۶۰۴۰
۱۵
۲

طرز تهیه کرم خانگی با ژل رویال

طرز تهیه کرم خانگی با ژل رویال
کرم ژل رویال یکی از کرم های فوق العاده عالی برای رطوبت دهی و جوان سازی پوست است. اگر به فکر زیبایی خود هستید، حتما از این کرم فوق العاده عالی استفاده کنید.

ژل رویال یکی از مواد طبیعی فوق العاده پر خاصیت برای پوست انسان است. استفاده از این ماده چه به صورت خوراکی و چه به صورت موضعی در ماسک ها و کرم های پوستی، می تواند طراوت و زیبایی را برای ما به ارمغان بیاورد. ویژگی مهم ژل رویال که آن را برای پوست خاص کرده، وجود موادی است که هم باعث جلوگیری از پیری پوست می شود و هم می تواند کلاژن سازی پوست را تحریک کند. به همین علت است که امروزه بسیاری از شرکت های تولیدکننده مواد آرایشی و بهداشتی از ژل رویال برای تولیدات خود استفاده می کنند.

علاوه بر مصرف خوراکی، ژل رویال به صورت موضعی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. ژل رویال به صورت خام نیز می تواند برای زیبایی پوست، برطرف کردن مشکلات پوستی و به عنوان مرطوب کننده و کلاژن ساز به کار رود؛ با این حال بسیاری از افراد بر این باورند که به دلیل سنگین بودن بافت ماده خام ژل رویال، استفاده از این ماده به تنهایی چندان مورد پسند افراد مختلف برای کاربرد موضعی نیست. به همین علت بهتر است برای استفاده از خواص ژل رویال برای پوست، بیشتر به فکر استفاده از این ماده به صورت موضعی باشیم.

برخی کاربردهای ژل رویال برای زیبایی و سلامت پوست:

همانطور که گفته شد، بسیاری از برندهای معتبر در دنیا از ژل رویال برای ساخت کرم و ماسک استفاده می کنند. با این حال شما می توانید در منزل نیز کرم یا ماسک خانگی تهیه کنید. در این صورت در هزینه های شما صرفه جویی خواهد شد و از وجود ژل رویال در ماسک و کرم درست شده نیز مطمئن خواهید بود.

 

 

در این مطلب به آموزش ساخت 1 نوع کرم خانگی پوست و طرز استفاده از آن می پردازیم. به نظر می رسد استفاده از این کرم، زیبایی پوست صورت شما را بدون نیاز به مواد شیمیایی مضر، بهبود ببخشد. مطمئن باشید اگر به جای استفاده از کرم های موجود در بازار، خود را ملزم به استفاده از کرم های طبیعی مثل کرم ژل رویال کنید، نه تنها در حال حاضر بلکه در سن های بالاتر نیز دچار مشکلات پوستی نخواهید شد. جالب اینجاست که تهیه این کرم خانگی بسیار ساده است و تنها کافی است مواد اولیه آن را آماده کنید. منتظر چه هستید؛ دستور تهیه و استفاده از کرم پوست ژل رویال را بخوانید

طرز تهیه کرم پوست خانگی با ژل رویال

کرم پوست ژل رویال یکی از بهترین انواع کرم های پوستی است. این کرم حاوی ویتامین های مختلف بوده و به دلیل خواص آنتی اکسیدانی که دارد، می تواند به درمان مشکلات پوستی نیز کمک کند. همچنین این کرم خانگی پوست صورت، به دلیل وجود ژل رویال، کرم مرطوب کننده فوق العاده عالی برای طراوت پوست محسوب می شود. اگر می خواهید از دست کرم های شیمیایی موجود در بازار راحت شوید و این همه ضرر را به پوست خود منتقل نکنید، این کرم خانگی می تواند گزینه خوبی برای شما محسوب شود.

مواد لازم برای تهیه کرم پوست خانگی

  • ژل رویال 5 گرم
  • موم زنبور عسل 3 گرم
  • کره نارگیل 3 گرم
  • روغن جوانه گندم 10 گرم
  • روغن جوجوبا 15 گرم
  • روغن آووکادو 10 گرم
  • گلاب 30 میلی لیتر
  • آب مقطر 5 میلی لیتر

روش ساخت کرم پوست ژل رویال و موم زنبور عسل

نکته مهم در ابتدا این است که اگر می خواهید کرم خانگی با استفاده از موادی که در بالا اشاره کردیم تهیه کنید، باید ترازوی دقیقی داشته باشید. وزن های بیان شده در مواد اولیه تهیه کرم پوست خانگی، بسیار دقیق هستند و اگر می خواهید نتیجه خوبی از تهیه این کرم بگیرید، شما هم باید آن را دقیق آماده کنید.

پس از آماده کردن مواد اولیه، ابتدا باید موم زنبور عسل و کره نارگیل را ذوب کنید. در مطلبی مجزا در مجله عسلنا به روش ذوب کردن موم زنبور عسل اشاره کرده ایم که می توانید از این دستور استفاده کنید.

پس از ذوب شدن موم و کره نارگیل آن ها را درون ظرفی ریخته و روی حرارت کتری یا هر نوع حرارت غیر مستقیم دیگر قرار دهید. پس از اینکه از ذوب شدن این دو مطمئن بودید، روغن جوجوبا، جوانه گندم و آووکادو را اضافه کنید و خوب هم بزنید. در این صورت یک خمیر نرم و یکدست به دست می آید.

پس از اینکه ترکیب را خوب هم زدید، آن را از روی حرارت بردارید. گلاب را گرم کرده و به این مخلوط اضافه کنید و در نهایت آب مقطر و ژل رویال را نیز اضافه نمایید.

کرم ژل رویال و موم زنبور عسل آماده ست! به همین سادگی شما می توانید یک کرم فوق العاده عالی ویتامینه به صورت خانگی و طبیعی تهیه کنید و از آن استفاده نمایید.

این دستور تهیه برای مصارف کم از ژل رویال است. اگر می خواهید از کرم بیشتر استفاده کنید، می توانید دستور تهیه را چند برابر کنید. با این حال توصیه می کنیم برای دفعه اول، فقط همین دستور تهیه را آماده کنید و در صورتی کرم خوبی درست کردید، دفعات بعدی بیشتر کرم خانگی بسازید تا مدت زمان بیشتری برایتان بماند.

روش استفاده از کرم ژل رویال برای داشتن پوستی شاداب و سالم

برای استفاده از این کرم، باید پوستی تمیز داشته باشید. در نتیجه بهتر است قبل از اینکه از کرم پوست ژل رویال استفاده کنید، صورتتان را بشویید. اگر آرایش دارید نیز باید آرایش خود را پاک کرده و سپس از این کرم استفاده کنید. البته برای پاک کردن آرایش نیز نوعی شیر پاک کن ژل رویال وجود دارد که می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

برای استفاده از کرم ژل رویال، توصیه این است که روزانه 2 مرتبه از این کرم استفاده شود؛ صبح و شب. در صورتی که تداوم در مصرف ژل رویال را فراموش نکنید، مطمئن باشید خیلی زود نتایج حیرت انگیزی مشاهده خواهید کرد.

برای مصرف کرم خانگی که درست کرده اید، میزان کمی از آن را برداشته و به صورت حرکات دایره ای بر روی پوست خود به ویژه قسمت هایی که دارای چین و چروک، جوش، لک و... است بمالید. میزا استفاده از کرم به خودتان وابسته است؛ اما بهتر است شب ها از کرم بیشتری استفاده کنید تا پوست تان فرصت کافی برای جذب ژل رویال داشته باشد.

سخن آخر

کرم ژل رویال یکی از کرم های فوق العاده عالی برای رطوبت دهی و جوان سازی پوست است. اگر به فکر زیبایی خود هستید، حتما از این کرم فوق العاده عالی استفاده کنید. طرز تهیه آن هم آنقدر سخت نیست؛ پس به جای اینکه وقت خود را در بازار صرف خرید کرم های شیمیایی مضر کنید؛ بهتر است از این کرم های فوق العاده عالی استفاده نمایید.

۱۵
۱
۲ دیدگاه
 
ir
سیمین | ۳ سال پیش
سلام. مرسی من نمی دونستم می شه توی خونه هم کرم ژل رویال درست کرد. مرسی از راهنمایی تون
۰
۰
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید