانزا غافل هستید؟
درمان آنفولانزا آنقدرها که گفته می شود هم کار غیرممکنی نیست. با مصرف عسل طبیعی به صورت منظم می توانید به جنگ این بیماری بروید.

آنفولانزا یکی از مشکلات رایج در دنیای امروز ما انسان ها است. بسیاری از مردم دنیا در سال های اخیر به علت این بیماری جان خود را از دست داده اند. هر سال نوع جدیدی از آنفولانزا گریبان گیر مردم دنیا شده و تا واکسن آن توسط اطبا طب نوین درست شده و به دست مردم برسد، بسیاری از افراد جان خود را از دست می دهند. علاوه بر این، واکسن های تولید شده به ویژه واکسن های پیشگیرانه، مضرات فراوانی برای بدن انسان به همراه دارند.

درست است که آنفولانزا به عنوان یک بیماری نسبتا نوین گریبان گیر مردم دنیا شده است؛ اما هنوز هم طبیعت روی خوشی برای درمان این بیماری نشان می دهد. راهکارهای مناسبی برای درمان آنفولانزا با استفاده از مواد طبیعی مطرح شده که امید انسان ها را به پیشگیری و درمان آنفولانزا بیشتر می کند. یکی از مهمترین و کاربردی ترین مواد طبیعی که به درمان آنفولانزا می پردازد، عسل طبیعی است.

عسل؛ ماده ای بهشتی، دارویی زمینی

عسل طبیعی به دلیل خواص درونی که دارد، می تواند به عنوان یک درمان قطعی برای آنفولانزا شناخته شود. البته متاسفانه بمباران تبلیغاتی رسانه هایی که دستشان در جیب کمپانی های داروسازی است، خواص عسل درمانی برای درمان بیماری های ویروسی را پنهان کرده است. با این حال به نظر می رسد مردم دنیا روز به روز به خواص شگفت انگیز عسل طبیعی برای درمان مشکلات ویروسی آگاه تر از گذشته می شوند.

 

 

در این مطلب تلاش شده تا به صورت مختصر به نقش عسل طبیعی و ترکیباتی از عسل با دیگر مواد برای درمان آنفولانزا اشاره شود. در مطالب مجزا دیگر در مجله عسلنا به روش های مصرف عسل به منظور درمان انواع آنفولانزا یا پیشگیری از این بیماری اشاره خواهیم کرد.

چرا عسل برای درمان آنفولانزا مناسب است؟

همانطور که گفته شد، علت اصلی اثرگذاری عسل طبیعی بر روی درمان آنفولانزا، خواص درونی این ماده است. عسل یک ماده طبیعی تولید شده توسط زنبور عسل است که آنزیم های اضافه شده به شهد گل ها توسط این حشره شگفت انگیز، باعث تولید ماده ای شفا بخش شده است.

شاید خیلی از افراد بگویند که چرا طب سنتی برای درمان اکثر بیماری ها از عسل طبیعی استفاده می کند. علت آن ساده است؛ عسل واقعا یک ماده شفابخش و تنظیم کننده سیستم های بدن است. به همین علت برای درمان اکثر بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد.

خواص فراورده های زنبور عسل برای برطرف کردن مشکلات تنفسی را جدی بگیرید:

نقش عسل مانوکا در درمان بیماری های تنفسی چیست؟

نقش عسل در درمان آسم

درمان آسم با گرده گل؛ یک درمان بدون ضرر

برای کاهش التهاب ریه بد نیست بره موم را امتحان کنید

 

با این حال به طور خلاصه می توان دلایل زیر را برای علت اثرگذاری عسل طبیعی بر روی درمان بیماری ها عنوان کرد.

تقویت سیستم ایمنی بدن

یکی از دلایل اصلی که عسل طبیعی می تواند جلوی بسیاری از بیماری های ویروسی مثل آنفولانزا بایستد و نگذارد مشکلات فرد پیشرفت کند، تقویت سیستم ایمنی بدن است. عسل طبیعی بهتر از هر دارویی می تواند به افزایش سطح قدرت سیستم ایمنی بدن کمک کند. به ویژه بودن بسیاری از مواد آنتی اکسیدان موجود در عسل طبیعی، عامل اصلی برای مبارزه با رادیکال های آزاد و همچنین ویروس ها است.

ژل رویال ماده ای موثر برای تقویت سیستم ایمنی بدن

اگر به صورت منظم از عسل طبیعی استفاده کنید، مطمئن باشید سیستم ایمنی بدن شما آنقدر تقویت خواهد شد که حتی در مواجهه با بیمارانی که مبتلا به آنفولانزا هستند هم کمتر احتمال بروز ویروس در بدن شما وجود دارد. در واقع می توان با تقویت سیستم ایمنی بدن از بروز آنفولانزا و دیگر بیماری های ویروسی در بدن پیشگیری به عمل آورد.

یک ضدویروس قوی

به طور کلی عسل طبیعی یک ماده ضدویروس است. این را نه طب سنتی بلکه طب نوین به اصبات رسانیده است. برخی ا انواع عسل طبیعی این خاصیت را بیشتر در خود دارند و برخی کمتر؛ اما در هر صورت نمی توانیم این موضوع را پنهان کنیم که عسل، یک ماده ضدویروس و ضدمیکروب است.

برای از بین بردن باکتری ها، روی بره موم حساب ویژه باز کنید!

طبیعی است که مصرف چنین ماده ای می تواند به درمان بیماری های ویروسی مثل آنفولانزا کمک کند. بسیاری از بیماری های دیگر ویروسی مثل کرونا نیز به همین علت قابلیت درمان با عسل طبیعی را دارند. درمان کرونا یا پیشگیری از این بیماری که طب نوین راهکار قطعی برای آن ندارد، به راحتی با مصرف عسل و سیاهدانه امکان پذیر می شود. علت اصلی ان موضوع را می توان در خواص ضدویروس عسل طبیعی و مکمل آن یعنی سیاه دانه جستجو کرد.

بسته ویژه پیشگیری و درمان کرونا را دنبال کنید:

پیشگیری از کرونا را با عسل و سیاه دانه امتحان کنید

آیا بره موم برای پیشگیری و درمان کرونا موثر است؟

دمنوش‌هایی عسلی برای مقابله با کرونا

برطرف کردن بیماری های زمینه ای

یکی دیگر از دلایلی که از عسل طبیعی به عنوان یک ماده ضدآنفولانزا نام برده می شود، این است که مصرف این ماده در کنار مبارزه با ویروس ها، درمان بیماری های دیگر بدن را نیز به همراه دارد. به همین علت است که مصرف عسل خیلی زود می تواند بیماری هایی که عامل اصلی بروز آنفولانزا در بدن فرد هستند را درمان کرده و احتمال درمان آنفولانزا را افزایش دهد.

چطور به جنگ آنفولانزا برویم؟

برای جنگیدن با بیماری آنفولانزا نیاز به صبر و مداومت دارید. اگر می خواهید آنفولانزا را شکست دهید، عسل طبیعی سلاح خوبی است؛ اما به شرطی که از این سلاح خوب، به صورت مناسب استفاده کنید. اضافه کردن برخی مواد دیگر به عسل طبیعی نیز می تواند به بهتر شدن ین سلاح کمک کند.

اولین نکته این است که حتما برای مصرف عسل طبیعی برنامه داشته باشید. اگر مشکل دیابت با برخی بیماری های حساس به عسل طبیعی را ندارید، حتی می توانید روزانه 2 تا 3 بار از عسل استفاده کنید. بهترین روش مصرف نیز شربت عسل است. منتها مراقب باشید که در تهیه شربت عسل از آب جوش استفاده نکنید.

نکته بعدی اضافه کردن برخی مکمل ها به عسل طبیعی است. برای مثال گفته می شود ترکیب عسل و لیمو می تواند گزینه مناسبی برای مواجهه با ویروس آنفولانزا باشد. علاوه بر این، همانند انچه در درمان کروناویروس بیان شد، ترکیب عسل و سیاه دانه و مصرف روزانه آن می تواند گزینه فوق العاده ای محسوب شود.

یکی از راهکارهای مصرف عسل طبیعی که از گذشته در ایران رواج داشته و اطبا طب سنتی نیز به آن تاکید دارند، مصرف عسل و شلغم به روشی خاص است. در این روش شما باید عسل را درون شلغم ریخته و بگذارید تا به صورت ملایم پخته شود. در کمتر از یک ساعت، شربتی درون شلغم تهیه شده که به اعتقاد برخی کارشناسان، واکسن و درمانی برای آنفولانزاهای مختلف است. در مجله عسلنا به آموزش این روش خواهیم پرداخت.

سخن آخر

درمان آنفولانزا آنقدرها که گفته می شود هم کار غیرممکنی نیست. با مصرف عسل طبیعی به صورت منظم می توانید به جنگ این بیماری بروید. البته شرطی که به خواص این ماده درمانی ایمان داشته باشید و مداومت در مصرف را ترک نکنید. با این حال فراموش نکنید که پیشگیری بسیار بهتر از درمان است. آن را جدی بگیرید.

۵
۰
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید