۳۷۷۸
۳
۲

عسل بره موم؛ معجونی برای بهبود کبد چرب گرید 2 و 1

عسل بره موم؛ معجونی برای بهبود کبد چرب گرید 2 و 1
عسل بره موم معجونی بی نظیر برای درمان کبد چرب گرید 2 و 1 است. حتی گزارش هایی برای بهبود کبد چرب گرید 3 با استفاده از بره موم وجود دارد.

بره موم یکی از مواد شگفت انگیز طبیعی است که می تواند برای درمان بسیاری از بیماری های کبدی موثر باشد. این ماده توانسته نظر بسیاری از اندیشمندان و محققان در سراسر دنیا را به خود جلب کند. تنظیم آنزیم های کبدی، برطرف کردن چربی ایجاد شده در کبد، تنظیم کلسترول خون و موارد مختلف دیگر، بره موم را به منجی کبد تبدیل کرده است. در این میان، عسل طبیعی نیز از گذشته تا امروز به عنوان یک ماده طبیعی فوق العاده عالی برای درمان مشکلات کبدی به کار رفته و هنوز نیز در طب سنتی ایرانی، طب اسلامی و طب شرقی به ویژه چین و ژاپن، به عنوان یکی از مهمترین درمان های مشکلات کبدی مثل کبد چرب شناخته می شود.

حالا فرض کنید می خواهیم معجونی از عسل و بره موم بسازیم. قطعا این معجون به معنای واقعی یک معجون تخصصی برای درمان کبد چرب گرید 2 و 1 خواهد بود. برای گرید 3 کبدچرب نیز این معجون می تواند اثرات شگرفی داشته باشد؛ البته در گرید 3 بهتر است حتما متخصص طب سنتی یا پزشک متخصص داخلی در این زمینه نظر دهد.

خوشبختانه در سال های اخیر بسیاری از شرکت های معتبر عرضه کننده عسل طبیعی و بره موم، اقدام به تولید و عرضه ترکیب و معجون عسل بره موم کرده اند. این ماده برای درمان بیماری های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از درمان سرطان گرفته تا برطرف کردن بسیاری از مشکلات استخوانی از جمله محبوب ترین موارد استفاده از معجون عسل بره موم است. کمک به درمان کبد چرب نیز این روزها به کمک عسل بره موم با قدرت بیشتری پیگیری می شود.

بیشتر در مورد درمان کبد چرب بخوانید:

 

 

چطور از بره موم برای درمان کبد چرب استفاده کنیم؟

مطالعات علمی در مورد نقش ژل رویال در درمان کبد چرب چه می گویند؟

آنچه باید از خواص عسل طبیعی برای کبد انسان بدانید

گرده گل و کبد؛ دو همکار برای سلامتی انسان

معجزه درمان کبد چرب با بره موم

در این مطلب به صورت کوتاه در مورد خواص عسل بره موم برای درمان کبد چرب خواهیم پرداخت. همچنین به میزان و روش مصرف عسل بره موم اشاره می کنیم تا از همین امروز برای مصرف این معجون شروع به خوردن کنید.

چرا عسل بره موم گزینه مناسبی برای درمان کبد چرب است؟

عسل بره موم ترکیبی از دو ماده حیات بخش است. همانطور که در ابتدای این متن نیز اشاره کردیم، عسل طبیعی به تنهایی و بره موم نیز به صورت مجزا می توانند اثرات فوق العاده عالی برای درمان کبد چرب گرید 2 و گرید 1 داشته باشند. با این حال اگر این دو ماده با هم ترکیب شوند، احتمال اثرگذاری بر روی بیماری کبد چرب بیشتر خواهد شد.

اولین ویژگی عسل بره موم که باعث شده برای درمان کبد چرب ماده ای موثر شناخته شود، اثرگذاری عسل و بره موم بر روی آنزیم های کبدی است. آنزیم های کبد بر اثر بروز کبد چرب دچار آسیب شده و ویژگی های ابتدایی خود را از دست می دهند. به همین علت اهمیت زیادی دارد تا در روند درمان، این آنزیم ها ترمیم شوند. ترکیب عسل بره موم این کار را به خوبی انجام می دهد.

علت دیگر، تامین مواد غذایی بدن به وسیله هر دو ماده است. هم عسل و هم بره موم می توانند به صورت مکمل برای بیماران مبتلا به کبد چرب مفید باشند. رژیم غذایی برای درمان کبد چرب ممکن است با حذف برخی مواد مفید برای بدن همراه باشد. معجون عسل بره موم می تواند این مواد را برای بدن ما تامین کند.

کاربرد عسل بره موم برای لاغری نیز در نوع خود به درمان کبد چرب کمک می کند. یکی از دلایل و یکی از عوارض جانبی کبد چرب، چاقی است. با مصرف منظم و اصولی معجون عسل بره موم می توان با لاغر شدن اصولی، به درمان کبد چرب امیدوار بود.

نکته جالب توجه اینجاست که این خواص به صورت مجزا در عسل و بره موم وجود دارد؛ اما ترکیب عسل با بره موم، خواص به مراتب بیشتری برای بهبود مشکلات کبد چرب دارد. این را تجربه بسیاری از افراد که با این بیماری درگیر هستند و عسل بره موم میل کرده اند، اثبات می کند.

ویژگی های یک عسل بره موم خوب برای درمان کبد چرب

ویژگی اول کیفیت بالای عسل و کیفیت بره موم است. هر دو این مواد طبیعی باید به صورت مجزا کیفیت لازم را داشته باشند تا بتوانیم به کیفیت معجون آن امیدوار باشیم.

بسیاری از شرکت های تولیدکننده عسل بره موم، از عسل ارگانیک و بهترین عسلی که در مجموعه خود دارند برای تولید معجون عسل بره موم استفاده می کنند تا اثرات کافی بر روی بیماران سرطانی داشته باشد. عسل به هیچ وجه نباید عسل حرارت دیده و گرمادیده باشد. عسل های پاستوریزه شده، به هیچ وجه برای تهیه معجون عسل بره موم مناسب نیستند.

بره موم به کار رفته در عسل بره موم باید حتما بره موم فراوری شده و بدون آلودگی باشد. بره موم خام به هیچ وجه برای استفاده در ترکیب عسل بره موم مناسب نیست. بهتر است حتما از عصاره آبی بره موم یا عصاره الکلی برای تولید معجون استفاده شود.

البته ترکیب اصولی بره موم با عسل نیز موضوع مهمی است که شرکت های خبره در این زمینه، اطلاعات کافی دارند. اگر میزان کمی از بره موم با عسل طبیعی مخلوط شود، اثرات کافی برای درمان کبد چرب و دیگر بیماری ها نخواهد داشت. میزان بیش از اندازه بره موم نیز باعث ایجاد مشکلاتی در عسل طبیعی می شود و آن را تخمیر می کند. به همین علت است که باید تا جای ممکن مقدار مشخص و هوشمندانه ای از بره موم را با عسل طبیعی مخلوط کرد.

روش مصرف عسل بره موم برای کمک به روند درمان کبد چرب گرید 2 و 1

برای درمان کبد چرب، بسته به برندی که از آن خرید می کنید، میزان مصرف عسل بره موم متفاوت خواهد بود. با این حال اگر شرکت تولید کننده عسل بره موم از حداکثر میزان مجاز بره موم استفاده کرده باشد، مصرف روزانه 3 قاشق مرباخوری با فاصله 8 ساعت مناسب خواهد بود.

بهتر است هر 8 ساعت یک بار 1 قاشق مربا خوری از این عسل را درون دهان خود گذاشته و میل کنید. البته می توانید آن را درون آب جوشیده ولرم شده نیز مخلوط و شربت عسل بره موم را میل نمایید.

سخن آخر

عسل بره موم معجونی بی نظیر برای درمان کبد چرب گرید 2 و 1 است. حتی گزارش هایی برای بهبود کبد چرب گرید 3 با استفاده از بره موم وجود دارد. با این حال برای مصرف این معجون باید حتما با متخصص طب سنتی مشورت کرده و دستورات لازم را از او بگیرید. فراموش نکنید که خرید عسل بره موم و مصرف آن به تنهایی نمی تواند تضمینی برای درمان کبد چرب باشد. باید اصلاح سبک زندگی و انجام پرهیزات غذایی را الگوی خود قرار دهید تا هرچه سریعتر بر این بیماری غلبه کنید.

اگر تجربه ای در این زمینه دارید حتما از طریق نظرات این پست با ما در میان بگذارید.

 

۳
۰
۲ دیدگاه
 
ir
علی قادری | ۳ سال پیش
سلام من برای کبدچرب گرید دو استفاده کردم واقعا راضی بودم
۰
۰
 
 
ir
علی امرایی | ۳ سال پیش
من کبد چرب دارم و تازه شروع به خوردن کپسول بره موم کردم. یعنی شما می گین عسل هم بخورم؟ چه فرقی دارن اینا با هم؟
۰
۰
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید